MuscleMeat

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

ik rij in de klm blauwe polo van m'n moeder :( je ziet ook gewoon dat er stickers met 'KLM' op hebben gezeten..
 
Lease auto bij nieuwe werkgever:
Nieuwe opel corsa 1.3 diesel met alles erop en eraan (niet zelf uitgekozen btw). Rijdt erg lekker.
 
Dat mensen zo iemand ook nog geloven :)
 
Helaas nog geen auto.

Maar me pa heeft er al een gekocht voor me voor als ik me rijbewijs heb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Deze beste man heeft op het ROC gezeten. ;) Loopt altijd te lullen hier op het forum, whaha
trollface%255B1%255D.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Obee
s3 sportback

a3sportback.jpg
 
Het gaat hier over auto's, kalf.

Oh sorry man, ik ben nog geen 18 dus ga niet huilen.
Wagen/Voertuig, je moet het niet zo serieus nemen. het is maar een forum
 
Ga je mond spoelen met zeep.

Ik wil best een hele discussie met je gaan hebben zometeen, maar alsjeblieft ik ben pas 17 dus het is al een hele trots om een TZR te hebben.

En beter ga je ff eerst bij jezelf na wat voor leven je hebt besides dit forum en je BB levenstyle, want als je zo op mensen gaat reageren op internet kun je wel wat meer slaap/social life gebruiken.

xx
 
Ik wil best een hele discussie met je gaan hebben zometeen, maar alsjeblieft ik ben pas 17 dus het is al een hele trots om een TZR te hebben.

En beter ga je ff eerst bij jezelf na wat voor leven je hebt besides dit forum en je BB levenstyle, want als je zo op mensen gaat reageren op internet kun je wel wat meer slaap/social life gebruiken.

xx
Not sure if srs.. Ga slapen cornuit.
 
ik zet een euro op euphorea, dit baseer ik op stats, maar wat mij betreft mocht je best je tzr laten zien, je mag er trots op zijn. Ik denk dat euphorea zelf geen auto heeft en ook geen scooter, euphoreau is daarom jaloers, zodra euphorea is klaargekomen in djiwitzz zijn k*tje neemt hij het roer over en krijg hij nog nagenietend van het neukspel opeens een lul in zijn mond geduwd.
Hij pakt mijn hoofd beet en maakt langzame schuifbewegingen.
In mijn mond en uit mijn mond en weer erin.
Ik kijk hem aan en wil zijn ogen vasthouden.
Dan draait hij zich om en word ik verwend.
Met zijn tong maakt hij ronde draaibewegingen over mijn klitje en het word warm beneden. Mijn clitoris groeit onder zijn tong en hij voelt af en toe een scheutje geil spuiten. Ook zijn vinger maakt dezelfde draaibeweging als deze het overneemt van zijn tong.
Lang en drukkend voelt zijn vingertop aan en door de kronkelende beweging die mijn lichaam maakt, "leest" hij dat hij het goed doet.
Dan neemt zijn tong het weer over en af en toe plaagt hij likkend mijn genotsknopje.
Dan heeft hij het voornemen om me gillend klaar te laten komen en doet zijn tong zijn werk.
Omdat de bewegingen zo constant zijn en steeds iets dwingender kom ik al gauw tot een explosie van een hoogtepunt. Een allesoverheersend gevoel van klaarkomen neemt mijn lichaam over. Ik spuit van genot!
 
Ik zou andere velgen onder die golf 6 doen :) Hoe zwaar is die auto eigenlijk?

velgen van de golf 6 gti vind ik niks mis mee,

zou dat geld eerst maar eens in een chip steken, met 250pk begint zo'n auto tenminste nog een beetje vooruit te komen...
 
ik zet een euro op euphorea, dit baseer ik op stats, maar wat mij betreft mocht je best je tzr laten zien, je mag er trots op zijn. Ik denk dat euphorea zelf geen auto heeft en ook geen scooter, euphoreau is daarom jaloers, zodra euphorea is klaargekomen in djiwitzz zijn k*tje neemt hij het roer over en krijg hij nog nagenietend van het neukspel opeens een lul in zijn mond geduwd.
Hij pakt mijn hoofd beet en maakt langzame schuifbewegingen.
In mijn mond en uit mijn mond en weer erin.
Ik kijk hem aan en wil zijn ogen vasthouden.
Dan draait hij zich om en word ik verwend.
Met zijn tong maakt hij ronde draaibewegingen over mijn klitje en het word warm beneden. Mijn clitoris groeit onder zijn tong en hij voelt af en toe een scheutje geil spuiten. Ook zijn vinger maakt dezelfde draaibeweging als deze het overneemt van zijn tong.
Lang en drukkend voelt zijn vingertop aan en door de kronkelende beweging die mijn lichaam maakt, "leest" hij dat hij het goed doet.
Dan neemt zijn tong het weer over en af en toe plaagt hij likkend mijn genotsknopje.
Dan heeft hij het voornemen om me gillend klaar te laten komen en doet zijn tong zijn werk.
Omdat de bewegingen zo constant zijn en steeds iets dwingender kom ik al gauw tot een explosie van een hoogtepunt. Een allesoverheersend gevoel van klaarkomen neemt mijn lichaam over. Ik spuit van genot!

hmmm dat automerk ken ik niet...:ot:
 
mijn wagentje,

210 pk , abt getuned!!

IMG07479-20111011-0948.jpg


IMG07485-20111011-1034.jpg


IMG07498-20111011-1056.jpgsssss.jpg
 
Back
Naar boven