Fitness Seller

Merken die leggings verkopen?(M)

Bezoekers in dit topic

Doruun

Cool Novice
Lid geworden
6 apr 2017
Berichten
228
Waardering
23
Lengte
1m84
Massa
97kg
Kent iemand wat merken, liefst in Europa(of Europese webshop), die leggings verkopen voor mannen?
Liefst ook met maten die groot genoeg gaan. Heb al leggings gehad van gymshark. Wellicht het enigste goede materiaal dat ze verkopen, jammer genoeg is de XL te klein en is dat ook enkel de grootste maat verkrijgbaar..

Dus als iemand andere merken weet die gelijkaardige leggings verkopen zoals gymshark, of gewoon goede kwaliteit leggings die ook groot genoeg gaan in maten. Laat maar weten :)

Thanks alvast!
 
Under Armour,Nike,Addidas. elke sport merk heeft wel zijn legging's collectie.
 
under armour heeft inderdaad goed materiaal, enkel vind ik de designs persoonlijk altijd wat minder.
Nike en adidas leggings vind ik geen goed materiaal, hoe goed de schoenen ook zijn de leggings vind ik niet top.

Is er nog iemand dat wat "onbekendere" daarom niet slechtere merken kent?
 
XXL nutrition
 
nog nooit aan gedacht dat xxl er verkocht haha, thanks zien er goed uit!
 
Reebok heeft ook wel fijne dingen :-)
 
Misschien bij Royke Donders in de collectie!
 
Reebok heeft ook wel fijne dingen :-)
thanks! nike ook nog had ik gezien haha, de duidelijke merken gemist :)

mag hier wel een slotje op voor mij ben genoeg geholpen
 
En met leggings bedoel je compressie broeken hoop ik?
 
ja met een degelijk design, al vind ik die van gymshark wel wat apart maar zijn echt wel men favoriete tot nu toe.
Waarom is er toch altijd die soort haat van sommige tegen deze producten? :D Vind benen trainen daarin gewoon veel beter en koelt ook af.
 
Reebok niet aan beginnen zwaar kut kwaliteit, heb er 2 van aesthetics era en die zijn echt fijn.
 
Net gekeken naar de collectie en vind ze toch niet zo mooi :p de designs van gymshark vond ik echt zalig en is jammer genoeg echt moeilijk te vinden bij een ander merk.. Ga eens kijken naar aesthetics era thanks ;)
 
ja met een degelijk design, al vind ik die van gymshark wel wat apart maar zijn echt wel men favoriete tot nu toe.
Waarom is er toch altijd die soort haat van sommige tegen deze producten? :D Vind benen trainen daarin gewoon veel beter en koelt ook af.

Heb er geen haat voor. Snap alleen niet waarom een trainingsbroek niet even goed is?
Als het over compressie broeken gaat snap ik het wel maar t.o.v. een gewone legging niet echt.
 
Veel meer bewegingsvrijheid in legging, train ook altijd legs in legging. Maar ieder zn ding he.
 
Heb er geen haat voor. Snap alleen niet waarom een trainingsbroek niet even goed is?
Als het over compressie broeken gaat snap ik het wel maar t.o.v. een gewone legging niet echt.
zeg ook niet dat jij haat hoor :p maar ik weet gewoon veel mensen die wel letterlijk "agressief" reageren tegenover deze soort topics.
Ik vind het ook gewoon aangenamer, zorgt vooral voor een koelend effect tijdens lange trainingssessies
 
zeg ook niet dat jij haat hoor :p maar ik weet gewoon veel mensen die wel letterlijk "agressief" reageren tegenover deze soort topics.
Ik vind het ook gewoon aangenamer, zorgt vooral voor een koelend effect tijdens lange trainingssessies

Heb het i.i.g. ook nog nooit geprobeerd dus kan ook niet echt oordelen of het wel echt fijner traint, maar ik denk dat ik het maar gewoon hou op een lekkere trainingsbroek :).
 
Ieder zijn voorkeur inderdaad! Ik train de helft van de keren ook gewoon in een trainingsbroek :D
 
Heb er geen haat voor. Snap alleen niet waarom een trainingsbroek niet even goed is?
Als het over compressie broeken gaat snap ik het wel maar t.o.v. een gewone legging niet echt.
Als je legging hebt kunnen mannen beter naar je reet kijken vandaar
 
fucking hell, don't, dat ziet er belachelijk uit. Leuk voor bottom gays of op een travestiefuif.
 
Back
Naar boven