XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zouden we deze onzinnige discussies kunnen stoppen, want het leidt nergens toe.

De één vindt PSMF onzinnig, de ander vindt het van meerwaarde. De één vindt T3 overbodig, de ander vindt het van meerwaarde. Andere inzichten, onderbouwingen en een andere aanpak/methode zijn natuurlijk welkom, maar nu wordt het een wellis-nietis verhaal.
 
Nee, ik probeer niet grappig te zijn, maar ik denk dat weer eens langs elkaar heen praten . Ik kan geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag. Zoals ik het begrijp kun je met T3 hezelfde bereiken als met een calorietekort. Het spijt me als ik je verkeerd begrijp.

Mijn tweede vraag ging over de belasting op je schildklier. Ik vind het dat atm niet waard.

Wat bedoel je met 'nergens'?
Dat jou calorieën nog niet schrikbarend laag zijn en je cardio nog niet schrikbarend hoog om eventueel t3 te gebruiken om niet nog verder te moeten zakken in calorieën en of nog meer cardio.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat jou calorieën nog niet schrikbarend laag zijn en je cardio nog niet schrikbarend hoog om eventueel t3 te gebruiken om niet nog verder te moeten zakken in calorieën en of nog meer cardio.
Oke, duidelijk. Bedankt , nu snap ik het :thumbs:. Vergeet mijn PM. Maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat het voor de meeste mensen overbodig is, tenzij de werking van je schildklier echt is vertraagd. Wellicht dat op.hogere dosissen Tren dit het het geval kan zijn.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Je valt in herhaling en je kent het dieet niet eens. Lees eens wat van Lyle McDonald, The Rapid Fat Loss Method, The Stubborn Fat Solution etc.

Ik doe het niet structureel. Je gaat in 1 of 2 dagen echt geen massa inleveren als je eiwitten hoog houdt. Genoeg gezegd. Overigens heeft iedereen wel ergens een mening over en je moet doen wat voor jou werkt en mag best openstaan voor nieuwe dingen .
Ja daarom zeg ik ook is mijn mening. Iedereen moet doen wat ze willen doen
 
Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Waarom is één dag relatief weinig calorieën tot je nemen ongezond?
Wist niet dat het een dag was. Dacht is gewoon dieet ofzo dat je volgt. Dat was wat ik online las dat PSMF is
 
Wist niet dat het een dag was. Dacht is gewoon dieet ofzo dat je volgt. Dat was wat ik online las dat PSMF is
Ik doe het 4 separate dagen, maar het kan ook als dieet. Dan heb je het met name over mensen met fors overgewicht. De auteur die ik aanhaalde, richt zich (ook) meer op bodybuilding. Sommigen doen het bijv. De laatste 2 weken.
 
Ik doe het 4 separate dagen, maar het kan ook als dieet. Dan heb je het met name over mensen met fors overgewicht. De auteur die ik aanhaalde, richt zich (ook) meer op bodybuilding. Sommigen doen het bijv. De laatste 2 weken.

Lyle Mcdonald raad het zelf ook af he..
 
Ik raad wedstrijden doen, AAS, hoge cafeïne-inname, laag VP etc. ook af.
 
Ik raad je tijd nutteloos verbrassen op een forum ten stelligste af. Ik doe het al ruim 20 jaar, maar geen greintje respect wat dat opgeleverd heeft.
Dat zal jammer genoeg altijd zo blijven ben ik bang voor. Zelf ook al 15+ jaren lid van verschillende forums.
 
Dat zal jammer genoeg altijd zo blijven ben ik bang voor. Zelf ook al 15+ jaren lid van verschillende forums.

Dit vind ik wel een hele goede reden om hier niet langer dan één jaar aan mee te doen. Eén en al gefrustreerd wordt je er blijkbaar van, en al met al geen plezierig gezelschap.
Ga naar buiten, ontmoet echte mensen en grow up.

Sorry beebee, welke wedstrijd ga je eigenlijk doen ?
 
Dit vind ik wel een hele goede reden om hier niet langer dan één jaar aan mee te doen. Eén en al gefrustreerd wordt je er blijkbaar van, en al met al geen plezierig gezelschap.
Ga naar buiten, ontmoet echte mensen en grow up.

Sorry beebee, welke wedstrijd ga je eigenlijk doen ?
De onderdanigheid druipt er van af. Tsja, als jij er op kickt om voortdurend gekleineerd te worden be my guest, ik ben anders.
 
Ik raad je tijd nutteloos verbrassen op een forum ten stelligste af. Ik doe het al ruim 20 jaar, maar geen greintje respect wat dat opgeleverd heeft.
Respect dwing je af.
 
Ik doe het 4 separate dagen, maar het kan ook als dieet. Dan heb je het met name over mensen met fors overgewicht. De auteur die ik aanhaalde, richt zich (ook) meer op bodybuilding. Sommigen doen het bijv. De laatste 2 weken.
Maar doe jij het 4x of 4x per week?
 
Ik raad je tijd nutteloos verbrassen op een forum ten stelligste af. Ik doe het al ruim 20 jaar, maar geen greintje respect wat dat opgeleverd heeft.

Ik lach tegenwoordig om je grapjes, weet niet of dat helpt.
 
Back
Naar boven