AndroidHealthClinic

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooier op zich, maar het zicht is echt veel beter.
Als ik tegenwoordig toevallig eens met een auto zonder xenon moet rijden denk ik altijd 'wtf zijn dit voor theelichtjes, ik zie niets'.

Wel vrij kostelijk inderdaad. Heb onlangs een nieuwe moeten steken, linksvoor, eentje dus. 1700 euro ex btw, lol.

precies dat, alleen bij onze leaemaatschappij vertellen ze (zonder het schaamrood op de kaken te krijgen) dat het 2500 euro was voor die twee coole koplampjes, dat was mij iets teveel in de bijtelling. wel gaaf dat led lijntje wat die audi's tegenwoordig hebben. maar goed, dat gaf ik al aan, ik baalde er wel van dat er het er niet meer kon.
 
precies dat, alleen bij onze leaemaatschappij vertellen ze (zonder het schaamrood op de kaken te krijgen) dat het 2500 euro was voor die twee coole koplampjes, dat was mij iets teveel in de bijtelling. wel gaaf dat led lijntje wat die audi's tegenwoordig hebben. maar goed, dat gaf ik al aan, ik baalde er wel van dat er het er niet meer kon.

Wel jammer ja, het blijft natuurlijk een optie...
Beetje kortzichtig ook van de leasemaatschappij, ze zouden beter eens aan de herverkoopwaarde denken. Audi A3 met <-> zonder xenon, zal ook wel wat schelen.

Ledlijntje is wel leuk ja, ziet er strak uit als het origineel is, maar jammer genoeg heb je er zelf weinig aan :p

Aftermarket kan natuurlijk ook, dat kan al zeer goedkoop, maar het blijft er een beetje tuning-achtig uitzien dan.
 
Ledlijntje is wel leuk ja, ziet er strak uit als het origineel is, maar jammer genoeg heb je er zelf weinig aan :p

Aftermarket kan natuurlijk ook, dat kan al zeer goedkoop, maar het blijft er een beetje tuning-achtig uitzien dan.

Klopt, ik heb het ook overwogen voor m'n a4 maar ziet er niet origineel uit, niet mooi dus.
 
Wel jammer ja, het blijft natuurlijk een optie...
Beetje kortzichtig ook van de leasemaatschappij, ze zouden beter eens aan de herverkoopwaarde denken. Audi A3 met <-> zonder xenon, zal ook wel wat schelen.

Ledlijntje is wel leuk ja, ziet er strak uit als het origineel is, maar jammer genoeg heb je er zelf weinig aan :p

Aftermarket kan natuurlijk ook, dat kan al zeer goedkoop, maar het blijft er een beetje tuning-achtig uitzien dan.

ik snap helemaal wat je bedoelt, maar het vervelende is dat er schijnbaar een optievast contract is binnen de leasemaatschappij en mijn moedermaatschappij. als kleine onderliggende bv heb je je dus ook aan die gemaakte afspraken te houden.
daarbij blijft de leasemaatschappij hun prijzen hanteren waarbij zij niet martkconcurrerend auto's hoeven aan te bieden.

geinig kennisfeitje:
je krijgt hier wel geld als beloning, mits je een kostenbesparende oplossing heb voor binnen de wegenbouwtak, maar die 500 leaseauto's die er rondrijden wordt allemaal de hoofdprijs voor betaald.
als je het over faalkosten hebt:o
 
Iemand ervaring met de Audi Q3 of Audi Q5?
 
Opel astra g uit 2000

1.8 16 v ( 125 pk )
kleur grijs

Suzuki gsx-r 750 k1

750 cc ( 142 pk )

Ktm duke 2 uit 2007

640 Lc4 ( 64 pk ) tevens te koop haha :D
 
station zijn voor noobs
 
De auto is puur voor de hobby. Nette e36 zijn weinig te vinden. Bepaalde oudere auto's zijn gewoon vet. Dat hij wat meer neemt dan een nieuwere auto boeit mij vrij weinig omdat ik de auto alleen voor de fun heb. Liefhebbers kunnen hem iig wel waarderen. Zo'n auto daalt ook niet meer in waarde als je m netjes laat. En met 200pk wil het ook nog wel aardig vooruit.

Ik hoef geen nieuwe bak met allemaal electronica. Heb liever een auto waar je zelf lekker wat aan kan hobbyen.

De kleur is trouwens barbados grunn metallic. Een speciale individual kleur die je bijna niet ziet.

Ik kan een nette e36 tegenwoordig wel waarderen. 7 jaar geleden was het juist de ultime pauperbak imo. Mits hij qua uiterlijk een beetje origineel gelaten is.
Sommige auto's worden weer mooi als ze hun paupertijdperk voorbij zijn.
 
BMW E46 318i uit november 2001, 143 pk.

M-tech bumperzz alles
 
Toyota Corolla e10 uit 1993. Bazen auto.

2r5qgs5.jpg
 
daar maak je wel de blits mee op Wall street bascross :D
 
Back
Naar boven