AndroidHealthClinic

met een grote bek kom je toch best ver (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eey morgan gaat de goede kant op lees ik zo :), je gaat zeker een goed nummertje weggeven 11 nov, aan motivatie geen gebrek keep up the good work Lady!
 
ben nu toch wel erg nieuwsgierig naar de foto`s!!
als we nog langer moeten wachten sta je al op het podium:D ;)
 
Waarom de eiwitten naar beneden en KH omhoog?

Op een hoog eiwit dieet reageert mijn lichaam niet goed, de puisten springen uit mijn lijf en ik word zo sloom als wat. Krijg slechte zin en mijn zelfvertrouwen zakt volledig in elkaar.

Theoretisch is hoog in eiwit laag in koolhydraten goed voor vetverbranden, maar als je niks meer kunt door de puistenpijn en te sloom om rechtop op een bank te zitten, kun je beter wat minder eiwit nemen en wat hoger in je koolhydraten. De puisten zijn dan onder controle (ook een beter zicht als je in de spiegel kijkt) en ben activeren, wat resulteert in meer bewegen en hogere verbranding. Nadeel is dan wel als je te laag gaat in eiwitten ga je massa verliezen, dus ook weer niet te laag, maar proberen om precies genoeg tot je te nemen.


Gister benen getraind, als ik ter plekke dood neer zou vallen, zou ik het niet eens erg gevonden hebben. Met andere woorden, goede training.

Momenteel zit ik misselijk te zijn op mijn werk, maar ach, je moet toch wat.
 
Stats zijn nu:
1.70m, 74,7kg en 11%BF en je bent natural? Kan het me niet voorstellen!!
Maar dat had ik ook al met je voorstelronde; in 1 1/2 jaar tijd van 85kg naar 75kg (dat is niet zoveel) maar wel van 30%Bf naar 14%Bf. Klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk. Post maar eens foto's, misschien geloof ik je dan!
 
Aimee zei:
Stats zijn nu:
1.70m, 74,7kg en 11%BF en je bent natural? Kan het me niet voorstellen!!
Maar dat had ik ook al met je voorstelronde; in 1 1/2 jaar tijd van 85kg naar 75kg (dat is niet zoveel) maar wel van 30%Bf naar 14%Bf. Klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk. Post maar eens foto's, misschien geloof ik je dan!

:rolleyes: ;) dat zou ik ff zeggen.....:twitch:
 
Als ik het zo lees, dan zijn dat de stats van een prof! Heb het zelf ff aan een begeleider van mij laten lezen en die zegt zelf al ONMOGELIJK! Ik ben zelf ook geen kleintje, maar ik ben al wel een stuk langer en weeg nog minder. Denk dat zelf een Anke Luth nog mindere stats heeft als zij en dat is notabene 1 van de beste van dit moment!! En nog prof ook!!!!
 
foto`s! foto`s please

wij willen bewijzen!!:)
 
ok ok, jullie zijn wel volhouders zeg.

ik doe mijn best!

waar ga ik de foto's plaatsen?
 
maak niet uit,anywhere!!!
zolang als ze er maar komen he?!!!
ben echt benieuwd!!:)
 
in post je foto's
 
Of in je gallery, dat is het handigst als je je foto's snel wilt terugvinden.
 
Velen wachten in spanning af...
 
we wachten nog steeds
 
En maar wachten......
 
eduardjanssen zei:
Ziet er goed uit! :thumbs:. RRRRRRRRR animal!

???


sorry morgan, ik begin je steeds minder te geloven,
 
sorry hoor mensen, ik wil niet ongeloofwaardig over komen

laat ik nogmaals duidelijk zijn...
heb geen computer en ik heb geen dig cam :(
ben zoals ze dat noemen aan de goden over geleverd

ze hebben me beloofd dit weekend foto's te maken en op het net te plaatsen, dan kan ik jullie daar naartoe linken...


that's all i can do...
 
voor de ongeduldige onder ons...

Heb mezelf ge-googled en een foto'tje gevonden van de Fibo 2005.
Daar was ik gescout, hartstikke leuk, maar ik zag er nog niet uit...

Maar goed, dan hebben jullie alvast een beeld.
 
Back
Naar boven