Fitness Seller

Met wele dianabol tabs heb je succes gehad, graag de merken erbij, want ik hoor erg . (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
tegenstrijdige berichten. Maar geen generics, want dat is geenzins een officieele pillenboer. En welke dosis heb je gebruikt, denk er zelf aan om of andriol of dbol te gebruiken over een aantal maanden. D-bol zou ik 3 x 5mg tab nemen. want dat zou mijn eerste kuurtje worden. Moet er eerst nog meer over lezen, maar ik lees wat tegenstrijdigheden op het net, vandaar.

Bvd

Grtz
 
Volgens mij weet jij echt niet waar jij over praat dude.
een d-bol kuur met 3x5mg, wie wil je laten groeien dan,...een mug??
 
Wat is er volgens jou mis met generics supl. Denk je soms dat er ergens op de wereld nog officele dbol word gemaakt door een bedrijf. Volgens mij bestaat dat al 20 jaar niet meer
 
15 mg? Dan kan je ze beter in de kast laten staan...

Verder alle dbol is methandrostenolone tenzij het nep is.
 
Originally posted by admin
15 mg? Dan kan je ze beter in de kast laten staan...

Verder alle dbol is methandrostenolone tenzij het nep is.


Heb je het al uitgetest eigenlijk, wat 15mg Dbol per dag als effect geeft, Admin?
 
normaal is toch (meest gebruikelijk) 35/40 mg???
 
Originally posted by Olimantado



Heb je het al uitgetest eigenlijk, wat 15mg Dbol per dag als effect geeft, Admin?
Uitgetest? Ik gebruik niet. Maar ik weet wel de werkzame dosis en die begint vanaf 25-30mg/dag.
 
Wel, ik dsacht laat ik licht beginnen, aangezien d-bol toch een massa builder is zou ik met 3 tabs van 5 mg beginnen, kijken wat het doet, ga je er goed op, waarom dan meer gebruiken, ben ik de enige die zo denkt?

Grtz
 
Originally posted by Riki
Wel, ik dsacht laat ik licht beginnen, aangezien d-bol toch een massa builder is zou ik met 3 tabs van 5 mg beginnen, kijken wat het doet, ga je er goed op, waarom dan meer gebruiken, ben ik de enige die zo denkt?

Grtz


Je kan misschien eens uittesten of je erop groeit...?
 
Originally posted by Riki
tegenstrijdige berichten. Maar geen generics, want dat is geenzins een officieele pillenboer. En welke dosis heb je gebruikt, denk er zelf aan om of andriol of dbol te gebruiken over een aantal maanden. D-bol zou ik 3 x 5mg tab nemen. want dat zou mijn eerste kuurtje worden. Moet er eerst nog meer over lezen, maar ik lees wat tegenstrijdigheden op het net, vandaar.

Bvd

Grtz

Jij weet echt niet waar je over praat he, denk je nou echt dbol via een echte apotheek te kunnen krijgen??

GS is een goed merk die goede dbol tabs maakt, maar de andere merken zoals thaibol of apuxuh zijn ook erg goed, alleen komen niet van een pillenboer.

Met 15 mg p/d dan zal je niks merken, met deze hoeveelheid zal je eigen test bijna niet onderdrukt worden en zal je ook geen groei krijgen.

Je probeert een hoop te posten maar je weet volgens mij nergens wat van af, probeer eerste zoveel mogenlijk te leren voordat je uberhaupt aan as gaat denken
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Prbeer wat wijzer te worden Driver, en ik denk (als niet gebruiker) dat ik er redelijk wat vanaf weet. Bij mijn weten wordt nergens ter wereld d-bol meer door een officiele pillenboer gemaakt, dus ook niet verkrijgbaar in de apotheek. Echter andriol bijvoorbeeld kan je zo in de apotheek in belgie halen.
Aangaande je laatste opmerking: wat is dat voor onzin, heb ik gezegd dat ik er veel van afweet. Ik ben pas weer begonnen, maar vindt aas wel een interessant onderwerp, school mezelf voordat ik ergens aan begin, daar is het forum toch voor. En je moet niet zo extreem naief want handel in aas valt gewoon rete veel geld mee te verdienen. En er is een boel fake op de markt. Heb redelijks tests over generics d-bol gelezen, en deze ware allemaal nep. En omdat ik geen gebruiker ben zou ik heel rustig beginnen met aas, mischien is 15 mg idd te licht, maar vandaar mijn vraag.

Grtz
PS: Heb 6 jaar (naturel hardcore getraind, weet er wel iets van)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Riki
Prbeer wat wijzer te worden Driver, en ik denk (als niet gebruiker) dat ik er redelijk wat vanaf weet. Bij mijn weten wordt nergens ter wereld d-bol meer door een officiele pillenboer gemaakt, dus ook niet verkrijgbaar in de apotheek. Echter andriol bijvoorbeeld kan je zo in de apotheek in belgie halen.
Aangaande je laatste opmerking: wat is dat voor onzin, heb ik gezegd dat ik er veel van afweet. Ik ben pas weer begonnen, maar vindt aas wel een interessant onderwerp, school mezelf voordat ik ergens aan begin, daar is het forum toch voor. En je moet niet zo extreem naief want handel in aas valt gewoon rete veel geld mee te verdienen. En er is een boel fake op de markt. Heb redelijks tests over generics d-bol gelezen, en deze ware allemaal nep. En omdat ik geen gebruiker ben zou ik heel rustig beginnen met aas, mischien is 15 mg idd te licht, maar vandaar mijn vraag.

Grtz
PS: Heb 6 jaar (naturel hardcore getraind, weet er wel iets van)


oei, ik ben nog maar een broekkie als het over BB gaat. Train pas 13 jaar en weet er eigenlijk helemaal niks van.

Ik heb alleen nooit om 15 mg gevraagd als eerste kuur en zeker niet om Andriol.

Van GS zijn nog bijna geen test resultaten aangezien de dbol nog maar kort op de markt zijn en de testen die ik heb gelezen waren allemaal goed.

Waarschijnlijk kom jij dan aan GS bij een onbetrouwbare dealer vandaan.

ga nog lekker verder zoeken op het internet en succes met groeien
 
Driver, ik zal eens kijken, ik ben idd bezig om mezelf wat te scholen, maar d-bol doses schommelen tussen 15-50 mg per dag. Ik zie het prikken niet zo zitten. Als ik die site weer vind met de tests zal ik de link ff posten.

Grtz
Ps: je hebt idd meer ervaring dan ik, zie ik

Op een ander forum:

Roadblock
English Moderator


Offline
Sweden
317 Posts

Posted_-_05/03/2003_:_ 07:28:36

That was my first cycle and gained 10kg(22lbs) in 6weeks and lost about 1kg(2.2lbs) of it. Went from 79g to 88kg.
Week 1: 15mg/day
Week 2-5: 20mg/day
Week 6: 15mg/day



I took an IQ test but it came out negative
"Obsessed, a word used by the lazy to describe the dedicated"
 
Laatst bewerkt:
Er zijn inderdaad voor zover ik weet geen fakers van GS aangetroffen.
Riki zou je mij die link eens kunnen geven waar je dat hebt gelezen ?
 
Ja, ik zal het eens nazoeken, als ik ze weer terugvind post ik ze ff.

Grtz
 
Zucht... is het zo moeilijk om eens iets aan te nemen? 15 mg is BS, en iedereen die anders zegt liegt of weet niet waarover hij/zij praat.

Je mag natuurlijk jezelf scholen, meer nog, je moet jezelf scholen.
Maar dan wel 1 jaar vóór je gaat kuren. Nu lijkt het alsof je binnen de zoveel weken gaat kuren terwijl je eigenlijk bijna niets weet over anabolica.

Ik denk dus dat je echt op het niveau moet gaan van 'ik wil er echt alles over leren, maar kuren zit er dit jaar nog niet in' of tenminste de eerste 6 maanden niet. Want ik weet niet hoe snel jij jezelf kan educeren natuurlijk.

Maar eerst moet je aanvaarden dat je gaat moeten prikken. Tenzij je heel veel geld teveel hebt, bang bent van een prikje, tevreden bent met zwakke resultaten en liever je eigen zinnetje doet.
 
Beste Admin,

ik heb redelijk veel getraind en een x aantal jaar geleden menig boek erover gelezen, 90 % ook weer vergeten, ik wil het gewoon na er voldoende over gelezen te hebben een keer uittesten. En ik ben met dit soort dingen gewoon voorzichtig, maar op alle reacties afgaande denk ik dat ik tussen de 20-25 mg moet gaan zitten.

Grtz
Ps: ik weet niet wanneer ik zal gebruiken, ga alleen binnenkort de spullen aanschaffen, en ben nog steeds volop aan het onderzoeken. Sustanon misschien erbij.
 
Riki bedoelt denk ik een andere Generic die ik ook wel eens tegenkom maar dat is wat anders dan Generic Supplements.
Ik heb zelf ook spullen van GS en dat is echt geen fake.

Wat betreft die 15mg, zo dacht ik als beginner ook maar het werkt bijna niet. Je gooit je eigen testesteron produktie plat en vult het aan met 15mg dbol.
Toen ik nog maar weinig verstand had van aas, heb ik ook een kuurtje gedaan met dbol, opbouwend van 10 naar 20/ mg per dag. Conclusie erg weinig winst en duurde lang voordat ik er iets van merkte.
Later kwam ik er achter ik het bij 30 a 40mg pas echt ging merken.
En langzaam opbouwen zou ik ook niet doen want dat maakt voor je lever toch niet uit en je kunt beter kort maar krachtig kuren met dbol dan lang en half gebakken.
Dus liever 4 weken met een afbouw week dan 8 weken achter elkaar
 
Back
Naar boven