XXL Nutrition

Met alle DBB-forum leden op vakantie!

Bezoekers in dit topic

gladiator

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
100
Waardering
0
Ben jij tussen de 18 en 35 jaar,
Weeg je meer dan 100 kg,
en heb je geen zin in een dieet?

Ben je vrijgezel en heb je zin om naar een tropisch oord te gaan?

Meld je dan nu aan voor het nieuwe NET 5-programma
'Villa Rubens'!

Mail villarubens@tvholland.nl
of bel 035-6727777!


De commerciele Tv-zender Net5 zal vanaf april met een nieuw realityprogramma’s starten onder de naam: 'Villa Rubens'. In het nieuwe programma worden tien zwaargewichten opgesloten in een villa op het toeristische eiland Lanzarote.


'Villa Rubens' is geen programma waarin men moet afvallen. De bewoners van de villa worden twee weken lang 24 uur per dag gevolgd in hun dagelijkse beslommeringen. Iedere kandidaat weegt meer dan honderd kilo en is daar gelukkig mee, zo laat Net5 weten. De zender hoopt met de nieuwe show een ware tv-hit te scoren.




Lijkt me wel gezellig om met het hele DBB forum op vakantie te gaan, geheel gratis. Zet je vriendin aan de kant en meld je maar even aan, ik zie jullie binnenkort wel onder de zon! :D
 
Laatst bewerkt:
Hmmm ik ben bang dat ze dikke slachtoffers zoeken ipv goed gespierde lichamen boven de 100kg ... :rolleyes:
 
ghahah lijkt me echt lache als er ook daadwerkelijk een soort coleman mee gaat doen :D
 
KaLe zei:
ghahah lijkt me echt lache als er ook daadwerkelijk een soort coleman mee gaat doen :D

Zou dan wel last van een roidrage krijgen als hij erachter komt dat die dikkertjes stiekem zn eten opvreten :D
 
Jimbo zei:
Zou dan wel last van een roidrage krijgen als hij erachter komt dat die dikkertjes stiekem zn eten opvreten :D

Als Ronnie in z'n bulk is, is hij ook dik hoor.
 
gladiator zei:
Als Ronnie in z'n bulk is, is hij ook dik hoor.

Zullen we dan maar als klap op de vuurpijl Lee Priest opgeven ? :D
 
[Zoutzak:]

whaha gewoon wel meesterlijk je hiervoor op te geven, jammer dat we niet door de screening door zullen komen. (misschien in de top van je bulk nog wel.... maargoed op het strand wil iedereen ripped zijn natuurlijk :D :cool: )
 
de screening is 16 weken voor de opnames:D

wel gaaf zeg, heel nederland (incl. de makers van t programma) verwachten een aantal dikkerdjes, komen er allemaal ripped mf's t strand op paraderen...goed voor de kijkcijfers:p

zullen aardig wat koppen rollen bij de castafdeling
 
krijgen we dan wel genoeg voedsel, supplementen, een gym ernaast en AS? :D
 
yep, maar moeteen we als tegenprestatie wel hard voor trainen en vooral weer groeien. dus omgekeerde effect als men voor ogen had.
diegene die t minst gegroeid is wordt eruit gesms'ed.

een letterlijke Big Brother dus en een goede motivatie
 
Man-Mountain zei:
krijgen we dan wel genoeg voedsel, supplementen, een gym ernaast en AS? :D

jaja, jij krijg ook AS MM...

:D
 
Man-Mountain zei:
:D :D, misschien kunnen we ons laten sponsoren door dat biermerk van Arnie.

heerlijk kep er nu helemaal zin, weeg alleen nog geen 100kg, moek ff flink wat liter van dat pils achterover slaan :D
 
SHIT :( ik mag me niet inschrijven.. weeg (nog) geen 100 kg :(

nog 15 kg te gaan..
 
Frenkpie zei:
SHIT :( ik mag me niet inschrijven.. weeg (nog) geen 100 kg :(

nog 15 kg te gaan..


Drink je snel ff 15 liter water voordat je op die weegschaal daar gaat staan...
 
spuitt je vol met synthol oid haal je die 100 makkelijk :D :D
 
dandyman zei:
yep, maar moeteen we als tegenprestatie wel hard voor trainen en vooral weer groeien. dus omgekeerde effect als men voor ogen had.
diegene die t minst gegroeid is wordt eruit gesms'ed.

een letterlijke Big Brother dus en een goede motivatie
:roflol:
 
als ik met jopie erheen kan gaan, count me in!
 
Back
Naar boven