Fitness Seller

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daar maak je wel de blits mee op Wall street bascross :D

Mooi he? Ik heb het vorig jaar april gedaan. Het zit er nog steeds op, maar het ziet er niet mooi meer uit. Ik haal het er waarschijnlijk af als het weer warmer wordt en dan verf ik hem helemaal rood.
 
Ik kan een nette e36 tegenwoordig wel waarderen. 7 jaar geleden was het juist de ultime pauperbak imo. Mits hij qua uiterlijk een beetje origineel gelaten is.
Sommige auto's worden weer mooi als ze hun paupertijdperk voorbij zijn.


Thx, het is ook maar net hoe je de aanpassingen doet. Er rijden er idd zat turkenbakken rond idd.

Maar dat heb je ook met gti'tjes etc. Maar daar zijn er ook wel nette modellen van.
 
bmw e46 323ci executive bj 1999 heerlijke wagen!
 
Ik rij op dit moment met een MINI, I kid you not :) Grappig zicht kan ik je zeggen. Ooit staat er een dodge RAM op de oprit ;)
 
Ik rij zo weinig dat ik een '96 Fiesta heb. Waarbij ik eigenlijk heb gekeken naar lage aanschaf, gokje dus dat er niet teveel kosten aan komen, en verder lage maandelijkse kosten. Bevalt mij prima. Moest wel andere speakers in, de originele waren gescheurd en niet om aan te horen ;-)
 
VW Golf IV 2.3 V5 als dagelijks vervoer en heb nog een oude belastingvrije ford sierra 2.0 staan
2ah8ak4.jpg
 
Laatst bewerkt:
150 dacht ik

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 13:18 ----------

laaat maar het nieuwe model heeft 170 idd de oude v5 golfjes uit 2000 etc hadden 150
 
Ja, idd 150 pk

gaat ook al wel lekker vlot hoor ;)
 
Als daily rijd ik een renault traffic , slome maar goede mazoutstoof

Om mij in het weekend te amuseren heb ik nog een crx vtec ,
21 jaar oud maar kan nog goed mee met de moderne snelle wagens.

Staat volledig origineel , 6cm verlaagd en sebring uitlaat met cold air intake .
Tblijft iedere keer pure fun als je erin stapt :)
Heb ook nog bmw gereden , rijd ook super maar snelheidsbeleving is niets ivg met de crx :D

dbb.jpg
 
Als daily rijd ik een renault traffic , slome maar goede mazoutstoof

Om mij in het weekend te amuseren heb ik nog een crx vtec ,
21 jaar oud maar kan nog goed mee met de moderne snelle wagens.

Staat volledig origineel , 6cm verlaagd en sebring uitlaat met cold air intake .
Tblijft iedere keer pure fun als je erin stapt :)
Heb ook nog bmw gereden , rijd ook super maar snelheidsbeleving is niets ivg met de crx :D

Ook altijd een baseballpetje op in de CRX?
 
Seat-Ibiza-Bocanegra-sport-Car-1.jpg

Kek karretje al zeg ik het zelf
 
Batavus orange. nix kan op tegen mijn fiets:$
 
Ik rij momenteel in een Ford Edge uit 2009.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik rij momenteel in een Ford Edge uit 2009.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die wagen heb ik nog nooit gezien! Wat voor motor ligt erin?
 
Back
Naar boven