MuscleMeat

Met zijn allen een verhaaltje maken

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 976
  • Weergaven 23K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

besloot ze om een hele grote neger mee te laten doen wat Bodyman maar enkel kon plezieren, zo

(vanaf dit punt wou je nooit dat je aan deze topic was begonnen:p )
 
Originally posted by dandyman
besloot ze om een hele grote neger mee te laten doen wat Bodyman maar enkel kon plezieren, zo

(vanaf dit punt wou je nooit dat je aan deze topic was begonnen:p )

zodat bodyman heel hard rondjes begon te rennen om te ontsnappen aan het lid van oeboe... door al het rennen en zweten werden de creatine en testos gekweekte spiertjes van bodyman pulp, en kreeg bodyman zijn oude fysiek weer terug (ey gabbertje!!!!) zodat....
 
hij toch maar toegaf altands dat was schijn en de neger liep op hem af en bodyman die dan wel al zijn spieren kwijt was had nog wel de kracht om de neger zijn nek te breken en daarna oakte hij jlo op nieuw en er was geen man meer die in bodyman's richting durfde te kijken laat staan hem palen dus bodyman was weer lekker aan het palen met jlo
 
in zen dromen dan... in de praktijk bleek bodyman met zen handcavia bezig te zijn, wat de cavia tot een piepend dieptepunt bracht, terwijl...
 
de cavia langzaam weg stierf in zijn handen wegen zijn grote synthol..
 
em in zen enkels beet, omdat...
 
haar baby cavia dood ging door de synthol ogen :rolleyes: maar bodyman sloeg met zijn synthol leuten op de kop van mama cavia waardoor ook deze langzaam stierf daarna liep bodyman gezellig het park door op zoek naar een lekker wijffie genaamd..
 
...Espi, hij liep op d'r af en ze keek hem aan met een blik die zei...
 
"euj.. patsert.. fiets kopuh???" :D
 
nee dank je ik kom net bij Achmed vandaan, ik kreeg er een paar kado
 
Daar ik hem altijd flink betaal voor de testo's die hij uit zijn vaderland meeneemt voor mij :D
 
die ik hier weer lekker zelf allemaal oppeuzel.. hoe denk je anders dat ik zo`n grote cavia zak krijg zei de inmiddels dode cavia :d
 
en espi liep weg met haar fiets...althans dat dacht ze.. WAAR IS HAAR FIETS?!?!
 
haar fiets bleek een bmw z4 hartge geworden te zijn

bSshpvyCnlsxrO69l05JQT9mT3e4G_0H.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En wat dit karretje kost.... daar kan je een boel testo's voor kopen :D
 
en met al die testooss... kan je weer zo`n half aap/beer/leeuw mens worden, wat eigenlijk de doelstelling is van...
 
Oli, deze was nog steeds op bezoek bij zijn zieke oma. Oli was nu een volwassen man geworden en kreeg eindelijk haar op zijn ballen maar toen hij in de spiegel keek zag hij......
 
het kleine kinderken dat hij altijd al was geweest, alleen nu was het kinderken gegroeit tot een appken, met een frakse van haar, en wat ziet ie daar... kleine ballen.. en een enorme prostaat.. zou die overdosering testo dan tog werken???
 
Als de sodemieter begon Oli zich op te drukken en af te trekken, dit alles om zijn hormoongehalte nog verder te laten zakken, zijn leuter kroop helemaal terug in zijn schulp, en Oli begon te transformeren naar lOli Ferari, zijn superhangers kletsten tegen de spiegel toen hij....
 
Back
Naar boven