XXL Nutrition

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

turquoise noemen ze dat
 
pauper wagen, daar ga je nu toch niet meer in rijden

voor het gewicht en de benzine die je betaald kan je dan beter iets nieuwers kopen, ik vind dit een btje een new kids bak bij wijze van, was 7 jaar geleden nog wel leuk, maar kan nu echt niet meer

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 13:10 ----------


De auto is puur voor de hobby. Nette e36 zijn weinig te vinden. Bepaalde oudere auto's zijn gewoon vet. Dat hij wat meer neemt dan een nieuwere auto boeit mij vrij weinig omdat ik de auto alleen voor de fun heb. Liefhebbers kunnen hem iig wel waarderen. Zo'n auto daalt ook niet meer in waarde als je m netjes laat. En met 200pk wil het ook nog wel aardig vooruit.

Ik hoef geen nieuwe bak met allemaal electronica. Heb liever een auto waar je zelf lekker wat aan kan hobbyen.

De kleur is trouwens barbados grunn metallic. Een speciale individual kleur die je bijna niet ziet.
 
telt leaseauto ook?

audi A3 SB 1.6 liter (20% bijtelling:o) 11 november opgehaald...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en nee stond niet stil haha. was inspectiewerkzaamheden aan het doen
 
telt leaseauto ook?

audi A3 SB 1.6 liter (20% bijtelling:o) 11 november opgehaald...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en nee stond niet stil haha. was inspectiewerkzaamheden aan het doen

kon je de 1.6 nog bestellen? Heb ook een zwarte sb pro line s maar dan met 1.2 tfsi omdat de verkoper me vertelde (feb 2011) dat de 1.6 niet meer te krijgen was. Niet dat ik er spijt van heb want die turbo is geniaal in lage toeren.
 
klopt masters, ik heb hem afgelopen maart besteld. hij was gewoon te bestellen, wel een raar geval bij jou dan...

is nog een heel gedoe geweest hoor trouwens, zo een audi bestellen, sjonge jonge.

ik had hem eerst in de witte uitvoering gekozen, maar door dat geouwehoer met die ramp in japan was er geen pigment op voorraad of zo, dus het werd ook nog eens een zwarte. (achteraf wel blij mee) anders zou de levertijd nog eens uitgesteld worden met een 6 maanden.
in totaal heb ik nog bijna negen maanden moeten wachten op een auto die hier nog geen 500 km vandaan geproduceerd wordt.

maar goed al met al ben ik er zeer content mee.
en idd de turbo in de lage toeren is spannender dan het accelereren an sich.
wou eerst ook de proline S maar dat gaat aardig omhoog met de doekoes binnen je eigen bijdrage.
 
Bora tdi
6zbtr6.jpg

Ik ben zelf nog student dus klaag niet, niet de allernieuwste wagen maar zeker wel degelijk.
Binnenkort komt er een verlagingsetje op en paar leuke velgen.
 
Knappe 335i hoor!

Rijd zelf ook bmw!

[Link niet meer beschikbaar]


mooie wagen hoor..en die andere van balzak ook
dat gezeik over pauper of johnniebak doe ik niet mee

gewoon autoliefhebber
ik waardeer elke auto (liefst) die niet 13 in een dozijn is

heb zelf 3 autootjes ipv 1 super patserbak
 
klopt masters, ik heb hem afgelopen maart besteld. hij was gewoon te bestellen, wel een raar geval bij jou dan...

is nog een heel gedoe geweest hoor trouwens, zo een audi bestellen, sjonge jonge.

ik had hem eerst in de witte uitvoering gekozen, maar door dat geouwehoer met die ramp in japan was er geen pigment op voorraad of zo, dus het werd ook nog eens een zwarte. (achteraf wel blij mee) anders zou de levertijd nog eens uitgesteld worden met een 6 maanden.
in totaal heb ik nog bijna negen maanden moeten wachten op een auto die hier nog geen 500 km vandaan geproduceerd wordt.

maar goed al met al ben ik er zeer content mee.
en idd de turbo in de lage toeren is spannender dan het accelereren an sich.
wou eerst ook de proline S maar dat gaat aardig omhoog met de doekoes binnen je eigen bijdrage.

ja heb ook 6,5 maand moeten wachten. 4 maart besteld eind september geleverd.

dit is em 1 week geleden in oostenrijk:

40e8cac4c030603c6af8e7b2828b38b1.jpg
 
mooie besneeuwd haha. ben je nog een beetje weggekomen daar?
ik ga eind februari nog een paar daagies van de berg af vallen op de latten.

das toch wel het enige waaran ik baal dat ik het er niet ectra bijgenomen heb. die xenon verlichting
 
mooie besneeuwd haha. ben je nog een beetje weggekomen daar?
ik ga eind februari nog een paar daagies van de berg af vallen op de latten.

das toch wel het enige waaran ik baal dat ik het er niet ectra bijgenomen heb. die xenon verlichting

ja was nogal veel sneeuw in oostenrijk. Meerdere keren met een schep de auto vrij moeten maken. Met een beetje duwen kwamen we elke keer weer weg (wel winterbanden), heb gelukkig elke keer net niet de sneeuwkettingen hoeven gebruiken.

ja die xenon is wel vet, alleen buiten het s-line pakket niet te betalen.
 
  • Like
Waarderingen: AriG
ja mijn kozijn had dezelfde auto dan mijne vorige ik had xenons en hij niet. hij had de prijs van xenon lichten gevraagd en dat was over zoveel jaar een opleg van 2500 euro enkel voor de xenon lichten ipv gewoon.
 
Wat voor meerwaarde heeft xenon dan?
Mooier op zich, maar het zicht is echt veel beter.
Als ik tegenwoordig toevallig eens met een auto zonder xenon moet rijden denk ik altijd 'wtf zijn dit voor theelichtjes, ik zie niets'.
-meer plaats in je zakken
-beter zicht
-mooiere uitstraling

;)
Wel vrij kostelijk inderdaad. Heb onlangs een nieuwe moeten steken, linksvoor, eentje dus. 1700 euro ex btw, lol.
 
Back
Naar boven