Fitness Seller

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299

Bezoekers in dit topic

Vind dat Ronaldo het afgelopen jaar wel aan zijn houding heeft gewerkt. Je ziet hem tegenwoordig weinig zeiken meer tegen scheidsen, schwalbes maken of smerige overtredingen (afgelopen weekend gleed die uit). Ook bij de vechtpartijen tussen Real en Barca stond hij op 15 meter afstand altijd te kijken en te wachten wanneer ze weer gingen voetballen.

Kies voor Ronaldo. In totaal zie ik die gast gewoon veel liever dan messi.

+1, maar Messi blijft toch wel mijn held.

Inderdaad, maar dan heb je nog tenminste een discussie. Ronaldo vs Messi is geen discussie, het enige geldige argument pro Ronaldo is dat hij zo sexy is... terwijl Messi op zijn manier ook wel héél sexy is, hihi.

Enige argument voor is dat hij sexy is ... Wtf gast heb je hem al eens zien voetballen.. Of je hebt er totaal geen kijk op.

Ik wou even melden dat ronaldo en messi op dit moment evenveel goals hebben gemaakt in la liga.

Groetjes naturell.

I'll just leave this here.

• Like
Waarderingen: Corleoné
Ik wou even melden dat ronaldo en messi op dit moment evenveel goals hebben gemaakt in la liga.

Groetjes naturell.

Messi met 1 wedstrijd minder

Las trouwens van 't weekend een stukje waarin Maradona over Messi zei: 'Leo en ik delen een kwaliteit, de allerbelangrijkste, die niemand ooit heeft geëvenaard: wij denken sneller dan alle anderen.'
'Toen ik hem als bondscoach onder mijn hoede had herkende ik mezelf in de lichtsnelheid waarmee hij het spel kan lezen. Het is zoals bij een computer'
'Hadden we ploogmaats gehad die even snel konden denken, dan hadden we het voetbal nog meer kunnen geven.'

Stukje op de telegraafsite (24 maart), oorspronkelijk interview: Gazzetta Dello Sport

Diego heeft ook een lijstje gemaakt:
Messi staat in het huidige voetbal op eenzame hoogte, een klasse boven de rest. Na hem plaats ik Ronaldo dan Zlatan en Rooney.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 14:35 ----------

Messi heeft er al 35 in liggen dit seizoen. Had CR7 niet een keer 40 gescoord in de competitie?

Ja vorig seizoen, maar denk dat C of Mes beide in staat zijn het dit seiz weer te verbreken

Ronaldo heeft nachtmerries door de kleine baas :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Messi met 1 wedstrijd minder

Las trouwens van 't weekend een stukje waarin Maradona over Messi zei: 'Leo en ik delen een kwaliteit, de allerbelangrijkste, die niemand ooit heeft geëvenaard: wij denken sneller dan alle anderen.'
'Toen ik hem als bondscoach onder mijn hoede had herkende ik mezelf in de lichtsnelheid waarmee hij het spel kan lezen. Het is zoals bij een computer'
'Hadden we ploogmaats gehad die even snel konden denken, dan hadden we het voetbal nog meer kunnen geven.'

Stukje op de telegraafsite (24 maart), oorspronkelijk interview: Gazzetta Dello Sport

Diego heeft ook een lijstje gemaakt:
Messi staat in het huidige voetbal op eenzame hoogte, een klasse boven de rest. Na hem plaats ik Ronaldo dan Zlatan en Rooney.
Rooney :roflol:!!!!!

Maradona is een coke snuivende mong**l trouwens.

Messi

Ronaldo

Iniesta , Xavi , Kaka

De rest

Terug
Naar boven