Fitness Seller

Met wele dianabol tabs heb je succes gehad, graag de merken erbij, want ik hoor erg . (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil geen spelbreker zijn hier, maar ik heb wel gekuurd met 12-18mg dbol en had zeker wel goede resultaten.
Ben eigenlijk nooit hoger gegaan als 18mg.
Maar ik reageer nu eenmaal vreemd op AS :dunno:

Ik zou zeggen: Riki probeer je 15mg's en kijk hoe je erop reageert.
Komt er niets uit, dan weet je wat je te doen staat.
 
Originally posted by bestoldschool
Ik wil geen spelbreker zijn hier, maar ik heb wel gekuurd met 12-18mg dbol en had zeker wel goede resultaten.
Ben eigenlijk nooit hoger gegaan als 18mg.
Dus reageer je heel goed op as? Of was de reactie op andere kuurtjes normaal?
En wat versta je onder 'zeker wel goede resultaten' ?

Voor een eerste kuur is het natuurlijk niet moeilijk om snel wat kilo's te pakken. Je spiercellen en receptors zijn nog 'maagdelijk' en alles wat je doet brengt metteen kilo's op.
Maar een goede kuur leverd altijd meer op dan een zwakke kuur, voor iedereen.
 
Originally posted by admin
Dus reageer je heel goed op as? Of was de reactie op andere kuurtjes normaal?
Ik denk het wel, ik zie er altijd gevulder uit, maar zoals ik al in een andere thread zei: m'n kracht is knudde bij AS gebruik.

En wat versta je onder 'zeker wel goede resultaten' ?
Paar kilo aangekomen, shirts en broeken die wat strakker zitten en opmerkingen van de buitenwereld.

Voor een eerste kuur is het natuurlijk niet moeilijk om snel wat kilo's te pakken. Je spiercellen en receptors zijn nog 'maagdelijk' en alles wat je doet brengt metteen kilo's op.
Maar een goede kuur leverd altijd meer op dan een zwakke kuur, voor iedereen.
Mee eens, maar dat was niet mijn 1e kuur.
Mijn 1e kuur was test/parabolan/dynabolon.
Toen kwam er een tijd dat ik niets kon krijgen en alleen beschikking had tot dbol.
Dus maar even alleen die dbol genomen. (ik wist niets over "dbol only" kuren, dus flame me niet voor mijn fouten van toen :) )

Verder lopen er hier een paar knapen rond die ook niets weten en alleen maar dbol nemen, ook maar 18mg en je kunt wel degelijk verschil zien.
Het zijn geen giganten, maar je ziet wel verschil.
 
Back
Naar boven