AndroidHealthClinic

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb ik ook als ik zwaarder ga.

Als je hem overal wil hitten: je zo hard mogelijk in de stoel trekken zodat je bil/heup er echt niet vanaf komt en tenen naar je toe wijzen (pad evt. iets hoger op je schenen laten komen), als ik ze zo doe burnen ze van top tot teen

P.s. ik zie dat je vaker 'leg' met 2 g's schrijft :aai:
Naar binnen naar buiten het maakt allemaal niet uit, poep oefeningen voor massa voor quads leuk als warm up en meer niet.
 
Heb ik ook als ik zwaarder ga.

Als je hem overal wil hitten: je zo hard mogelijk in de stoel trekken zodat je bil/heup er echt niet vanaf komt en tenen naar je toe wijzen (pad evt. iets hoger op je schenen laten komen), als ik ze zo doe burnen ze van top tot teen

P.s. ik zie dat je vaker 'leg' met 2 g's schrijft :aai:
Ik heb juist dat ik mn quad beter voel als ik mn voet ontspan en dus niet zoals jij zegt met mn tenen naar me toe wijs
 
Heb ik ook als ik zwaarder ga.

Als je hem overal wil hitten: je zo hard mogelijk in de stoel trekken zodat je bil/heup er echt niet vanaf komt en tenen naar je toe wijzen (pad evt. iets hoger op je schenen laten komen), als ik ze zo doe burnen ze van top tot teen

P.s. ik zie dat je vaker 'leg' met 2 g's schrijft :aai:
Ja, goed blijven zitten, sommige mensen komen half uit de 'stoel' zakken onderuit. Ik heb juist geleerd m'n enkels te ontspannen i.p.v. tenen omhoog, dan is ie veel zwaarder.
 
Deze zou ik dus echt letterlijk nooit doen, als je zo drukt met je lichaam dus voorovergebogen t.o.v. je benen komt er volgensmij echt achterlijk veel stress op je hip/onderrug
Vind m heerlijk en voel juist helemaal niets in m'n rug. Je kunt veel variëren .
 
barbell-hack-squat.png
 
Nee V-squat is het apparaat:

Ik heb op mijn uni gym weleens in een v-squat gestaan, voelde erg goed. Beweging voelt natuurlijker dan een hack.

Leg extension is overigens de enige quad-oefening die alle 4 heads fully shortened krijgt (bovenin bij de contractie)

Maarja andere mensen zoals Camelus krijgen monster quads door enkel BB te squatten dusja :dunno: Not for me though
Deze staat bij fox db (die incline trouwens ook), dus die kan je pakken bij de meet.
 
Deze staat bij fox db (die incline trouwens ook), dus die kan je pakken bij de meet.
Top, ik neem aan dat Fox Den Bosch ook een traditionele Hack Squat heeft.
 
Top, ik neem aan dat Fox Den Bosch ook een traditionele Hack Squat heeft.
Nope. Wel nog diverse leg press varianten en leg extension.
 
Back
Naar boven