Fitness Seller

Met spoed: Bodybuilder m/v gezocht voor optreden morgen! (Betaald) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat Irma? :eek:
 
al die juicers op dbb
al die perfecte voedingsschemas

en niemand die in aanmerking komt?

lol
 
al die juicers op dbb
al die perfecte voedingsschemas

en niemand die in aanmerking komt?

lol

Ik zou het persoonlijk nooit doen, een beetje in een freakshow meespelen dat gaat mij te ver....

En geloof mij normaal gesproken doe ik ECHT ALLES voor geld, voor 200 euro wil ik best een ongestelde hond nken, maar als "freak" op te gaan treden, nee. :rolleyes:
 
Wordt weleens voor freak uitgemaakt, vanwege mijn vasculariteit en lage vetpercentage, maar denk dat er op dit forum genoeg massamonsters zijn die het grote publiek wel kunnen waarderen.
ps. ben spontaan fan Irma geworden , wat een mooie vrouw.. maar dat was me in schiedam ook al opgevallen.
 
Irma ziet er nice uit :)
Helaas ben ik te ecto
 
ik zou het persoonlijk nooit doen, een beetje in een freakshow meespelen dat gaat mij te ver....

En geloof mij normaal gesproken doe ik echt alles voor geld, voor 200 euro wil ik best een ongestelde hond nken, maar als "freak" op te gaan treden, nee. :rolleyes:

pm :)
 
Wordt weleens voor freak uitgemaakt, vanwege mijn vasculariteit en lage vetpercentage, maar denk dat er op dit forum genoeg massamonsters zijn die het grote publiek wel kunnen waarderen.
ps. ben spontaan fan Irma geworden , wat een mooie vrouw.. maar dat was me in schiedam ook al opgevallen.

Groot en gespierd... Ready to go lijkt mij?
 
Ja ik zou nu nog een mail sturen inderdaad.
 
:fuu: ik had de vrouw met 3 tieten wel willen spelen
 
Hoi Irma,

Ik ben niet zo gespierd, maar ik vind jou wel leuk.

x
 
ik heb haar gezien in de 'what's on a mans mind'.
 
ho shit wait whut?
 
Zo zij is zeker wel geil.
Go irma go!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven