XXL Nutrition

Mentale strijd, minder trainen door blessure

Bezoekers in dit topic

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
987
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hoi,

Ik heb helaas al een flink aantal weken last van een blessure aan mijn arm, ik denk dat ik hem over belast heb.

Nou heb ik enorme moeite met minder trainen. Echter, aangezien het niet over ging (omdat ik eigenlijk door ben gaan trainen) heb ik toch een ruime week rust genomen en alleen cardio en benen / buik gedaan.

Vandaag probeerde ik rustig aan te beginnen met borst om zo weer op te bouwen maar de pijn is direct weer aanwezig. Ik word enorm geirriteerd en (op dat moment) gedemotiveerd door deze klacht.

Hoe gaan jullie hier mee om? Ik heb heel erg veel moeite met rustig aan doen / niet trainen en heb ook echt moeite moetten doen om me afgelopen andere halve week in te houden.
 
Om de blessure heen trainen. Dus doen wat je pijnvrij kan doen. Stel je kan nu alleen benen trainen, dan heb je nu mooi de kans om die flink aan te pakken, en kan je ze bijvoorbeeld 3 keer trainen in een week. Verder zorgen dat de blessure zsm over gaat.

Wat voor blessure is het precies? Misschien kan je hier nog nuttig advies krijgen waardoor je er sneller vanaf bent.
 
Ga naar een therapeut of als je er al meerdere weken last van hebt. Dat je je gains verliest moet je maar accepteren en als je straks weer kan knallen dan knal je je gains der gewoon weer op. Dat is mijn gedachtegang iniedergeval.
 
Om de blessure heen trainen. Dus doen wat je pijnvrij kan doen. Stel je kan nu alleen benen trainen, dan heb je nu mooi de kans om die flink aan te pakken, en kan je ze bijvoorbeeld 3 keer trainen in een week. Verder zorgen dat de blessure zsm over gaat.

Wat voor blessure is het precies? Misschien kan je hier nog nuttig advies krijgen waardoor je er sneller vanaf bent.

Weet niet precies wat het is. Het zit op meerdere plekken, voornamelijk op de buiten zijkant van de pols maar ook bovenop in het midden van de pols en soms trekt het door naar mijn elleboog.

Ga naar een therapeut of als je er al meerdere weken last van hebt. Dat je je gains verliest moet je maar accepteren en als je straks weer kan knallen dan knal je je gains der gewoon weer op. Dat is mijn gedachtegang iniedergeval.

Therapeut heb ik ook aan zitten denken, maar ik ben nooit zo van naar dat soort dingen lopen. Misschien toch maar doen...

Gains vind ik erg moeilijk om die te laten minderen :( ik kan er slecht tegen om achteruitgang te zien bij mezelf.
 
Back
Naar boven