XXL Nutrition

Met wat meng jij Whey???

Bezoekers in dit topic

VStreet

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2006
Berichten
3.515
Waardering
2
Aangezien zuivelproducten uit het schema verbannen zijn vroeg ik me af of er eventueel whey-poeders zijn die geen extra smaakje bevatten of net wel een smaak dat goed bij water past.
 
Vanille van XXL nutrition doet het goed met water!
 
Ja, meng momenteel ook vanille met water maar meen me te herinneren dat er ook een smaakloze whey op de markt was, maar vind hier niets van terug.
 
Whey van Revolutions meng ik met water, havermout, nutrix.
 
water.

Alle smaken van Power Supplements Pure Whey Protein Isolate smaken prima met water IMO :D
 
Alles kun je menegen met water, gewoon mengen en opdrinken.
 
Vind Optimum Whey chocolade zeer goed te drinken met water
 
Tja, zal dan wel met Vanille moeten verder gaan.
Mss een ideetje om ook een Orange of Citrus versie op de markt te brengen.
 
water

ik neem trouwens enkel whey na de cardio
 
Vind Optimum Whey chocolade zeer goed te drinken met water

Yup.

Had ik vroeger ook, in zakken van 10lb Optimum Nutrition Gold Standard, choco flavour met water is zéér goed te doen.

Nu unflavoured whey uit de UK, nu met melk omdat het iets beter smaakt dan met water, maar ben ook nog de beste manier aan het uitzoeken ;)
 
Ja, meng momenteel ook vanille met water maar meen me te herinneren dat er ook een smaakloze whey op de markt was, maar vind hier niets van terug.

Ik heb deze net gezien in Fitness & Sport magazine, ik ga eventjes kijken voor je.

Isopure Mass (Natures Best) || Body en Fit Shop

Dit is degene die erin stond, het is doorschijnend, ik weet niet of dit is wat je zocht. Isopure Mass noemt het. in S&F staat het aan 27EUR 1.1KG en 54EUR 2.5KG.
 
Ja, meng momenteel ook vanille met water maar meen me te herinneren dat er ook een smaakloze whey op de markt was, maar vind hier niets van terug

smaakloos is die wel maar alles behalve geurloos, stinkt echt naar zure melk :barf:
 
water.

Alle smaken van Power Supplements Pure Whey Protein Isolate smaken prima met water IMO :D

ik ben het met je eens over de power supplements whey!
heb daar vanille van en meng het met water, smaakt heerlijk!
 
Dankuwel, heren en dame, voor de reacties.

Isopure whey 1kg framboos of perzik.

Deze ga ik eerst eens proberen.
 
Dankuwel, heren en dame, voor de reacties.

Isopure whey 1kg framboos of perzik.

Deze ga ik eerst eens proberen.

Laat iets weten hoe het is gegaan, ik wou die whey ook gaan proberen.
 
ik krijg whey echt niet binnen met water, voor mij altijd vanillesmaak met magere melk..
 
Back
Naar boven