MuscleMeat

mentale invloed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

erjede

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
31 mrt 2012
Berichten
716
Waardering
21
Lengte
1m96
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Heee,

Misschien een hele rare vraag, maar welke roids maken de minste invloed op je kop zeg maar.
Bij tren heb ik bijvoorbeeld dat ik overal 'bang' voor ben, als me vrouwtje dan te lang op de wc zit roep ik haar al om te vragen of er wat is....
ik was gewoon benieuwd wel vorm van aas dit het minste doet?

gr ;)
 
Tren verruit, en misschien heel hoog test maar dit is persoosngebonden.
Van tren word ik redelijk aardig soms opgefokt maar durf geen horrorfilms alleen zien etc.

Het minste dit zal primo zijn/boldenone, anavar..
 
van test merkte ik alleen dat ik een mentaliteit kreeg van "i couldn't care less"
 
Vriend van mij zat op test 500 deca 400
Zaten film te kijken en opeens was die aan huilen emotioneel geworden
Beest van 195 en 100+kg whaha dat was wel raar
 
Door test voel ik me heerlijk.
tren minder moet ik zegge snel wantrouwig agressief depri
geen tren meer voor mij dus :P
 
klinkt heel raar dit, maar ik voelde me echt heerlijk op tren.
merkte wel dat ik snel geïrriteerd raakte als ik mn zin niet kreeg.
volgende cycle word weer eentje met tren :D

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 13:02 ----------

Vriend van mij zat op test 500 deca 400
Zaten film te kijken en opeens was die aan huilen emotioneel geworden
Beest van 195 en 100+kg whaha dat was wel raar

:roflol:
 
tren is ook totaal niet mijn ding! Bleh
 
Zit nu in week 10 van me kuur met 400mg tren, soms iets meer pistoff dan alleen met test. Misschien komt het ook dat combi zwanger vrouw en ik aan de kuur niet de beste combi is.. Allebij onze zin doordrijven.

Maar je hoort rare verhalen met tren, om me heen zie ik ze niet om eerlijk te zijn.
 
Het is ook sterk afhankelijk van je situatie thuis/werk. Jaren geleden kon ik tren niet langer als twee weken verdragen. Zwaar achterdochtig, agressief en slapeloosheid. In die tijd had ik strubbelingen. Tren heb ik destijds afgezworen.

Nu gebruik ik het terug en voel me ook prima. Er ontstaan wel situatie waarin je even tot 10 moet tellen. Maar dat heb ik off ook. Wees zelfbewust en leer er mee omgaan en gebruik geen tren als je problemen hebt thuis of op je werk.


Ik denk dat hier het hele punt ligt.. Als het in de bovenkamer goed zit en alles lekker gaat zullen side stuk minder zijn, denk met elke ass maar vooral met tren.
 
Vriend van mij zat op test 500 deca 400
Zaten film te kijken en opeens was die aan huilen emotioneel geworden
Beest van 195 en 100+kg whaha dat was wel raar

Of het was gewoon een goeie film!:p
 
Je hoort wel eens dat AAS gebruikers zelfmoord plegen...
Komt dit door de steeds hormonale schommelingen in hun lijf of ligt dit ermee dat sommige misscien helemaal afhankelijk zijn van trt en dit mentaal niet meer aankunnen?
Vraag ik me eigenlijk af...
 
Ik denk sowieso dat een significant deel van de bodybuildingpopulatie behoort tot de extreem achterlijken en ongeacht het gebruik van anabolen sowieso kanshebber zijn om zelfmoord te plegen.
 
Heee,

Misschien een hele rare vraag, maar welke roids maken de minste invloed op je kop zeg maar.
Bij tren heb ik bijvoorbeeld dat ik overal 'bang' voor ben, als me vrouwtje dan te lang op de wc zit roep ik haar al om te vragen of er wat is....
ik was gewoon benieuwd wel vorm van aas dit het minste doet?

gr ;)

Ik heb eens een date gehad op Tren. Het zweet liep gewoon langs mijn gezicht als waterval naar beneden. Ik heb dan ook niets meer van die vrouw gehoord. :D
 
Ik heb eens een date gehad op Tren. Het zweet liep gewoon langs mijn gezicht als waterval naar beneden. Ik heb dan ook niets meer van die vrouw gehoord. :D


Nee die dacht als die nu al zo zweet wat gebeurd als die :hornyna:wat inspanning moet doen... is een waterbed niks bij

WEGWEZUUH
 
Tren en coïtus is voor mij hetzelfde als spetteren in het pierebad.
 
Tren verruit, en misschien heel hoog test maar dit is persoosngebonden.
Van tren word ik redelijk aardig soms opgefokt maar durf geen horrorfilms alleen zien etc.

Het minste dit zal primo zijn/boldenone, anavar..

nee bold kan ook echt een mind****er zijn..
 
ik zeg ook "kan" ;-)
 
Ik werd al enorm agressief van test/deca, heb nog nooit tren gedaan.

ben benieuwd.:D
 
Back
Naar boven