Fitness Seller

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gratis potje creatine
 
olm jimmy is turk hij is afzetter pooier en drugsdealer
 
heb niet eens een fiets op het moment :roflol:
 
- Golf 4 Highline 2000 model.
Tijdelijk rijd ik met een huur auto van de zaak tevens aan het sparen voor Mercedes-Benz C-klasse 2001 model avantgarde.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


PS: wil hem trouwens verkopen aangezien ik volgend jaar ga studeren en geen inkomen meer heb.
 
Niemand hier die een Mitsubishi rijdt? Zou later graag zo'n Lancer Sports Sedan hebben, lijkt me een heerlijke wagen.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rijdt nog steeds met m'n Toyota Starslet uit 87 btw.:cool:
 
Dat is de meidenmagneet waar jij mee rondrijd ?

Yup:roflol::roflol:

Zou btw wel een andere kunnen kopen maar ie heeft nog steeds maar 53 000km.., zou dus zonde zijn van hem weg te doen.
 
wat een sjonnie wagen
 
Maar ik ben ook een beetje een sjonnie ;)
 
heeft je wagen wel wat pktjes? of is het dik geluid door die uitlaat maar ondertussen heeft die maar 90pktjes ofzo :p
 
Golf 3 1.6 75pk voor dagelijks vervoer, aardig zuinig, heb hem al bijna 6 jaar (2e eigenaar) :)

P1030121.jpg

P1030122.jpg
 
heeft je wagen wel wat pktjes? of is het dik geluid door die uitlaat maar ondertussen heeft die maar 90pktjes ofzo :p

Neej man:D

Heb daar ook zo'n hekel aan, dan hoor je een heel zwaar geluid en dan zie je een polo 1.4 langsrijden :roflol:

Maar deze heeft een 2.0l motor.

Orgineel heeft die ong. 140pk maar ik zit nu richting de 170pk bij 1140kg.

En voor het geluid heb ik heel veel werk in moeten steken maar het heeft gewerkt. Het is een zwaar geluid maar absoluut niet overdreven alleen knalt het geluid wel door de straten als je er gas mee geeft, (zoals het hoort dus) heb nog ergens een filmpje die post ik wel als ik hem kan vinden.
 
BMW 318
Bouwjaar: 11/2001
144 pk

M-tech pakket :)
 
Back
Naar boven