MuscleMeat

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn auto waar ik bijna nooit in rijd....

2iglyfs.jpg


sv7586.jpg
 
VW Polo uit 94. Helaas heeft hij problemen nu, dus moet ik een nieuwe auto voordat ik apk moet.
 
Die pk's na chiptuning zijn vaak beloftes/schattingen van de chipfabrikant of het bedrijf dat de tuning uitvoert. Het werkelijke aantal pk's wat een aan de wielen komt zal bij mijn en zijn auto dus vrij dicht bij elkaar liggen (ook is die van mij een kg of 60 lichter ongeveer).

Als die pk's een schatting of belofte zijn, weet ik niet waar je hem hebt laten chippen. Maar bij een fatsoenlijk tunings bedrijf word de software geschreven als hij op de hij op de testbank staat, en word hij zo optimaal mogenlijk afgesteld, en krijg je hier ook een vermogens uitdraai van duss..... ???
 
Die pk's na chiptuning zijn vaak beloftes/schattingen van de chipfabrikant of het bedrijf dat de tuning uitvoert. Het werkelijke aantal pk's wat een aan de wielen komt zal bij mijn en zijn auto dus vrij dicht bij elkaar liggen (ook is die van mij een kg of 60 lichter ongeveer).



Tja is lastig om daar over te oordelen via een forum natuurlijk ..

Ik heb een 154 kw dus 209pk en dan met revo chip kwam ik uit op 268 pk
De auto weegt ruim 1400 kg , maar de quattro is niet permanent dus daar zal het niet aan liggen denk , heel officieel is het geen quattro om dat dit een haldex lamelen koppleing is die elektronische wordt aangestuurd , dus wanneer de auto denkt 4wd nodig te hebben .

Ik rij op 18 inch s4 velgen dus dat scheelt ook weer een beetje haha

Maar eerlijk gezegd denk ik dat als jij harder gaat ,die van je maat ook rond de 209/225 pk zit , aangezien jou auto lichter is en standaard meer pk heeft

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 04:58 ----------

mijn auto waar ik bijna nooit in rijd....

2iglyfs.jpg


sv7586.jpg

Mooie auto , porche blijft top !

Niet stiekem de auto van je vader ;)
 
Tja is lastig om daar over te oordelen via een forum natuurlijk ..

Ik heb een 154 kw dus 209pk en dan met revo chip kwam ik uit op 268 pk
De auto weegt ruim 1400 kg , maar de quattro is niet permanent dus daar zal het niet aan liggen denk , heel officieel is het geen quattro om dat dit een haldex lamelen koppleing is die elektronische wordt aangestuurd , dus wanneer de auto denkt 4wd nodig te hebben .

Ik rij op 18 inch s4 velgen dus dat scheelt ook weer een beetje haha

Maar eerlijk gezegd denk ik dat als jij harder gaat ,die van je maat ook rond de 209/225 pk zit , aangezien jou auto lichter is en standaard meer pk heeft

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 04:58 ----------



Mooie auto , porche blijft top !

Niet stiekem de auto van je vader ;)

nee wel van de buurman zijn vader:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BMW 730D
 
van je vader? of is het er zo een met 450312097812 godmiljaar km's
 
Nee van mezelf. Ik heb een eigen bedrijf.
 
Tja is lastig om daar over te oordelen via een forum natuurlijk ..

Ik heb een 154 kw dus 209pk en dan met revo chip kwam ik uit op 268 pk
De auto weegt ruim 1400 kg , maar de quattro is niet permanent dus daar zal het niet aan liggen denk , heel officieel is het geen quattro om dat dit een haldex lamelen koppleing is die elektronische wordt aangestuurd , dus wanneer de auto denkt 4wd nodig te hebben .

Ik rij op 18 inch s4 velgen dus dat scheelt ook weer een beetje haha

Maar eerlijk gezegd denk ik dat als jij harder gaat ,die van je maat ook rond de 209/225 pk zit , aangezien jou auto lichter is en standaard meer pk heeft

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 04:58 ----------



Mooie auto , porche blijft top !

Niet stiekem de auto van je vader ;)

Nope :p, pa heeft 1/2 en ik de rest.
 
Als die pk's een schatting of belofte zijn, weet ik niet waar je hem hebt laten chippen. Maar bij een fatsoenlijk tunings bedrijf word de software geschreven als hij op de hij op de testbank staat, en word hij zo optimaal mogenlijk afgesteld, en krijg je hier ook een vermogens uitdraai van duss..... ???

Daar heb je het al.

meeste zijn van die ebay tuners, die halen hun software gewoon uit china incl laptop en kabels, en hebben er de ballen verstand van en proberen je te lokken met mooie getallen voor weinug.

Genoeg gezien die bij rollerbank meetings op hun bek gingen dat ze ineens 30pk minder hadden, en dat ook nog eens met een belabberde vermogenskromme....

Daarom koos ik liever voor de (duurdere) betere tuner (in mijn geval JD Engineering)
 
zelfde als dit. Zeer ruim en betrouwbaar :D

passat.jpg
 
Binnenkort een golf gt3 of 4 halen, en heel mss een 5 als de prijsklasse meezit.
 
Mazda 323F 1.8 GLX ( dit is niet exact dezelfde die van mij is metallic blauw) de rest is wel hetzelfde.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
opel astra j 1.7
e88x36.jpg
 
Back
Naar boven