Fitness Seller

merendeel forum niet eens bbr?

Bezoekers in dit topic

:nowai:

wat doe jij hier "angerfist" fok is die kant op

Ik heb geen fok! account "roxxe". Tenminste niet meer.. Ik werd keer op keer gebanned voor extreme uitlatingen, op een gegeven moment waren m'n e-mail adressen op.
 
ik ben populair, kan ik er iets aan doen?
 
iedereen houdt van je zoon :)

laat ze maar jaloers zijn , jij bent de beste
 
Toch verdacht veel karma gekregen door jongens die dit ook al opviel...
Alleen zijn hun zo slim geweest om dit niet openlijk te zeggen om een volledige bash te voorkomen.
 
Toch verdacht veel karma gekregen door jongens die dit ook al opviel...
Alleen zijn hun zo slim geweest om dit niet openlijk te zeggen om een volledige bash te voorkomen.

monsterspelling
 
Toch verdacht veel karma gekregen door jongens die dit ook al opviel...
Alleen zijn hun zo slim geweest om dit niet openlijk te zeggen om een volledige bash te voorkomen.

Ehhh, die rode blokjes betekenen negatieve karma hoor.
 
Het is idd niet te ontkennen dat er een clubje slappe hap aanwezig is op dit bb-board om invulling aan hun sociale leven te geven of om whatever voor reden. Alsnog karma voor de topic starter.
 
Toch verdacht veel karma gekregen door jongens die dit ook al opviel...
Alleen zijn hun zo slim geweest om dit niet openlijk te zeggen om een volledige bash te voorkomen.

van mij heb je ook positieve karma gekregen. Ik vind dat al die homocoïtusuelen hier op moeten donderen. Of waar ging het ook alweer over?
 
Nee over moslims, maar die moeten ook weg.
 
haha pcies.. als hier mensen zitten die nog niet eens ooit aan kr8training hebben gedaan en veel posts en karma hebben zijn zware wannabe's bepaal zelf maar of je jezelf aangesproken voelt ;) :cool:
 
ik doe momenteel ff niet aan bb omdat ik aat sparen ben voor nog wat gewichten, heb al een stang, kan ik thuis gaan trainen
gym was me wat te duur aant worden
 
de hanehok posters laten zich al duidelijk zien door naar mij uit te halen... zegt meer over hun dan over mij...
 
Wat nou kerel? Iedereen beslist toch voor zichzelf of ie zijn/haar kennis deelt!

Volgens mij ben je gewoon jaloers op mijn karma
 
ja man ... verkopen ?
 
haha, ik post bijna alleen maar in het garehanenhok, zegt dat dan wat over mij? Of ik een bodybuilder ben of niet? Of ik hardcore ben of niet?

NEE.

Ik train steevast 4 keer in de week.
Heb een volledig dieet van 4400kcal.
Eet 6 keer op een dag.
Probeer tussen de 8 en 10 uur slaap te halen.
Drink zelden alcohol.
Zoek steeds naar nieuwe trainingsmethoden.
Werk elke training zo goed en zwaar mogelijk af.

Je kan beter eerst es op jezelf letten ipv andere mensen aan te vallen kerel. Je hebt je iig wel al populair gemaakt hierzo.
 
10 pagina's is al heel wat, goedzo Pro.
 
haha, ik post bijna alleen maar in het garehanenhok, zegt dat dan wat over mij? Of ik een bodybuilder ben of niet? Of ik hardcore ben of niet?

NEE.

Ik train steevast 4 keer in de week.
Heb een volledig dieet van 4400kcal.
Eet 6 keer op een dag.
Probeer tussen de 8 en 10 uur slaap te halen.
Drink zelden alcohol.
Zoek steeds naar nieuwe trainingsmethoden.
Werk elke training zo goed en zwaar mogelijk af.

Je kan beter eerst es op jezelf letten ipv andere mensen aan te vallen kerel. Je hebt je iig wel al populair gemaakt hierzo.

geen reden om je aangespoken te voelen dan toch? ...nou dan
 
Nou ben je nog niet zo lang lid PRO, maar ik zoek toch naar de speld in de hooiberg als ik jouw serieuze bijdragen wil vinden.

Wat niet is kan natuurlijk nog komen, lijkt me gezellig een beetje sparren op het gebied van voeding, training, wetenschap of andere sectie waar ik nog wel eens wil posten.
 
ik ben hier om te leren, van de bbr die meer kennis hebben over voeding, training enzo. de domme fout die ik alleen maakte was om te denken dat mensen met een grote karma staaf en lang lidmaatschap ook veel kennis zouden hebben.
 
Back
Naar boven