MuscleMeat

met wat beginnen?

Bezoekers in dit topic

Killer

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
2
Waardering
0
yo op 23 juni begin ik te trainen, ik weet dat je eerst naturel een basis moet opbouwen, maar ik wil hier al wat info opdoen voor binnen enkele jaren?
Is dat een probleem of is dit enkel voor diegenen die al pakken?
Ik ben overigens 31.
 
Ik denk dat je in het verkeerde forumgedeelte zit bro, maargoed.

Ik blijf er op hameren dat je voeding de basis is voor alles. Eerst moet je die optimaliseren, en uiteraard een goed trainingsschema volgen.

En dit is zelfs nog belangrijker als je gaat kuren. AS zijn 'slechts' een ondersteuning om sneller op te bouwen/herstellen. De massa die wordt op gebouwd zal toch echt uit voeding moeten komen.

Pas na een jaar of 3-4 kan je misschien eens aan een kuur gaan denken.

Als je dan wil gaan kuren zou ik het gewoon simpel houden en als basis een test. esther pakken. En evt stacken.
Het is ook zeker goed om je alvast te oriënteren, de kennis die je in die jaren opdoet kan je dan goed van pas komen, maar blijf wel geduld houden.

Alle sticky's en faq's hier eens goed doornemen en je kan al een stuk wijzer worden denk ik zo.
 
Tjah koop wat boeken over de werking ervan.

Maar idd, andere forums zijn meer voor jou.
 
Dat begrijp ik admin, maar het kan toch geen kwaad er al wat over te lezen. Het onderwerp op zich boeit me ook al.
Maar wat ik eigenlijk met mijn vraag bedoelde is als ik met de zoekfunctie iets niet vind, mag ik dan als niet-gebruiker ook vragen stellen?
 
Originally posted by Killer
Dat begrijp ik admin, maar het kan toch geen kwaad er al wat over te lezen. Het onderwerp op zich boeit me ook al.
Maar wat ik eigenlijk met mijn vraag bedoelde is als ik met de zoekfunctie iets niet vind, mag ik dan als niet-gebruiker ook vragen stellen?

Ik ben de admin wel niet, maar dat mag altijd. Ik denk dat iedereen hier juist liever heeft dat je eerst dingen vraagt en research doet ipv dat je zonder kennis maar wat spullen in je lijf gaat proppen zonder dat je precies weet wat het is of wat het doet.

Lees ook the sane cycle van Big Cat eens. Staat ook veel nuttige info in.
 
heeren kijkt allen toe! den vunzighaerd ende faker Oli kwamt jullie allen zielen pesten!! doch den braeven heer zag door zijnen list ende verbande hem terstond!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Spike
heeren kijkt allen toe! den vunzighaerd ende faker Oli kwamt jullie allen zielen pesten!! doch den braeven heer zag door zijnen list ende verbande hem terstond!


Maar die snodaard van een Oli kwam al snel weer, de vunzigaard!!

Ik ben een gare haan verdorie!!
 
Originally posted by Bleitsmoel



Maar die snodaard van een Oli kwam al snel weer, de vunzigaard!!

Ik ben een gare haan verdorie!!

yadda yadda yadda, we zijn u beu, get a life.
 
zijt ge daar weer oli:D
 
Originally posted by Spike
heeren kijkt allen toe! den vunzighaerd ende faker Oli kwamt jullie allen zielen pesten!! doch den braeven heer zag door zijnen list ende verbande hem terstond!

translation?
 
Ik denk:

Oli gebanned --> gaat met 'Killer' zieken --> 'Killer' gebanned --> gaat met 'Bleitsmoel' verder.
 
en jerombombombo is nu opnieuw een van zijn nicks geweest...
 
ge kon dat zien aan de namm alleen, haha
 
Back
Naar boven