XXL Nutrition

Met al wat buik bulken of nie?

Bezoekers in dit topic

Davies

Cool Novice
Lid geworden
3 jul 2021
Berichten
76
Waardering
43
Lengte
1m74
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Hoi iedereen,

Ik zit met een dilemma.
ik heb wel redelijk wat buik zeker ook onderaan volgens mij en ik weet niet als ik moet bulken nu of eerst proberen die buik weg te werken met minder calorieen te eten en cardio of als ik gewoon kan bulken en niet achter kijken?
Ik ben 1m74 69kg 12% vet.
Voor de rest ben ik wel redelijk mager
Mijn probleem is al ik probeer aan te komen slaat dit altijd op mijn buik😞
Of is het de verkeerde voeding?
Ik train 5 x per week split schema

Alle tips zijn welkom.
 
Begin eens met een foto?
 
IMG_20210711_095413__01.jpg

Dit is in de ochtend zoals u ziet plat kun je dit niet noemen 😏
 
Ga eerst eens rechtop staan voor je de foto neemt. Dan ziet t er al anders uit.
Je staat er nu bij als een zak aardappel met je buik naar voren geduwd.

Overigens lijkt dit zo van de zijkant niet op 12% maar wel meer.
Misschien ook een foto van voren nemen
 
Ga eerst eens rechtop staan voor je de foto neemt. Dan ziet t er al anders uit.
Je staat er nu bij als een zak aardappel met je buik naar voren geduwd.
Ik sta gewoon rechtop hoor.kan er ook niet aan doen dat ik een zak aardappelen ben 😂
 
Laatst bewerkt:
Dit is waarschijnlijk niet "gewoon rechtop", mogelijk is je houding niet optimaal. Je lijkt op de foto een holle rug te hebben of te maken.

Wat je zou kunnen doen is je kcals aanpassen zodat je gewicht even hoog blijft en dan kijken of er nog winst wat spieren betreft te halen valt. Uit de foto en info lijk je nog niet veel massa te hebben, maar daar kan ik me in vergissen.
 
mijn houding denk ik is niet goed waardoor mij rug hol is onderaan 😏
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk geen 12%, maar dat nummertje boeit niet. Je mist massa en dus zou ik een lichte bulk doen..
 
chubby > Cutten!
 
Duidelijk geen 12%, maar dat nummertje boeit niet. Je mist massa en dus zou ik een lichte bulk doen..
En zwaarder trainen?en zou eventueel wat boksen er bij hit training?
 
Eerst tijdje op onderhoud eten en knetterhard trainen als je niet wil cutten of bulken.
En werken aan je houding ;)
 
Maar je hebt nog niks, weet niet waar wat je hebt heen zou moeten. Dus weinig te verliezen behalve vet.
Maar wat Marina zegt klopt, zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
 
Maar je hebt nog niks, weet niet waar wat je hebt heen zou moeten. Dus weinig te verliezen behalve vet.
Maar wat Marina zegt klopt, zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
IMG_20210705_192408__01__01.jpg
volgens mij is dit toch al iets of niet?
 
Jawel, maar dit is niet in de categorie “dit staat op het spel tijdens de cut”
maar je kan ook gewoon op onderhoud eten en wat cardio erbij doen dan smelt het kussentje ook wel weg.
 
Eens met wat al gezegd is.

Als je overal wat sterker wordt, wordt je houding vanzelf beter. Het lijkt wel alsof zelfs je buikspieren slap zijn. Als je je schema post, is er vast wel iemand zo lief om er naar te kijken. Succes!
 
idd ga je onderhoud berekenen en daarop eten. 2x per week cardio erbij eerst en ga na een maand eens kijken wat het oplevert. Vanaf daar verder sturen/aanpassen.
 
Oke ik zal het zo doen dan op onderhoud eten en wat interval cardio erbij en wat meer buikspieren er bij.mijn schema dat ik nu doe zie je hier + nog wat extra oefeningen dat ik er bij pak
Screenshot_20210705-181925.jpg
 
Maar kweet niet meer waar ik mijn cardio zal doen🤔 het is al 5 dagen per week.of toch een ander programma nemen?
 
Back
Naar boven