XXL Nutrition

Merkbaar verschil tussen snel of langzaam opladen creatine

Bezoekers in dit topic

Martios

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
700
Waardering
36
Tot nu toe heb ik alleen de langzame manier van opladen gedaan. Het creatine-gehalte stijgt dan natuurlijk vrij langzaam.

Zijn er mensen die de voorkeur geven aan de snelle methode? En is er voor sommige merkbaar verschil tussen de twee methodes? Een voordeel van de snelle methode is op zich dat je korter hoeft te slikken.
 
Bij mij zeggen ze dat er geen oplaadfase nodig is.

Ben meteen begonnen 2,5gram voor en na training te gebruiken en op rustdagen 5gram in de morgen.
 
snel = sneller .. dat is het enige verschil.
 
Zijn er mensen die dat meteen merken aan bijvoorbeeld het vocht dat ze vast houden? Of aan de prestaties misschien? (paar reps meer op zware oefeningen?)

Het is op zich nogal een verschil of je in een maand 2 kilo aankomt in vocht of in 5 dagen bijvoorbeeld... 2 kilo in een maand kan bij mij net zo goed vet zijn. Daar kan ik persoonlijk niet veel van zeggen.

Ben gewoon benieuwd of het echt (even goed) werkt; de snelle methode
 
Heb geen oplaadfase gebruikt maar merk nu wel dat ik fcking veel vocht vasthoud, beetje vierkant hoofd begin je te krijgen hehehe.

Heb nog niet echt goed kunnen maxen afgelopen week, merkte in de 1e week wel iets betere prestaties (dumbbells konden paar kg hoger)
 
Heb geen oplaadfase gebruikt maar merk nu wel dat ik fcking veel vocht vasthoud, beetje vierkant hoofd begin je te krijgen hehehe.

Heb nog niet echt goed kunnen maxen afgelopen week, merkte in de 1e week wel iets betere prestaties (dumbbells konden paar kg hoger)

Dat wordt ook de langzame oplaadfase genoemd. Zo noemen ze het hier tenminste

Ja? Houd je veel vocht vast? Hopen dat je er veel profijt van gaat hebben. Beetje geluk moet je hebben... Succes met je plofkop ;)
 
Dat wordt ook de langzame oplaadfase genoemd. Zo noemen ze het hier tenminste

Ja? Houd je veel vocht vast? Hopen dat je er veel profijt van gaat hebben. Beetje geluk moet je hebben... Succes met je plofkop ;)

Zo erg is het nou ook weer niet, maar ik merk dat ik iets ronder ben (mede door vocht) omdat als ik uit bed stap heb ik vaak toch gezweet en niks ingenomen dan is alles nog vrij normaal, maar eenmaal paar glazen water gedronken te hebben gaat het er vrij langzaam vanaf.
 
Back
Naar boven