MuscleMeat

Mentalisten ontmaskerd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-J

Eindbaas
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2008
Berichten
1.571
Waardering
73
Lengte
2m03
Massa
123kg
RTL 5 ontmaskert mentalisten in nieuwe tv-show
Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 om 11:13
RTL 5 gaat een show uitzenden waarin een professionele Nederlandse menta- list het werk van collega-mentalisten als Uri Geller ontmaskert. De zesdelige studioshow Mentalisten Ontmaskerd is vanaf 18 april elke zondag tussen 20.00 en 20.30 uur te zien op RTL 5. Dat heeft producent Global Star Media woensdag laten weten. Global Star Media verwacht er veel van. “Mentalisten Ontmaskerd is een unieke show, die veel teweeg zal brengen in Nederland en veel kijkers zal verrassen.”

In Mentalisten Ontmaskerd wordt onder andere blootgelegd wat er precies gebeurt wanneer de mentalist suggereert dat hij louter en alleen door optimale concentratie vorken en lepels kan laten verbuigen. Ook wordt onthuld hoe het mogelijk is dat een mentalist bij Russisch Roulette altijd de dans weet te ontspringen.

De mentalist die zijn collega’s ontmaskert, wil zich niet bekendmaken. “Die mentalist heeft zichzelf gemeld. En wij vonden het interessante televisie. Ik zie het dus niet als een oorlogsverklaring aan Uri Geller of SBS“, zegt een woordvoerster van RTL in De Telegraaf.

Mentalisme staat dankzij de SBS-show De Nieuwe Uri Geller in de belangstelling. “Er is echter nog nooit een tv-programma gemaakt waar werd uitgelegd welke trucjes worden gebruikt. Er komen in elk geval geen buitenaardse krachten aan te pas. Zo veel is mij duidelijk geworden nadat ik heb gezien wat er is gemaakt.“

Eindelijk!

Ik hoop dat de meeste mensen nou zo is inzien dat mentalisme gewoon pure goochelkunsten zijn, want ik word helemaal gestoord van de ''Uri Geller-hype''
 
Sinterklaas wordt ook ontmaskerd als grootste pedo ooit, geloof ik
 
Tja mensen die er in geloven zouden ook de Erasmusbrug kopen als je ze die hun aanbiedt. K*t campingvolk dat naar die bagger kijkt.
 
Wist niet dat er dan mensen waren die dachten dat die mensen echt speciale gaven hadden :roflol:
 
Ze moeten van dat type Shar en het zesde zintuig pannekoeken eens gaan ontmaskeren! Maarja, Shar heeft een showtje bij RTL5 dus daar zullen ze niet aan durven komen.
 
Er is echter nog nooit een tv-programma gemaakt waar werd uitgelegd welke trucjes worden gebruikt.
NGC? En op youtube zijn toch ook van die dingen te vinden nee?

Ik dacht trouwens altijd dat een mentalist zo iemand was gelijk die kerel in die serie, wat supergoed mensen en situaties kan inschatten door hun gedrag te observeren enzo.

Voorwerpen bewegen met je gedachten = telekinese.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel benieuwd hoe die Uri Gellertjes al die trucjes uitvoeren:P
 
Ik ben wel benieuwd hoe die Uri Gellertjes al die trucjes uitvoeren:P

Volgens mij is het een grote complot. De proefpersonen zijn altijd omgekocht of ze moeten in ieder geval doen en zeggen wat de "mentalist" hen aanbevelt.

Tenminste voor zover ik naar Uri Geller e.d. heb gekeken is er nog nooit iets voorbij gekomen wat het bovenstaande tegenwerkt.
 
Ze moeten van dat type Shar en het zesde zintuig pannekoeken eens gaan ontmaskeren! Maarja, Shar heeft een showtje bij RTL5 dus daar zullen ze niet aan durven komen.

wie weet gooit sbs zoiets er wel in als tegenoffensief.
zijn we van allemaal af :)
 
Ze moeten van dat type Shar en het zesde zintuig pannekoeken eens gaan ontmaskeren! Maarja, Shar heeft een showtje bij RTL5 dus daar zullen ze niet aan durven komen.

Wat praat je poep over Char. Zij is een epic psychic.
 
Vond goochelaars ontmaskerd ook al leuk. Wil wel weten hoe ze het doen. Maarja Uri zal toch wel weer gaan zeuren en dan moet het van de buis af.
 
Ik ben wel benieuwd hoe die Uri Gellertjes al die trucjes uitvoeren:P

Uri Geller maakt gebruik van de chaos-theorie. Hij schept om al zijn trucs een enorme chaos voor het publiek zodat ze minder opletten wat meneer Geller nou eigenlijk precies doet. Bovendien hebben de meeste mensen de gewoonte om alles wat ze niet kunnen verklaren maar in de grote doos 'bovennatuurlijk' te stoppen.
 
Laat ze die 'char' ook maar ontmaskeren
 
Tja mensen die er in geloven zouden ook de Erasmusbrug kopen als je ze die hun aanbiedt. K*t campingvolk dat naar die bagger kijkt.


yesssss
 
Back
Naar boven