MuscleMeat

met een grote bek kom je toch best ver (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

morgan, er is nu al een aantal keer gevraagt naar je link van je foto, waarom zet je die niet hier neer ??
 
moeten die foto`s met de hand gemaakt worden of zo?....:rolleyes:

hoe zit het met de progressie?
 
ik geloof dit alle pas als ik fotos heb gezien van je wedstrijd. waarom geef je geen link door ? dat vndt ik zo raar. het is je al tig keer gevraagt en je geeft het niet.
 
Nog 25 dagen te gaan...

Wordt het gezanik over foto's hier een beetje beu.
Kan zijn dat het aan mij ligt, ben nogal chagrijnig van al dat ge-dieet.

Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik heb geen tijd om uren achter een computer te zitten.
De foto's komen eraan, maar ik ga me niet in allerlei bochten wringen om het voor elkaar te krijgen. Heb het veel te druk met de voorbereiding. Trainen, werken, eten en rusten... al het overige is bijzaak.

Mijn bedoeling van deze log was voor mentale ondersteuning.
Ook voor degene die geen wedstrijd voorbereiding doen om een inzicht te krijgen. Blijkbaar wordt dit niet gewaardeerd.

Met nog iets minder dan 4 weken te gaan, lijkt het mij dan ook niet verstandig om deze log nog verder te bewerken.

Mensen, bedankt voor de steun voor zover ik deze heb mogen ontvangen.
Train ze, het ga jullie goed!
 
zet m op nog even deze paar weken!!:D
als de wedstrijd voorbij is en je je eerste stuk chocolade achter over heb gewerkt zal je humeur ook wel weer ok zijn:rolleyes:

misschien dat je dan wat wedstrijd foto`s kunt plaatsen.....;)

succes verder
 
Morgan zei:
Wordt het gezanik over foto's hier een beetje beu.
Kan zijn dat het aan mij ligt, ben nogal chagrijnig van al dat ge-dieet.
Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik heb geen tijd om uren achter een computer te zitten.
De foto's komen eraan, maar ik ga me niet in allerlei bochten wringen om het voor elkaar te krijgen. Heb het veel te druk met de voorbereiding. Trainen, werken, eten en rusten... al het overige is bijzaak.
Mijn bedoeling van deze log was voor mentale ondersteuning.
Het enige wat je kon doen was je fotolink hier plaatsen tussen [afbeelding niet meer beschikbaar] dus dat is echt niet veel gevraagd. Misschien 2 seconden werk!
Maar goed, wat jij wil. veel succes de laatste weken en we zijn benieuwd naar je eerste wedstrijdervaring! ;)
 
Ik ben half november in Middelburg, ik wil best wel wat foto's maken hoor en dan op de site zetten. Ik geloof het weekend van 18 November.
Laat me maar even weten of dat mogelijk is?
Heb ook foto's van de Dutch Pro toen gemaakt en een artikel geschreven voor www.webregio.nl. Staat er waarschijnlijk nog wel op.
 
Sorrie, staat niet meer op de site. heb het even nagekeken.
 
Log gestopt, slotje er op.
 
Back
Naar boven