XXL Nutrition

Met zijn allen een verhaaltje maken

Bezoekers in dit topic

aan zijn tieten trok. De verschrikkelijke Plastieke Tieten Trekker trok zo hard dat hij............
 
een vrouwelijk orgasme teweeg kon stellen bij ome oli, zo zei oli dat ik zo`n orgasme ooit nog eens kon mee maken, weet je wat zei oli.. ik stop met de testo, pak veeeeel dianabiol, laat dat oestrogeen maar borrelen, en wie weet... mischien wel meer van dit....
 
dit is de 3e keer al Vinny dat je het verhaal probeerd te stoppen dus gaan we gezellig door :D
 
Het einde begint onderhand te naderen voor de grootste spelbreker onder de scriptschrijvers, Vinny voelde zich helemaal niet


(andere verhaallijn:D )
 
dus hij ging trainen, en werd na 1 dag groter dan Ronnie Coleman, en mocht Sung Hi Lee ( :D ) palen...
 
lekker en haalde de volgende dag licht niet . Dus wij moesten helaas verder zonder hem met dit verhaal schrijven, Ieeek een monster breekt door me raam terwijl ik dit typ. Hij grijpt me en zegt..
 
En werd wederom bezweet wakker met zijn flenter in ze hand, waarop hij............
 
Originally posted by Ryu
lekker en haalde de volgende dag licht niet . Dus wij moesten helaas verder zonder hem met dit verhaal schrijven, Ieeek een monster breekt door me raam terwijl ik dit typ. Hij grijpt me en zegt..

ik durf t bijna niet te vragen maar mag ik ook een regeltje typen?
 
waarop het monster zonder gevoel voor humor het vinny mannetje begon te vellen tot aan het bot ;), waarna hij vinny opkluifde, en half kip etend nederland het monster vertelde dat een mens veel te veel verzadigde vetzuren bevat, waarop...
 
Vinny antwoorde dat dit niet kon omdat hij uit heel veel eiwitten bestond en omdat.........
 
zijn hoofd door de jaren heen een vleesgeworden ei was geworden, het monster tikte een paar keer hard op het ei-hoofd en ontdekte...
 
dat het mega ei goed was voor een eiwit synthese van 14 weken aan een stuk, wat een vele betere anobole werking heeft als welke testos dan ook.......
 
maar winny probeerde de bosjes in te vluchten maar net toen hij dacht dat het monster hem inhaalde hoorde hij kreunen. Hij keek achterom en zag tot zijn verbazing dat
dat het monster aan het palen was, namelijk met..............
 
met Big Steve, het leek wel een trein! want Big Steve zat ook iemand te palen, namelijk...
 
Het tweelingbroertje van Vinny, maar deze was iets gespierder (hij woog namelijk 44kg) en kronkelde van genot op de staafmixer van Big Steve. Toen Vinny dit zag kreeg hij meteen een minderwaardigheidscomplex en probeerde zelfmoord te plegen en dit..................
 
Back
Naar boven