Fitness Seller

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sohardcore.jpg

past wel bij je pedobear avatar :D
nice rape-van :cool:
 
  • Like
Waarderingen: koef
Golf 4 TDI. Maybe na de zomer een golf 6 TDI of benzine. Woon in Rdam en werk in Adam maar ben opzoek naar wat in of rondom Rdam.

Het liefst een audi RS3 maar het interieur staat me niet aan.
 
maat van me moet voor zen stage autos wegbrengen en ophalen:O ( Coil Services)

rijd hele dag in audi A8's audi S5 , merc. S klasses..
en moest maandje terug even een nieuwe volkswagen passat uit sicilie halen..
2500km in 1.5dag had hij hem hier, terwijl hij ook nog moest overnachten, mirin:O
 
hehe
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mazda 323 f
 
Mijn eerste wagen (Ford Puma 1.7i) werd gezien als de 323f killer :cool:
 
Was jij niet een jaartje of 18?

21 binnen exact 7 dagen.
Voor de haters, zoek maar eens in alle auto-gerelateerde topics op DBB.
En oh ja, ik rijd al sinds mijn 16 op de openbare weg ;)
 
Mijn huidige :

Ford Focus Sport Trend 1.6 TDI

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe vind jij nou zo een focus rijden? Ik vind het eigenlijk ook wel wat. Rijden perfect toch? Goede rij eigenschappen.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 17:10 ----------

Mijn vader heeft net een nieuwe auto gekocht :D Met deze auto kan ik indruk maken op de meisjes :cool:

Geen idee hoe je foto's in een topic gooit maar hier een link van soort gelijke wagen :rolleyes:

Picture.jpg

Indruk op de meisjes? enige wat ze denken: zie hem eens stoer doen in de auto van zijn vader
 
Hoe vind jij nou zo een focus rijden? Ik vind het eigenlijk ook wel wat. Rijden perfect toch? Goede rij eigenschappen.

Mijn broer rijdt momenteel Z4 en E270, maar overweegt om een Focus ST te kopen, als vervanger van de Mercedes.

Op mijn vakantiejob heb ik regelmatig met de nieuwe Focus gereden, en dat is een uitstekende auto.
De vorige generaties Focus waren magnifieke auto's qua rij-eigenschappen, veruit de beste in hun klasse! Met de nieuwe is dit niet anders, en de interieuruitrusting is bovendien sterk verbeterd. Zelfs met de 1.6 dieselversie durf ik al vrij vlot te noemen, zeker voldoende in het dagelijks verkeer :)
 
Indruk op de meisjes? enige wat ze denken: zie hem eens stoer doen in de auto van zijn vader

Ik was ooit eens op baan met een Jeep SRT8 toen iemand riep "Auto van de papa zeker?"
Waarop ik terugriep: "Nope, van de mama!" :o
 
Mijn broer rijdt momenteel Z4 en E270, maar overweegt om een Focus ST te kopen, als vervanger van de Mercedes.

Op mijn vakantiejob heb ik regelmatig met de nieuwe Focus gereden, en dat is een uitstekende auto.
De vorige generaties Focus waren magnifieke auto's qua rij-eigenschappen, veruit de beste in hun klasse! Met de nieuwe is dit niet anders, en de interieuruitrusting is bovendien sterk verbeterd. Zelfs met de 1.6 dieselversie durf ik al vrij vlot te noemen, zeker voldoende in het dagelijks verkeer :)

Ja daarom, ik lees regelmatig reviews. En de focus komt uit (in die klasse) als de auto waar je het meeste rijplezier mee hebt. Ik heb vroeger ook weleens met een focus gereden en idd, ze reden lekker direct.
 
Ja daarom, ik lees regelmatig reviews. En de focus komt uit (in die klasse) als de auto waar je het meeste rijplezier mee hebt. Ik heb vroeger ook weleens met een focus gereden en idd, ze reden lekker direct.

Prijs-kwaliteit ga je niets beter vinden in die klasse, zelfs niets vergelijkbaar. De Focus 1 heeft in zijn tijd heel wat prijzen in de wacht gesleept, en de nieuwe generatie is alleen maar beter geworden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kaatje rijdt ook lekker zeker?

Ja, is een lekker wagentje alleen op hoge snelheden niet natuurlijk. Ook goed zuinig, rijdt gemiddeld bijna 1 op 20.
Vergeleken met een Polo van een aantal jaar geleden rijdt deze Ka nog fijner.

Die fiesta rijd ik meer op lange afstanden, die haalt 1 op 22 diesel dus nog wat goedkoper en rijdt perfect. Volgens mij 1.6.
 
Ik rij in een Fiat Punto 1.8 HGT Abarth.
 
Back
Naar boven