XXL Nutrition

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

peugeot 205 1.1
ik hecht niet veel belang aan mooie auto's :)
 
Ik heb meer bekijks dan jij met je 13-in-een-dozijn Audi.


:trollface:

:o

Reed a5 3.2

a5ries.png


Nu a4 3.0tdi. Alleen rijd een vriend er nu meestal in omdat hij bij hem staat aangezien paupers tijdje terug auto bij ons vernield hadden (deuk er in getrapt) dus ik pak meestal de yaris van mijn ma :roflol: . Ach, 165 op de snelweg, flink doorrammen binnendoor en nog steeds verbruik van 1:13-14 :trollface:
 
Ford fiesta van '97
Ideale studentenauto :D
 
Ik heb meer bekijks dan jij met je 13-in-een-dozijn Audi.


:trollface:

tja bekijks....tis maar wat je wil. Je kan ook een doorgerotte ford ka pakken en in regenboog kleuren spuiten. Heb je ook bekijks :D
 
dit is mijn hobby wagentje:D
Ik weet dat het voor de meeste een petjes auto is, maar vind haar zelf wel leuk.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn daily ga ik geen foto van plaatsen.
Iedereen weet hoe een polo bluemotion eruit ziet :p
 
:o

Reed a5 3.2

a5ries.png


Nu a4 3.0tdi. Alleen rijd een vriend er nu meestal in omdat hij bij hem staat aangezien paupers tijdje terug auto bij ons vernield hadden (deuk er in getrapt) dus ik pak meestal de yaris van mijn ma :roflol: . Ach, 165 op de snelweg, flink doorrammen binnendoor en nog steeds verbruik van 1:13-14 :trollface:

22 jaar en al zo een auto rijden...
 
22 jaar en al zo een auto rijden...

Ik was 19 toen ik de a5 kocht :p

Zit een lang verhaal achter overigens, beetje offtopic dus maar achter spoilers voor als je het wilt weten.

Vriend van mij had rijke ouders (pa eigen bedrijf) en beide ouders zijn op jonge leeftijd overleden, ma kanker en pa zelfmoord omdat hij het niet kon verwerken. Op 14 jarige leeftijd werd hij ziek, ontsteking in ruggenmerg en dit escaleerde waardoor hij zijn 17e levensjaar bijna het hele jaar in het ziekenhuis lag. Toen hij net 18 was kreeg hij te horen dat hij nog maar half jaar te leven had of een paar jaar als hij nog een operatie onderging die als resultaat zou hebben dat hij niet meer overeind kon zitten. Het ging toen al slecht met hem en hij wilde niet eindigen als een kasplantje dus hij heeft in overleg met dokter euthanasie gepleegd.

Omdat hij walgde van zijn familie die er nooit voor hem was totdat hij er een einde aan wilde maken heeft hij al zijn geld nagelaten aan zij die wel om hem gaven (2 vrienden, waaronder ik). Dus ja als 22 jarige heb ik meer geld dan jan modaal in zijn hele leven zou verdienen. Veel geluk bracht het niet ieder geval, ik was mijn beste vriend kwijt en de meeste van mijn andere vrienden waren meer onder de indruk van het geld bedrag dan van het feit dat ik mijn vriend kwijt was. Resultaat was dat ik alles moest betalen en wanneer ik zei dat zij nooit wat betaalden was het: ja jij hebt toch ontzettend veel geld. Uit pure frustratie heb ik inmiddels alles vast gezet voor 10 jaar, de auto heb ik nog maar rij er nauwelijks in, die vriend waar hij staat regelt onderhoud, belasting enz en ik heb hem over voldoende geld beschikking gegeven om dat te doen. De enige reden dat ik hem nog heb is omdat wanneer ik gefrustreerd ben ik graag ga toeren met de auto.

De moraal van het verhaal is dat geld niet gelukkig maakten nu ik geen geld meer heb ik een stuk gelukkiger ben dan toen. Niet meer druk hoeven maken of het vrienden zijn om mij of om t geld..
 
Opel astra van mijn mama.

Danm xy wat een gedoe man. Hoe kunnen 'vrienden' toch in hypocrieten veranderen wanneer er iets in je leven verandert.
 
Laatst bewerkt:
En als je vraagt aan hem of hij een rijke vader heeft dan raakt hij gefokt en wilt dan niet aan de 'jaloerse haters' zijn yt account showen :roflol:

Zou haast om een spoonpic vragen...of -als bij mijn pic- een B&F shakebeker achter de voorruit doet het ook.:D
 
Deze is 21 :roflol:



En nee, not jelly brah dat ligt niet in mijn aard.
Weet ik wel ;)
Goeie motor hoor die 280cdi, mijn broer heeft die ook in zijn E-klasse, vlot genoeg.
En als je vraagt aan hem of hij een rijke vader heeft dan raakt hij gefokt en wilt dan niet aan de 'jaloerse haters' zijn yt account showen :roflol:

Lol :roflol:
Had het niet over jou hoor van die yt account, er zitten hier gewoon een paar rare mannetjes :)
Het is gewoon soms jammer, ik deel graag foto's, filmpjes en ervaringen met auto's, weet er ook wel wat vanaf, en op dit forum wordt dat om één of andere reden niet geapprecieerd en komt er meestal gezeik :p
 
Ik rijd een 996 turbo s maar die staat altijd bij een vriend. Heel soms mag ik in de Ford ka van mijn moeder rijden. Maar alleen op zondagochtend als zij ernaast zit en we gaan op bezoek bij mijn oma. 1 keer was mijn moeder tijdens het rijden in slaap gevallen en toen had ik het gas ff flink ingetrapt en reed ik bijna 140 km in het uur op de teller. En ik had nog gas over. Daarna 8 weken zenuwachtig geweest als de postbode kwam of ik geen bon had, je mocht er maar 100. Maar gelukkig niet geflitst dan was mijn moeder zeker door het lint gegaan. 20 weken huisarrest en mijn creatine ingenomen. Dat had ze al een keer gedaan toen ik mijn kamer niet had opgeruimd.

Maar nog even over die turbo s die is nog gechiptuned naar 550pk en heeft 629 Nm. Zit wel nog een begrenzer op van 250km/uur ohja en ik ben pas 19. Maar ik had een keer mijn sporttas per ongeluk omgeruild met iemand anders in de sportschool. Kwam ik thuis zat die helemaal vol met briefjes van 50. 125 pakjes van 50 stuks. Maar mijn bidon en schoenen was ik dus wel kwijt. Dus dat leverde weer 15 weken huisarrest op.

Zal binnenkort ff spoonpoc maken.
 
Back
Naar boven