• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Shocking Merkel poseert net zoals Adolf Hitler

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
23
Lengte
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/merkel-verliest-volgens-peiling-meerderheid-bondsdag

Deze foto van Merkel doet me denken aan Hitler hoe hij op verschillende foto's, beeldmateriaal staat.

sm3ltg.jpg

IDD zijn het de zelfde praktijken als wat die man heeft gedaan in 1939 tot 1945 maar zo gebeurt het ok in nederland ;) ik schaam me diep om nederlander te zijn ...:o:o:o

Triest om hier gelijk wat achter te zoeken, is gewoon een houding/expressie en heeft niets met Hitler te maken.

another useless houston topic.

En eergister was 11-9 en vandaag 13-9
11 + 9 = 20
13 - 9 = 4
20-4 is de geboorte dag van Adolf Hitler
Illuminati.

Godsamme, wat een bijdrage weer. :roflol:

kom maar terug als je ze staat te sieg heilen

Nuttige bijdrage weer Houston

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/merkel-verliest-volgens-peiling-meerderheid-bondsdag

Deze foto van Merkel doet me denken aan Hitler hoe hij op verschillende foto's, beeldmateriaal staat.

sm3ltg.jpg
hoi houston, ik wil even van gedachten wisselen met jou, gezien jij ook op de details let.

jij vindt dus ook dat merkel heel veel trekjes vertoont van hitler, zoals je weet waren ze gedurende de tweede wereldoorlog helemaal wild van gekke experimenten enzo, die nazis. denk jij ook dat de illuminati hierin meedingde? ik wel. want dan hadden ze de technologie om hitler feitelijk onsterfelijk te maken door hem te laten herboren in het andere geslacht. je raadt het al; merkel is dus gewoon hitler he.

Ik wacht nog op de mooie photoshopvariaties..

Merkel7.jpg

Houston volgens mij heb je gelijk maat. Post gerust nog eens een aantal van je inzichten hier.

Hier een poging om het topic te redden:
Wie zou deze onderstaande jonge Angela Merkel doen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven