XXL Nutrition

Met-17ad-iol

Bezoekers in dit topic

mmruski

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2002
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
75kg
Is iemand bekend met deze prohormoon? Werkt het? wat kun je verwachten? Kanje het combineren met whey e.d.? En... in de reclame staat er dat het de "agressie" verhoogt. Ikneem aan dat ze bedoelen de agressie tijdens het trainen... toch?

Mazzel
Marc
 
Ja, daar bedoelen ze inderdaad de agressie met de training mee...

Kan je het prohormoon beter definieren!? 17ad-iol is namelijk niet de normale naam van het product. Post of een link, of vermeld de gehele naam. Dan kan er gericht antwoord worden gegeven...
 
Tja, ik heb het van Muscle and Fitness magazine... effe kijke.. jep, het heet echt MET-AD17-DIOL (prohormoon) van pharm-tec. je kunt kijken op www.sledge-hammer.com klik op nederland.

dank je
 
Over deze MET-AD17-DIOL kan ik je (nog) niet veel vertellen. Echter wel over de andere 2 prohormonen die het bedrijf verkoopt (stanazolon II en parabolan). Deze werken niet! En de actieve stof die geclaimt wordt erin te zitten, zitten er niet in. We krijgen bij MS-Distribution vaak klachten over deze producten (verkopen het zelf niet!). Dus wat dat betreft zou ik ook zo mn twijfels hebben over MET-AD17-DIOL...
 
Heel erg bedankt voor de tip!!
 
het probleem hiermee is,

het wordt (als ik het goed heb) uit england verscheept, daar gelden andere regels als hier in nederland en belgie, je moet via credit card betalen. dus ze hebben hun geld voordat jou product onderweg is. Het product wordt verstuurd in zo'n doos waar op staat dat er supplementen inzitten. de duane in NL/BE controleerd de inhoud van de doos, en neemt het in beslag. omdat de inhoud hier illegaal is. lees het hele verhaal maar eens door wat ook vaker in de flex staat (december/januari editie pagina 78 en 79 bijvoorbeeld) er staan verschillende stoffen in die hier in nederland verboden zijn (om er eentje te noemen, wat op de voorkant van het potje staat, testosterone).

ik geef je dus weinig kans, als je het besteld dat het ook aankomt. en of het werkt.... da's nog maar de vraag.

mijn advies: NIET GEBRUIKEN!

volgens mij zijn jou twijfels nu ook bevestigd robin :)

**EDIT**

k heb net die reclame in de nieuwe flex ff gelezen, er staat rechtsbovenin op pagina 79 een rode hoek!!!

Dit staat in die hoek:

De in dit produkt voorkomende prohormomen, prosteroiden alsmede stoffen die hieraan chemisch of farmacologisch gezien verwant zijn, worden door het IOC als niet-toegestane stimulerende middelen beschouwd omdat ze een duurzame verbetering van sportprestaties tot gevolg hebben. Het gebruik van dit produkt kan tot een positief testresultaat leiden en is verboven voor wedstrijdatleten of voor atleten die onder de regels van het IOC vallen.

hiermee zeggen ze zelf dus al dat het in landen verboden kan zijn. hieronder valt nederland ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Fout dude... Het probleem is niet dat het gepakt wordt vanuit engeland. Er zijn bij ons ook producten die direct naar de klant verstuurd worden. En we hebben het nog nooit, maar dan ook nooit meegemaakt dat een pakketje gepakt werd... Zo lang het pakket in europa blijft wordt het door de douane niet geopend over het algemeen. Dat is het voordeel van de 'open grenzen'. Echter, bestel je van buiten europa (US bvb) dan kan je er vanuit gaan dat het wél gepakt wordt...

IOC lijst...hmppfff, wat staat daar tegenwoordig niet op?? Gelukkig wordt die lijst in 2003 herzien, en van wat ik gehoort heb zou er maar zo'n 25% van wat er nu op staat op blijven. IOC...m'n reet!
 
:D

ik heb wel anders gehoord, dat het product etelijke keren is tegen gehouden toen het NL in wou, (k heb er zelf geen ervaring mee ;)). ik hoop dat die lijst van IOC lekker kortaf blijft :p
 
Ja, ik weer.. ik heb het inderdaad meegemaakt toen ik wat uit de VS bestelde. Maar dat open grenzen gedoe daar zit zeker wat in!! Maar goed, als er open en bloot en groot op het pakketje TESTOSTERON of iets "illegaals" staat. Tja, dan kan ik me voorstellen dat ze het tegen houden. Ik heb al betaald dus.. maar hopen dat het niet gebeurd.

Bedankt voor alle reacties
 
Back
Naar boven