MuscleMeat

mentale veranderingen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vergeet het. op 4 weken ben je nooit hersteld. drie maanden zou ik eerder denken.

Ja? Ik zou toch mogen hopen dat het na 4 weken terug over de minimumgrens qua test zit. Maar zal natuurlijk wel hard van pers tot pers afhangen?
 
Ja? Ik zou toch mogen hopen dat het na 4 weken terug over de minimumgrens qua test zit. Maar zal natuurlijk wel hard van pers tot pers afhangen?
ja maar de rest moet ook weer opgang komen en duurt wel langer dan 4 weken om helemaal goed te herstellen.
 
Er zijn simpelweg meer dan genoeg situaties te bedenken waarin iemand na een kuur niet gelijk is zoals daarvoor. En dat was wat de post die ik quote wel suggereerde.

Ik bedoelde dingen als agressie etc. Dat is na de kuur weg lijkt mij.
 
Wanneer ik 'on' ben kom ik veel vaker, sneller en makkelijker in conflict situaties terecht.
Vooral met mensen die dicht bij mij staan..

Bij mensen die wat verder van me af staan is t toch wat makkelijker om aan de sociale normen vast te houden.

Ik spreek toch wat sneller mn ongenoegen uit, wat niet altijd even verstandig is.
Zelfs wanneer ik hiermee rekening houd is t moeilijk om niet in een conflict situatie terecht te komen. Het sluipt er als t ware in.

Met conflict situaties bedoel ik GEEN agressie of geweld in wat voor vorm dan ook.
Het zijn echt ruzie's en discussies die zo uit de hand lopen dat je de betreffende persoon (lees: ouders, vrienden, vriendin) een tijd niet meer spreekt.

Ook ben ik meer op me zelf tijdens een kuur en denk niemand nodig te hebben.

Dit vind ik een vervelende bijkomstigheid en kan na de kuur natuurlijk nog gevolgen hebben.

Psychisch voel ik me tijdens een kuur wel top, maar het ligt altijd aan iemand anders..
Ik word er best wel onredelijk van en als je niet aan mijn kant staat ben je een klootzak en mag je oprotten.

Tijdens mn nakuur kom ik overduidelijk in een dipje terecht, dit sluipt er geleidelijk in, maar zeker geen full blown depressie o.i.d..
Dit is te overzien en verdwijnt weer binnen een week of 3 bij mij..

Met 2 maanden begin ik geleidelijk weer socialer en vriendelijker te wordenen laat ik me weer veel makkelijker aanspreken en kan veel makkelijker met kritiek en negatieve feedback omgaan.
Ook t gevoel van samenhorigheid krijgt dan weer betekenis en waarde..
 
Laatst bewerkt:
Ja? Ik zou toch mogen hopen dat het na 4 weken terug over de minimumgrens qua test zit. Maar zal natuurlijk wel hard van pers tot pers afhangen?
waarom zou dat? er zijn mannen die na twee maanden nog onder de minimumgrens zitten als ze hun bloed laten trekken. en wat betekent die minimumgrens. dat betekent niets. je moet terug aan de normale waarde zitten die jij gewoonlijk hebt.
Heb jij dan ooit je testosterongehalte laten meten 4 weken na een kuur en dat die redelijk hersteld was? ik geloof het niet.
 
Na 2 maanden nog onder je minimum test? Dan ben je toch veel van je gains weer kwijt lijkt mij.
 
Wanneer ik 'on' ben kom ik veel vaker, sneller en makkelijker in conflict situaties terecht.
Vooral met mensen die dicht bij mij staan..

Bij mensen die wat verder van me af staan is t toch wat makkelijker om aan de sociale normen vast te houden.

Ik spreek toch wat sneller mn ongenoegen uit, wat niet altijd even verstandig is.
Zelfs wanneer ik hiermee rekening houd is t moeilijk om niet in een conflict situatie terecht te komen. Het sluipt er als t ware in.

Met conflict situaties bedoel ik GEEN agressie of geweld in wat voor vorm dan ook.
Het zijn echt ruzie's en discussies die zo uit de hand lopen dat je de betreffende persoon (lees: ouders, vrienden, vriendin) een tijd niet meer spreekt.

Ook ben ik meer op me zelf tijdens een kuur en denk niemand nodig te hebben.

Dit vind ik een vervelende bijkomstigheid en kan na de kuur natuurlijk nog gevolgen hebben.

Psychisch voel ik me tijdens een kuur wel top, maar het ligt altijd aan iemand anders..
Ik word er best wel onredelijk van en als je niet aan mijn kant staat ben je een klootzak en mag je oprotten.

Tijdens mn nakuur kom ik overduidelijk in een dipje terecht, dit sluipt er geleidelijk in, maar zeker geen full blown depressie o.i.d..
Dit is te overzien en verdwijnt weer binnen een week of 3 bij mij..

Met 2 maanden begin ik geleidelijk weer socialer en vriendelijker te wordenen laat ik me weer veel makkelijker aanspreken en kan veel makkelijker met kritiek en negatieve feedback omgaan.
Ook t gevoel van samenhorigheid krijgt dan weer betekenis en waarde..

Sus je merkt niet dat je geestelijk verandert bent na verloop van tijd. dus een ander definitief karakter gekregen etc.?

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 22:10 ----------

Sus je merkt niet dat je geestelijk verandert bent na verloop van tijd. dus een ander definitief karakter gekregen etc.?

Dit is natuurlijk afhnkelijk van de dosis en duur en soort AAS?
 
Je merkt het toch aan de antwoorden: AAS maakt je zot en macho en maakt een coïtusverslaafde vanj
 
Na 2 maanden nog onder je minimum test? Dan ben je toch veel van je gains weer kwijt lijkt mij.
daarom verliezen veel mensen bijna alles wat ze gegained hebben omdat ze niet gemotiveerd zijn. de 2-3 maanden na de kuur zijn het zwaarst. ook een van de redenen waarom het bijna nooit bij 1 kuur blijft
 
waarom zou dat? er zijn mannen die na twee maanden nog onder de minimumgrens zitten als ze hun bloed laten trekken. en wat betekent die minimumgrens. dat betekent niets. je moet terug aan de normale waarde zitten die jij gewoonlijk hebt.
Heb jij dan ooit je testosterongehalte laten meten 4 weken na een kuur en dat die redelijk hersteld was? ik geloof het niet.

Ik ben nu 3 weken klaar met mijn 5 week durende nakuur nolva.
Mijn kuur was ongeveer 30 weken, waarvan laatste 10 test only low dose.
Ik heb nog geen moment gehad dat mn libido me in de steek heb gelaten.
Wat zegt dat dan?

Merk niks geen dip.
Ook mentaal niet. Sterker nog, ik voel me beter. Ik slaap beter en heb weer een nuchtere kijk op dingen, heerlijk.
Wel begint mn weegschaal wat vijandige trekjes te vertonen:S
 
Ik ben nu 3 weken klaar met mijn 5 week durende nakuur nolva.
Mijn kuur was ongeveer 30 weken, waarvan laatste 10 test only low dose.
Ik heb nog geen moment gehad dat mn libido me in de steek heb gelaten.
Wat zegt dat dan?

Merk niks geen dip.
Ook mentaal niet. Sterker nog, ik voel me beter. Ik slaap beter en heb weer een nuchtere kijk op dingen, heerlijk.
Wel begint mn weegschaal wat vijandige trekjes te vertonen:S
dat jij je goed voelt betekent niet dat je volledig herstelt, kom met resultaten van bloedtest enzo dat is namelijk wel betrouwbaar..
 
vergeet het. op 4 weken ben je nooit hersteld. drie maanden zou ik eerder denken.

akkoord met dirk.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 16:46 ----------

Ik bedoelde dingen als agressie etc. Dat is na de kuur weg lijkt mij.

agressie zit erin , of niet. kuren kan de zaken mss wel wat meer aan de oppervlakte brengen, maar gaat in principe niks creeren dat er voor al niet was.

daar ben ik heilig van overtuigd

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 16:51 ----------

Bij mensen die wat verder van me af staan is t toch wat makkelijker om aan de sociale normen vast te houden.
.

hah, ik ben van mezelf al n behoorlijk pikante klootzak soms, en ls ik kuur zijn het net vreemden (mensen die ik niet ken) die echt geen marge hebben.

mensen rond mij, ja ik schiet iets makkelijker uit mijn krammen tegen madam, maar daar heb ik anders ook zin (in situatie x) en nu doe ik het gewoon iets rapper. maar daar verandert ip niets.

maar iemand die tegen mijn kar rijdt, en die ik van haar of pluimen ken, die moet heel goeie social skillz hebben of het ontaardt echt.

uiteraard heeft dit meer te maken met mijn persoonlijke karakter dan met gedrag-tijdens-de-kuur
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven