Fitness Seller

merendeel forum niet eens bbr?

Bezoekers in dit topic

Wat is ze lief huh
 
Nou purple, hou je niet in meid, je weet het knopje te vinden!
 
Is wel een leuk plan, maar wie bepaalt dan of iets echt informatief en goed is? Daar kunnen de meningen nogal eens over verdeeld zijn.....;)

denk dat big_t dat heel goed kan beoordelen.


@testo. ik weet dat er een boel shredded beesten zitten op dbb, waar jij 1 van bent.
Waar ik raar van stond te kijken was het feit dat er ook "karma pimp's" zijn die nog geen eens een uurjte per week trainen.

verder was het niet aanvallend bedoeld, maar puur om een discussie te starten.
 
Alle negatief commentaar, danwel niet terecht even terzijde, maar die PRO lijkt mij een beschaafd mens. Stelling weliswaar onjuist, maar immer correct en zijn ongelijk toegevend.

Zo.

Bashen maar weer!
 
denk dat big_t dat heel goed kan beoordelen.

Denk dat Tijn wel wat beters te doen heeft dan duizenden posts te beoordelen, denk je niet?
 
dit vraagt trouwens wel om foto's van jouw PRO.
 
Denk dat Tijn wel wat beters te doen heeft dan duizenden posts te beoordelen, denk je niet?

Precies man, Big Tijn heeft wel wat beters te doen.
 
denk dat big_t dat heel goed kan beoordelen.


@testo. ik weet dat er een boel shredded beesten zitten op dbb, waar jij 1 van bent.
Waar ik raar van stond te kijken was het feit dat er ook "karma pimp's" zijn die nog geen eens een uurjte per week trainen.

verder was het niet aanvallend bedoeld, maar puur om een discussie te starten.
geen kwaad woord over dbc hé :mad:

oud worden gebeurd met iedereen :)
 
Ja zoals allerlei dingen die prioriteit genieten.
 
Ik voel me trouwens ook persoonlijk aangevallen hier!
 
Jij komt al tijden die pleepot maar niet uitgekropen.

doeidoei D.
toilet_feet.jpg
 
Monster benen!!!!!
 
denk dat big_t dat heel goed kan beoordelen.


@testo. ik weet dat er een boel shredded beesten zitten op dbb, waar jij 1 van bent.
Waar ik raar van stond te kijken was het feit dat er ook "karma pimp's" zijn die nog geen eens een uurjte per week trainen.

verder was het niet aanvallend bedoeld, maar puur om een discussie te starten.



Zo'n shredded beast ben ik niet hoor.....maar je kan moeilijk beweren dat het niet te zien is dat ik train.:p

Het is al goed,kerel.

Leuke discussie geworden zo.:D
 
Trainen? Ik kijk wel eens naar het setje plastic dumbbells wat in de hoek van de kamer stof ligt te vangen, maar alleen zodat ik zonder schuldgevoel dbb kan volspammen. :)
 
misschien doe ik dadelijk wel een bicepcurl. En daarna even in het geile hanenhok neuzen. :)
 
ik ben tenslotte een bodybuilder.:)
 
Back
Naar boven