AndroidHealthClinic

merendeel forum niet eens bbr? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij heeft ergens wel gelijk boys... Ik moet me helaas ook tot de groep rekenen die momenteel niet aan BB doet.

Ik ben pas afgelopen dinsdag (genoopt door een blessure) begonnen met BB! :)
 
Pff een topic wat nergens over gaat wat zolang door draaid.
Ook al zou er geen enkele BB hier zijn. Wat dan nog?
BB is imo werken aan je lichaam. Dwz vet verliezen en/of spier winnen.
Sculpting the body that you dream off.

Met mijn bf lijk ik ook geen BB.
Zou er 10% afzijn ineens wel. Dus definitie van een BB staat imo niet zo vast.
 
Jij bent gewoon jaloers, dat PRO meteen al een goedlopend topic heeft. Laat die jongen toch!;) :D

Trouwens, wat lees ik nu??? Peoples geen BBer???:eek: Met welke ecto-neger zit ik dan telkens te lullen?
 
Jij bent gewoon jaloers, dat PRO meteen al een goedlopend topic heeft. Laat die jongen toch!;) :D

Trouwens, wat lees ik nu??? Peoples geen bodybuilder???:eek: Met welke ecto-neger zit ik dan telkens te lullen?

Ja man die klootzak. Duurde mij jaren voordat ik een 2e pagina kreeg:D
 
Hey testo ouwe pikketrekker, waarom was je nou weg? D. en ik hadden net een enerverend gesprek over God & de Wereld, en jij bent er niet bij.


Ben niet zo in de Here,gab.:D

Next time i'll be around.:p
 
Peoples hou godver gewoon op met die aantijgingen!
 
Peoples hou godver gewoon op met die aantijgingen!


Sorry D.... u wil geschiede gelijk in de hemel als op de aarde....
 
Als ik der ook bij ben :D
 
Ik denk dat pro zijn probleem gewoon verkeerd uitlegd.

Is het niet zo dat je vind dat je niet weet of je goed trainings of voedingsadvies krijgt van iemand met jaren ervaring in de sport?

Voor hetzelfde geld heb je te doen met een tienertje dat vlug ff zit te googelen om wat met interresante woorden te gooien.
 
Ik denk dat pro zijn probleem gewoon verkeerd uitlegd.

Is het niet zo dat je vind dat je niet weet of je goed trainings of voedingsadvies krijgt van iemand met jaren ervaring in de sport?

Voor hetzelfde geld heb je te doen met een tienertje dat vlug ff zit te googelen om wat met interresante woorden te gooien.

die gedachte speelde er wel bij door mijn hoofd ja
 
Ik zit 0p superdudes met wel 1000 kud0's, diezelfde nacht liet ik m'n br0ek zakken en mat m'n penis 22 cm i.p.v de gebruikelijke 16. Owj jawh, ben n0g maar 15 jaar.

Verder heb ik twee mijsjuhs van 14 mogen 0ntmaagden omdat ik bovenaan de ledenlijst stond met KudO'S.

Als een bordeeleigenaar op die site zou zitten zou hij er wel 2000 hebben, want reputatie punten zijn onomstotelijk verbonden met je real-life prestaties voor waar je op die site zit. Weet juh.

Prettyguy587
---------------------------------
Signature: 50 cents RawwwkZZZ!!!
---------------------------------
 
12 pagina's onzin en dan nog geen slotje:yarly:
 
BAN, zou ik zeggen!
 
Ik denk dat pro zijn probleem gewoon verkeerd uitlegd.

Is het niet zo dat je vind dat je niet weet of je goed trainings of voedingsadvies krijgt van iemand met jaren ervaring in de sport?

Voor hetzelfde geld heb je te doen met een tienertje dat vlug ff zit te googelen om wat met interresante woorden te gooien.
op een vraag op dit forum krijg je altijd wel verschillende reacties, dus als iemand bullshit zegt word dat wel snel gecorrigeerd met iemand met wel de juiste ervaring
 
Back
Naar boven