Fitness Seller

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal is nog is ff kijken, heb nog wel wat filmpjes van dat hok van mij.. Van 't weekend ff uploaden..
 
Trabantje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik mag het hele weekend hier in rijden....:cool:




[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
BMW 318
Bouwjaar: 11/2001
144 pk

M-tech pakket :)

een e46 dus... zo heb ik er ook 2 gehad 1 model 2001 en 1 coupe facelift 2004 mooie wagens.
 
Ik mag het hele weekend hier in rijden....:cool:




[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt een zieke bak waar ik alleen maar naar kan kijken. Heb je hem mee van je werk?

Heb ooit in een bentley v12 twin turbo gereden van een klant, het is dat er overal een dik pak sneeuw lag anders wist ik het wel:cool: maar toch het gevoel alsof je in een tank rijdt en dat zal bij die mustang ook wel zo zijn denk ik:cool:
 
Echt een zieke bak waar ik alleen maar naar kan kijken. Heb je hem mee van je werk?

Heb ooit in een bentley v12 twin turbo gereden van een klant, het is dat er overal een dik pak sneeuw lag anders wist ik het wel:cool: maar toch het gevoel alsof je in een tank rijdt en dat zal bij die mustang ook wel zo zijn denk ik:cool:

Ik ga het weekend naar me pa toe in lux, hij verkoopt auto's waaronder deze. En als mijn auto een grote beurt krijgt mag ik tijdelijk een vervangende auto mee.

Ben blij dat er een tankpas bij zit, moet meestal 2x80 liter tanken in 3 dagen cruisen lol. Verder rij ik in een Ford Fiesta 2003 en is dit ook nog een verre droom.......
 
Dat is wel een mooi voordeeltje.
De meeste mensen brengen hun auto niet graag voor een beurt vanwege de kosten maar bij jou is het elke cent waard:D (als het al iets kost)


En toyota starlet is zeker een goede auto, enige wat ik weet is dat de veren ervan kapot kunnen gaan en voor de rest niets, 2 collega's van me rijden ook zo'n bakkie om die reden.
 
xo2uxl.jpg
 
een e46 dus... zo heb ik er ook 2 gehad 1 model 2001 en 1 coupe facelift 2004 mooie wagens.

Ja E46 facelift model.

Zal straks wel een pic posten.

Edit:
Weet niet waarom dat boos gezichtje bovenaan staan??



Eigenlijk precies hetzelfde als deze qua kleur etc alleen andere velgen.

2yyvy1w.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja E46 facelift model.

Zal straks wel een pic posten.

Edit:
Weet niet waarom dat boos gezichtje bovenaan staan??



Eigenlijk precies hetzelfde als deze qua kleur etc alleen andere velgen.

http://i46.tinypic.com/2yyvy1w.jpg

facelift was toch pas vanaf 2002 dacht ik? 144pk wat is er met gebeurt, chip ofzo? voor de rest schoon autoken, kben zelf ee grote beemer fan.;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 10:38 ----------

edit: eind 2001, september ofzo lees ik hier juist.
 
facelift was toch pas vanaf 2002 dacht ik? 144pk wat is er met gebeurt, chip ofzo? voor de rest schoon autoken, kben zelf ee grote beemer fan.;)

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 10:38 ----------

edit: eind 2001, september ofzo lees ik hier juist.

Ja dit is zeker een facelift model, leuke auto. Rijd fijn, niet supersnel maar ook niet sloom ofzo. Ach voor op mijn twintigste als student niet verkeerd haha.
Sinds ik BMW heb ook een grote beemerfan :D

Edit:
Weet niet waarom 143 pk.. Las net wel dat er sinds oktober 2001 nieuwe motoren in de 318 lagen. Miss dat het daar aan ligt? Straks nog wat research doen.. Zit nu op telefoon
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dikke 1.2 16 klepper van m'n moeke alleen weet niet of die van m'n mams ook uit 2002 is, dacht 2004?:o
 
Ford Fiesta econetic 1.6 TDCi :)

10374ms.jpg
 
Laatst bewerkt:
+- 240pk. Ben nu op zoek naar een rem upgrade en semislicks, circuitrijden is best leuk namelijk ;)
15qyzi9.jpg
 
Ja dit is zeker een facelift model, leuke auto. Rijd fijn, niet supersnel maar ook niet sloom ofzo. Ach voor op mijn twintigste als student niet verkeerd haha.
Sinds ik BMW heb ook een grote beemerfan :D

Edit:
Weet niet waarom 143 pk.. Las net wel dat er sinds oktober 2001 nieuwe motoren in de 318 lagen. Miss dat het daar aan ligt? Straks nog wat research doen.. Zit nu op telefoon

Facelift hadden ze toch nog niet in 2001?
Ik rijd zelf een E46 318CI uit 2002 (PFL) de versie met een 2.0 motor. Maar volgens mij genereert een 1.8 geen 143 pk.
 
Facelift hadden ze toch nog niet in 2001?
Ik rijd zelf een E46 318CI uit 2002 (PFL) de versie met een 2.0 motor. Maar volgens mij genereert een 1.8 geen 143 pk.

Deze is eind 2001 (eind november een x). Volgens mij zijn er vanaf oktober/september facelift modellen gekomen. Dit is een facelift model, zie je aan de knipperlichten/motor etc. Vriend van mij is monteur bij BMW en die was meegeweest toen we naar de auto gingen.

143 PK staat ook op de papieren etc. Zie ook auto's op internet met hetzelfde maar kan geen echte site met specs ofzo vinden van dit precieze model.
 
Back
Naar boven