AndroidHealthClinic

mentale veranderingen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prometheus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2009
Berichten
273
Waardering
7
Hoi,

Ik heb wat vragen over kuren in het algemeen en psychische veranderingen.

-Merken jullie een groot verschil als jullie on zijn? voelen jullie je dan beter?
-na afloop van de kuur, krijgen jullie dan een mentale tik? natuurlijk afhankelijk van nakuur, duur en dosis en middelen?

-Belangrijkste vraag: zijn jullie karakters in de loop van de tijd van structureel verandert? is welke zin?

-Verander je mentaal al door een simpel kuurtje?

Thx alvast :D
 
Ik was al een god en nu nog meer:cool:
 
Tijdens de kuur verander ik wel, na de kuur trekt dat weer bij.
 
sinds ik aan de AAS zit word ik elke dag knapper,ongelooflijk.


man,ik denk dat je zelf ook wel het antwoord kan bedenken,tuurlijk voel je je beter tijdens een kuur en tuurlijk krijg je een dipje na je kuur,dat is nou eenmaal zo,als je ervoor zorgt dat je net zo dedicated blijft na je kuur als tijdens je kuur valt het wel mee,alleen kunnen veel mensen dit niet.
 
Hoe zit het dan met bijvoorbeeld depressies die kunnen optreden en die niet meer overgaan of blijvende karakter veranderingen, zoals bijv agressie of egoisme die intreden en voor altijd blijvend zijn?
 
Sorry, kan helaas geen mening geven, ben altijd on en voel me toppie!
 
Hoe zit het dan met bijvoorbeeld depressies die kunnen optreden en die niet meer overgaan of blijvende karakter veranderingen, zoals bijv agressie of egoisme die intreden en voor altijd blijvend zijn?
wie zegt dat?
 
Lijkt mij dat waneer de high dose test weer uit je systeem is dat de alpha male ook weer verdwijnt, en je dus weer bent wie je voor de kuur was.
 
zit nu in een kuur merk alleen dat ik idd meer alfa gevoel heb als normaal en voel me top geen psycho shit ofzow
 
zit nu in een kuur merk alleen dat ik idd meer alfa gevoel heb als normaal en voel me top geen psycho shit ofzow

Yup, o.a meer zelfvertrouwen.
 
Er zijn wel eens gevallen bekend van suicude door AAS gebruik of dat iemand toch weleens wordt opgesloten in een Psychische inrichting.
ja,en jij denkt zeker dat als jij een beginnerskuurtje neemt,je direct rijp voor een inrichting bent.
als er gevallen zijn zoals jij beweert dan hebben die geen AAS gebruikt maar MISBRUIKT.
get real bro
 
wat een vragen man.


wij zijn idd nu allemaal zot geworden. mentaal was ik veranderd vanaf de eerste spuit.

ik denk ook niet dat het nog ooit goed komt.

als je bang bent, moet je eraf blijven. punt.
 
ik had voor het eerst een baardje gekregen

<3
 
Lijkt mij dat waneer de high dose test weer uit je systeem is dat de alpha male ook weer verdwijnt, en je dus weer bent wie je voor de kuur was.
Alsof je niet hoeft te herstellen van een kuur...
 
Dat je na je kuur echt niet gelijk jezelf weer hoeft te zijn, oa omdat je eigen test eerst weer op niveau moet komen.

In normale omstandigheden moet je 4 weken na je kuur wel terug op een goed test niveau zitten hoor. Dan heb ik het natuurlijk niet over de kuurtjes van een half jaar of langer :D !
 
In normale omstandigheden moet je 4 weken na je kuur wel terug op een goed test niveau zitten hoor. Dan heb ik het natuurlijk niet over de kuurtjes van een half jaar of langer :D !
Er zijn simpelweg meer dan genoeg situaties te bedenken waarin iemand na een kuur niet gelijk is zoals daarvoor. En dat was wat de post die ik quote wel suggereerde.
 
In normale omstandigheden moet je 4 weken na je kuur wel terug op een goed test niveau zitten hoor. Dan heb ik het natuurlijk niet over de kuurtjes van een half jaar of langer :D !
vergeet het. op 4 weken ben je nooit hersteld. drie maanden zou ik eerder denken.
 
Back
Naar boven