AndroidHealthClinic

met een grote bek kom je toch best ver

Bezoekers in dit topic

voorlopig ga ik dan uit van de eerlijkheid in de mens....en ik heb geduld...
ik wacht het nog even rustig af

en anders word je genadeloos naar de FAKE-AFDELING geplaatst;)
 
Morgan zei:
Heb mezelf ge-googled en een foto'tje gevonden van de Fibo 2005.
Daar was ik gescout, hartstikke leuk, maar ik zag er nog niet uit...

Maar goed, dan hebben jullie alvast een beeld.

Jammer dat 'ie zo onduidelijk is want ziet er op het eerste gezicht goed uit. Je kan die foto gewoon hier in je log plaatsen hoor. Zet de url van de foto tussen [Afbeelding niet meer beschikbaar] en dan verschijnt 'ie hier! ;)
 
Wel apart, een natural die aan de diuretica gaat.. Hoe groot is de stap? :)
 
Morgan zei:
Heb mezelf ge-googled en een foto'tje gevonden van de Fibo 2005.
Daar was ik gescout, hartstikke leuk, maar ik zag er nog niet uit...

Maar goed, dan hebben jullie alvast een beeld.

Welke zoektermen moet ik intikken ? Want ik vind je niet...
 
je ziet er vrij groot uit morgan, heb je misschien nog een linkje waar ik je wat groter kan zien
 
aan het kleine fotootje te zien zie je er erg groot uit:D

ben benieuwd als je je andere foto`s gaat plaatsen....:)
 
ArieWillem zei:
Wel apart, een natural die aan de diuretica gaat.. Hoe groot is de stap? :)


Heb het even opgezocht: diuretica... ik kan ook niet alles weten... medicijnen die de urineproductie bevorderen.

Om heel eerlijk te zijn, die stap is zo gemaakt hoor, je gaat naar de shop en je haalt een potje Aquaflex. Of Animal Cut (piss like a horse), die doen het ook goed. ;)

Had voor de oplettende lezer beter vochtregulerende tabletten of vochtbalans kunnen schrijven.
 
morgan heb je toevallig de link nog
 
Morgan zei:
Heb het even opgezocht: diuretica... ik kan ook niet alles weten... medicijnen die de urineproductie bevorderen.

Om heel eerlijk te zijn, die stap is zo gemaakt hoor, je gaat naar de shop en je haalt een potje Aquaflex. Of Animal Cut (piss like a horse), die doen het ook goed. ;)

Had voor de oplettende lezer beter vochtregulerende tabletten of vochtbalans kunnen schrijven.

denk dat ariewillem iets anders bedoeld maar kan het mishebben??.....:rolleyes:
 
Nog 31 dagen te gaan...

Laat ik me beperken tot de essentie van mijn log...

Nog 31 dagen te gaan...

Afgelopen vrijdag weer gewogen en gemeten.

73,4 kg (daar gaat het gewicht ! ! ! ! )
en nu op 9,9% (YYEEEAAAHHH!!!)

Had ik nu al verteld welke wedstrijd ik mee ga doen??
Dat wordt de New Faces wedstrijd in Belgie op 11 november.

As zaterdag moet ik bij Marjolein langs, was afgelopen weekend niet gelukt, voor de poseer-bikini. Dus als iemand me wil zien, ik zou zeggen, neem je camera mee en kom naar Den Haag... :p
 
Morgan zei:
Laat ik me beperken tot de essentie van mijn log...

Nog 31 dagen te gaan...

Afgelopen vrijdag weer gewogen en gemeten.

73,4 kg (daar gaat het gewicht ! ! ! ! )
en nu op 9,9% (YYEEEAAAHHH!!!)

Had ik nu al verteld welke wedstrijd ik mee ga doen??
Dat wordt de New Faces wedstrijd in Belgie op 11 november.

As zaterdag moet ik bij Marjolein langs, was afgelopen weekend niet gelukt, voor de poseer-bikini. Dus als iemand me wil zien, ik zou zeggen, neem je camera mee en kom naar Den Haag... :p


Ooh jammer, ik was afgelopen zaterdag zobeetje de hele dag bij Marjolein dus heb ik je net gemist! :D

Toch zijn we nog steeds benieuwd naar je fotootje. Wat moet ik intypen op google wil ik je kunnen vinden? Of plaats de link hier anders!
 
Aimee zei:
Ooh jammer, ik was afgelopen zaterdag zobeetje de hele dag bij Marjolein dus heb ik je net gemist! :D

Toch zijn we nog steeds benieuwd naar je fotootje. Wat moet ik intypen op google wil ik je kunnen vinden? Of plaats de link hier anders!

was jij toevallig aan het shoppen voor een mega coole bikini voor je komende wedstrijd?;)
 
Haha, ik was wel aan het shoppen maar nog niet voor mjn bikini. Vriendin van me doet de 30ste mee en we moesten haar bikini ophalen. Ik heb nog wel een hele gave broek gekocht en de dvd van De Holland.

Ongeveer 6 weken geleden waren we er ook en toen heb ik mijn bikini al uitgekozen!! :D Ik mocht 'm alleen nog niet meenemen aangezien ik nog moet "groeien"!! :P
 
Aimee zei:
Haha, ik was wel aan het shoppen maar nog niet voor mjn bikini. Vriendin van me doet de 30ste mee en we moesten haar bikini ophalen. Ik heb nog wel een hele gave broek gekocht en de dvd van De Holland.

Ongeveer 6 weken geleden waren we er ook en toen heb ik mijn bikini al uitgekozen!! :D Ik mocht 'm alleen nog niet meenemen aangezien ik nog moet "groeien"!! :P

heb echt zin in de 30e!word weer gezellig
wie van je vriendinnen doet er mee?
 
Maak gewoon ff een foto. Wie kan er in deze tijd niet ff een digitale cam regelen op een telefoon met fototoestel? In mijn opine ben je fake tot het tegendeel is bewezen. Als blijkt dat je niet fake bent, mijn excuses :)
 
Leuk verslag maar die foto's laten wel erg op zich wachten zeg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
figurebabe zei:
heb echt zin in de 30e!word weer gezellig
wie van je vriendinnen doet er mee?

Een meissie van m'n sportschool Esther draait daar haar 1ste wedstrijd. Verder nog een jongen van onze gym en wat bekenden. Ik ga sowieso met Diana erheen. En ik MOET gaan, want heb Marjolein ook nog eens beloofd haar telefoon terug te geven! Mijne was stuk gegaan onderweg daarheen (flesje water eroverheen) :o en toen mocht ik die van haar lenen. Maar inmiddels doet ie het gelukkig weer! :D

Heb echt superveel zin in de 30ste! Ik weet ook zeker dat Esther het top gaat doen. Ze zal sowieso de droogste zijn, zit nu al op 5%!!! :eek:
 
Back
Naar boven