XXL Nutrition

Merknamen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scanvoch

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2002
Berichten
44
Waardering
0
En wat vinden jullie van de Whey-eiwitten van 'Twin-Lab' ?Deze gebruik ik samen met creatine van 'Perfect'...???

Behaal niet echt resultaten met deze Whey....,neem er 90gram per dag van ...ikzelf weeg 95kg.!!???
 
Triple whey fuel van Twinlab is de beste die er is.

De gewone whey fuel is ook zeer goed.

Dat je niet veel resultaat ziet zal wel aan training en de rest van je voeding liggen.

Wei is geen tovermiddel !!! waardoor je ineens verschrikkelijk grote spierballen krijg !!
 
Wat ik hier op het board te weten ben gekomen is het volgende:

Whey (eiwitten) dien je te nemen om snel eiwitten op te nemen in je spieren, dus voornamelijk doe je dit na een training. Verdere eiwitten dien je met voeding proberen binnen te krijgen, dus veel kip/vis/magere melkprodukten (yoghurt, kwark). Daarnaast heb je ook veel koolhydraten nodig (brandstof om te kunnen trainen, bijv: bruinbrood, bananen, melkprodukten, rijst, aardappelen). Dus je voeding moet goed zijn!! Veel en eiwit/koolhydraten rijk! Pas dan zal je gaan groeien

Vervolgens als je je voeding op orde hebt, moet je ervan uitgaan dat je 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht nodig hebt om te kunnen groeien. Dus in jou geval zal je 190 gram eiwitten per dag naar binnen moeten werken, 95 gram is dus te weinig.

Groeien doe je niet in een week of maand. Dat kost jaren training.

Creatine verhoogt je prestatie en daardoor zal je ook gaan groeien, maar niet zonder een goede voeding.

Een uitspraak die ik ook ben tegengekomen: Elk pondje gaat door het mondje.
 
Jeep,alles moet inderdaad keurig op elkaar worden afgestemd voor je resultaten boekt,voeding;training;supplementen;...ect,ect
Maar er worden zoveel praatjes en theorieën gemaakt dat het absoluut niet meer simpel is om een gulden middenweg te bekomen...Vandaar dat men soms eens de pedalen kwijt raakt....:( :headbang:

Blijven trainen zeggen ze bij ons dan...hahahah!!!
 
90 gram per dag ?

Aan whey eiwit wanneer neem je hem dan ochtend en na het trainen ? En dan nog een keer neem ik aan..
 
Jeep,inderdaad

1 shake (30gram) in de voormiddag
1 shake (30gram) voor training (30Minuten)
1 shake (30gram) voor het slapen gaan..........

Is misschien wel wat te weinig maar hoe kostelijk komt het anders nie als je zomaar eventjes 190 gram daags gaat verorberen....??? Zonder van de rest maar nie te spreken ....
 
meer moet je toch niet nemen in supplement vorm, die overige haal je met gemak uit je voeding...indien je een goed dieet hebt

en ik denk dat je die shake van voor je training, beter juist na je training neemt....dat zal hier wel bevestigd worden...??
 
Laatst bewerkt:
ik zou iig een wei (met dextrose) na je training nemen , omdat je dan je kapotte spiervezels moet herstellen (en dat is wat wei doet), niet ervoor, omdat je het dan als energiebron verbruikt. Tevens is een weitje met opstaan in de morgen geen overbodige luxe omdat je die nacht geen eiwitten hebt ingenomen en wei snel opneemt, dus snel van eiwitten bent voorzien.

Verder zou ik gewoon erg op je voeding letten. Je zit zo op je 190gr. als je genoeg eet. Ik weet niet of er genoeg koolhydraten in jouw wei zitten, maar die heb je wel nodig om je eiwitten op te nemen. Neem er anders dextrose (=druivesuiker) bij in.

suc6
 
Originally posted by Scanvoch
Jeep,inderdaad

1 shake (30gram) in de voormiddag
1 shake (30gram) voor training (30Minuten)
1 shake (30gram) voor het slapen gaan..........

Is misschien wel wat te weinig maar hoe kostelijk komt het anders nie als je zomaar eventjes 190 gram daags gaat verorberen....??? Zonder van de rest maar nie te spreken ....
Hou die whey alleen voor na de training en eet op de andere tijdstippen een andere eiwitbronnen(kip/ tonijn/ kwark/ eieren, etc...)
 
In de ochtend grammetje of 20 is ook wel intressant hoor.Om zo snel mogelijk je cortisol levels te drukken.
 
Originally posted by austin
meer moet je toch niet nemen in supplement vorm, die overige haal je met gemak uit je voeding...indien je een goed dieet hebt

en ik denk dat je die shake van voor je training, beter juist na je training neemt....dat zal hier wel bevestigd worden...??

Ja, maar je(ik) neem(t) toch ook creatine;visolie;vitamine supp.;alfa-lipoide-zuur;glutamine...;) Dit alles desondanks een strikt dieet moet je toch als supplement nemen wil je 'groeien' niet???
Of zijn we ergens verkeerd mee bezig ??? Weet nie !
 
Originally posted by Scanvoch


Ja, maar je(ik) neem(t) toch ook creatine;visolie;vitamine supp.;alfa-lipoide-zuur;glutamine...;) Dit alles desondanks een strikt dieet moet je toch als supplement nemen wil je 'groeien' niet???
Of zijn we ergens verkeerd mee bezig ??? Weet nie !
Onzin, om te groeien moet je flink eten, precies of zonder supps kan je niet groeien:rolleyes:
 
Back
Naar boven