XXL Nutrition

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

astra gtc

242978_2135944438601_1245805323_2664092_4382900_o.jpg
 

is wel een toffe en veilige visbokaal :p :D

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 12:36 ----------

Facelift hadden ze toch nog niet in 2001?
Ik rijd zelf een E46 318CI uit 2002 (PFL) de versie met een 2.0 motor. Maar volgens mij genereert een 1.8 geen 143 pk.

de 1.8 had in die tijd meestal 115 a 116 pk
er was wel een coupe 318ci dat 143 had in het jaar 2001
 
Laatst bewerkt:
Deze is eind 2001 (eind november een x). Volgens mij zijn er vanaf oktober/september facelift modellen gekomen. Dit is een facelift model, zie je aan de knipperlichten/motor etc. Vriend van mij is monteur bij BMW en die was meegeweest toen we naar de auto gingen.

143 PK staat ook op de papieren etc. Zie ook auto's op internet met hetzelfde maar kan geen echte site met specs ofzo vinden van dit precieze model.

zit er dan geen andere motor in? sommige 318ci coupe's van 2001 hadden 143 pk en nen oude 5 reeks 525tds had ook 143 pk 325tds 3 serie ook.... deze laatste 2500's zijn 6 cilinder de rest 4.
 
Laatst bewerkt:
Niemand hier die een Mitsubishi rijdt? Zou later graag zo'n Lancer Sports Sedan hebben, lijkt me een heerlijke wagen.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rijdt nog steeds met m'n Toyota Starslet uit 87 btw.:cool:

ik heb mijn evo verkocht en rijdt nu met een lancer sport sedan :cool:.

Dieselversie gekocht (gezinssituatie veranderd :) ), en moet zeggen dat ik schrik had voor de overgang van evo 8 met 360 pk en 550 NM naar een FWD-diesel met 140 pk, maar valt heel goed mee.

Heb de full option gekocht (2de hands kunnen op de kop tikken) en rijdt echt zalig. Ook muziekinstallatie die er origineel inzit van rockford fosgate is nice.

Hebben een verstevigd chassis voor het betere bochtenwerk, maar ophanging is iets te comfortabel ingesteld om echt sportief te rijden.

Maar lekker cruisen doet die wel :D
 
Is dat zo een elektrische? anders zou ik mij echt schamen :trollface:
 
Volvo S40 '08 2.0D en Ford Mustang '67 California Special V8 289ci HiPo :)
 
BMW 318d van 2006
Gechipt naar 144pk
 
Alweer 4 jaar in dit karretje. Uiteindelijk een iets uit de hand gelopen project geworden gezien alle aanpassingen :D

Stuurt heerlijk strak en circuit of NS is geen probleem voor hem. Alleen is het mijn daily dus blijf daar nog maar even weg..

Stats:
130 pk tdi --> 240 pk en 460 nm

IMG_3387.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zondag 2 september is het weer vrij rijden op Assen.. echt een aanrader. In de tourklasse rijdt van alles, van een nissan micra tot een lotus. Ik ga dit keer in de sportklasse.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Zondag 2 september is het weer vrij rijden op Assen.. echt een aanrader. In de tourklasse rijdt van alles, van een nissan micra tot een lotus. Ik ga dit keer in de sportklasse.
[Link niet meer beschikbaar]

Wat voor auto rij je dan?
 
Back
Naar boven