AndroidHealthClinic

Meridia

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
4 jan 2015
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
8%
Bodybuilders,


Ik ga Meridia pakken om mijn erge hongergevoel iets te onderdrukken omdat ik lager en lager ga in mijn dieet.
Hebben jullie ervaring met hoeveel tabs ik per dag zou moeten nemen?
Alvast bedankt.

Greetzz
 
Slechte keuze, naar mijn mening.

Meer groente eten en meer water drinken. Je eet in de cut om de 2,5-3 uur. Dan kun je best de laatste 30-60 min ff beetje honger lijden toch.

Maar mate je langer cut wen je er aan.

En eet je ook aardappels ipv rijst bijv.? Deze mag je meer grammen eten dan rijst voor dezelfde cals.
 
Hier in onderstaand topic van Big Cat staat er hoeveel er word aangeraden ;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/hormonaal-dieten-373924/

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Slechte keuze, naar mijn mening.

Meer groente eten en meer water drinken. Je eet in de cut om de 2,5-3 uur. Dan kun je best de laatste 30-60 min ff beetje honger lijden toch.

Maar mate je langer cut wen je er aan.

En eet je ook aardappels ipv rijst bijv.? Deze mag je meer grammen eten dan rijst voor dezelfde cals.

Onderbouw eens waarom, want hier heeft hij ook zo weinig aan omdat hij niet weet waarom niet....
 
Beginnen met roken is mijn advies.
 
  • Like
Waarderingen: Apv
mietje, gewoon wennen aan minder eten, heb je daar ook al aas voor nodig?
 
mietje, gewoon wennen aan minder eten, heb je daar ook al aas voor nodig?

Haha please reageer hier niet op alsje die statss heb
Heb het hier wel dieeten naar men wedstrijd over 8weken he
 
Haha please reageer hier niet op alsje die statss heb
Heb het hier wel dieeten naar men wedstrijd over 8weken he

Te hoog in je bol?
8 weken cutten voor je 'wedstrijd' is teveel gevraagd zeker. Zoek een andere hobby schakene ofzo
 
Te hoog in je bol?
8 weken cutten voor je 'wedstrijd' is teveel gevraagd zeker. Zoek een andere hobby schakene ofzo

Denk datk dat zelf wel bepaal ofniet?! Enigste vraag die ik heb is hoeveel ik er moet gebruiken per dag en dan komjij met je onzin #stfu
 
Denk datk dat zelf wel bepaal ofniet?! Enigste vraag die ik heb is hoeveel ik er moet gebruiken per dag en dan komjij met je onzin[emoji23][emoji28] #stfu


Ik heb zelf geen ervaring met meridia. Dus ik kan je daarin niet adviseren. Is toch speedachtig spul? Mijn begeleider raad het in ieder geval af en raad aan om gewoon meer groente te eten. Bijv. Altijd een bos bleekselderij bij de hand waar je op kunt knauwen als je honger hebt.

Uiteraard wel heel veel succes met je wedstrijd!!! Welke ga je doen? Laat je nog iets weten hoe het gegaan is? Foto's misschien zou top zijn? (Eventueel anoniem?)
 
Ik heb zelf geen ervaring met meridia. Dus ik kan je daarin niet adviseren. Is toch speedachtig spul? Mijn begeleider raad het in ieder geval af en raad aan om gewoon meer groente te eten. Bijv. Altijd een bos bleekselderij bij de hand waar je op kunt knauwen als je honger hebt.

Uiteraard wel heel veel succes met je wedstrijd!!! Welke ga je doen? Laat je nog iets weten hoe het gegaan is? Foto's misschien zou top zijn? (Eventueel anoniem?)

Top bedankt voor je reactie, eindelijk iemand die de vraag snapt haha. Oke zal die bleekselder eens in huis halen.

7juni de walters open
14juni body en challenge in tiel.


Fotos volgen.

Greetzz
 
Vond zelf niet zo. Meiden die ik ken vielen er wel erg mee af eerste dagen. Na aantal dagen nam het effect juist af.

Beter eca. Lekker veel energie en weinig honger!
Zou nog weleens met yohobine willen proberen.
 
Back
Naar boven