XXL Nutrition

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hummer h2 van me dochter gekregen
 
@jumperke1tje
@kraft

Een beetje liegen :rolleyes:

Nee, jullie hebben gelijk. Maar het oog wel dat je niet arm bent :p
 
honda integra type-r, inmiddels meer een circuit auto als voor de openbare weg :)
 
ik heb geen rijbewijs
 
ik heb geen rijbewijs

interdasting.jpg


Ik was ooit eens op baan met een Jeep SRT8 toen iemand riep "Auto van de papa zeker?"
Waarop ik terugriep: "Nope, van de mama!" :o
watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png
 
Ford Ka is voor kapsters, en britt.
 
Hoe vind jij nou zo een focus rijden? Ik vind het eigenlijk ook wel wat. Rijden perfect toch? Goede rij eigenschappen.


Ik vind de Focus perfect, Zeker voor zijn prijs ben ik over zijn kwaliteit & service zeer tevreden. Nu ik weet zelf al dat mijn volgende wagen ook zeer zeker terug een Ford zal worden.
 
alfa 156 sportwagon met beige lederen interieur

1.9jtd chipped door Squadra
 
Ford Ka is voor kapsters, en britt.

De oude Ka zou ik liever niet in rijden maar deze nieuwe is wel wat "stoerder" dan dat ouwe lieveheersbeestje.
 
De oude Ka rijd ook vrij k*t vind ik.. Heb hem ff een dagje geleend van mn moeder omdat ze mijn golf (diesel) even nodig had voor een afstand te rijden.

Dit is mijn bolide:
Wel lm velgen zitten er onder nu.. niet veel bijzonders. Maar ondertussen toch al zo'n kleine 20.000km mee gereden sinds 18 april 2011.
Staat nu 308.000 op de teller
24x15w6.jpg
 
Lol, bolide. Sorry maar als ik denk aan een bolide denk ik aan een ander soort auto. Misschien heb jij een andere definitie van een bolide.
 
De oude Ka zou ik liever niet in rijden maar deze nieuwe is wel wat "stoerder" dan dat ouwe lieveheersbeestje.

Ford ka nieuwe of oude type zijn beide bagger mobielen voor lelijke huis vrouwen
 
Lol, bolide. Sorry maar als ik denk aan een bolide denk ik aan een ander soort auto. Misschien heb jij een andere definitie van een bolide.

Zeg het ook maar voor de grap
 
Back
Naar boven