MuscleMeat

Met spierpijn ( Rust nemen ) ( Fck it en door trainen ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjorsdoren94

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
1.526
Waardering
316
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
nu heb ik pijnlijke biceps en die ga ik zo trainen zat te twijfelen om ff niet te gaan of gewoon er schijt aan hebben. :P

Benieuwd hoe jullie hier mee omgaan.

Leave ur comment below :)
 
Zit hier een wetenschappelijke vraag achter? Of wat is je bedoeling?
 
had geen idee waar ik dit topic kon plaatsen heb hem maar hier in gegooid is wel een beetje wetenschap naar mijn mening :P
 
Train je toch een andere spiergroep?
 
Ik heb zelf altijd rustigjes doorgetrained ipv helemaal te ontzien bij pijntjes. Maar of dat wetenschappelijk verantwoord is..... ;)
Misschien had ik net zo goed vol YOLO kunnen gaan.
 
Spierpijn is een indicatie dat spiervezels dusdanig in een staat van ontbinding zijn dat er geacht wordt de spieren op 30-40% van je 1 rm te trainen, wellicht zit dit het herstel niet in de weg.
 
Heb je nog een onderbouwing hiervoor dat die 30-40% beter is dan overslaan of opnieuw volle bak gaan, of is dit meer een gevoel van jezelf?
 
Spierpijn is een indicatie dat spiervezels dusdanig in een staat van ontbinding zijn dat er geacht wordt de spieren op 30-40% van je 1 rm te trainen, wellicht zit dit het herstel niet in de weg.


? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
 
nu heb ik pijnlijke biceps en die ga ik zo trainen zat te twijfelen om ff niet te gaan of gewoon er schijt aan hebben. :P

Benieuwd hoe jullie hier mee omgaan.

Leave ur comment below :)
Heb je spierpijn in je biceps of zijn je pezen (binnenkant elleboog) gefrituurd?
Spierpijn daar kun je aardig omheen werken maar als je pezen dwars zitten dan adviseer ik volledige rust. Heb helaas zelf een week niet kunnen trainen omdat ik mijn warming up overgeslagen had. Jammer, maar het is een les.
 
Back
Naar boven