AndroidHealthClinic

Merken die leggings verkopen?(M) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fucking hell, don't, dat ziet er belachelijk uit. Leuk voor bottom gays of op een travestiefuif.

Ik vind het er toch anders uit zien als iemand echt massieve benen heeft. Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar bij iemand met monster benen vind ik het er toch niet gek uit zien.
 
Zeg dat tegen coleman of dallas mccarver:D
 
fucking hell, don't, dat ziet er belachelijk uit. Leuk voor bottom gays of op een travestiefuif.

Toch niks mis met leggings man. Doe niet zo vermoeiend.
 
sommige mensen zijn gewoon te onzeker over zichzelf :D

Klopt, en dan heb je lui die met overdreven spannend materiaal niet doorhebben dat ze er belachelijk uitzien...

Kan ook cultuurverschil zijn...
 
eerder zelfvertrouwen verschil maar daar zijn ook trainingen voor :D
 
Klopt, en dan heb je lui die met overdreven spannend materiaal niet doorhebben dat ze er belachelijk uitzien...

Kan ook cultuurverschil zijn...

Weet je wat pas belachelijk cultuurverschil is, dat jullie na 500+ dagen nog steeds geen kabinet hebben.
 
eerder zelfvertrouwen verschil maar daar zijn ook trainingen voor :D

Dat deterministisch denken dat je met zelfvertrouwen met alles wegkomt is leuk voor een 15 jarige. Je ziet er gewoon belachelijk uit, ongeacht je zelfvertrouwen.
 
Gaat eerder om het feit dat mensen bang zijn hun eigen stijl en levenswijze te ontwikkelen en daarom terughoudend doen en conformeren met de massa. Dit is niet op jou bedoeld maar gewoon algemeen. Iedereen is er op de 1 of andere manier slachtoffer van. Nog altijd geen reden om mensen die wel het vertrouwen hebben bepaalde zaken te doen dan af te breken zonder deftige standpunten. Iedereen heeft een keuze wat ze doen en wie daar problemen mee heeft moet eerst naar zijn/haar eigen issues kijken. Want die zijn meestal deel van het onderbewustzijn bij zo een mensen.
 
Back
Naar boven