AndroidHealthClinic

Met zijn allen een verhaaltje maken

Bezoekers in dit topic

was teveel voor planeet aarde en iedereen was dood.

The END! :D
 
Word het je te veel? :D
 
neu, het is gewoon THE END! :P
 
Hahahaha nog niet :D

Plots komt daar uit de bosjes nog een monster, deze is veel groter dan de eerste. Hij pakt het tweelingbroertje van Vinny beet en ramt deze op zijn paal. Hij doet hem zo onwijs hard in zijn ster dat vinny onwijs begint te gillen toen het monster in de kont van vinny klaarkwam spoot al het zaad over............
 
big steve, maar opeens kwamen alle bomen tot leven ging allemaal big steve palen allemaal tegelijk! en toen kwam het verhaal ten einde.

THE IND~
 
Maar Big Steve had getrainde bilspieren en kneep bij al die
bomen hun eikenhouten derde been eraf, ze werden kwaad op Vinny en begonnen op hem in te slaan. Maar Big Steve kwam hem te hulp en ging ze te lijf met zijn grote derde been. Toen hij van die bomen brandhout gemaakt had keek hij
verliefd naar Vinny en gaf deze een lekkere tongzoen, waarop hij meteen een harde paal kreeg. Hij verkrachte Vinny meerdere keren en besloot hem toen maar levend te begraven, maar nadat hij dit gedaan had en weg wilde lopen hoorde hij iets in het bos. Het was roodmutsje die..........
 
het was roodmutsje die besjes aan het verzamelen was voor alle mensen in de wereld zodat vrede zou wederkeren, en iedereen gelukkig zou worden :S
 
na maanden voltallige rust gebeurde er (eindelijk) weer iets in t bos der anabomen,
 
Er kwam een groot monster te voorschijn en die zei met een wijze ondertoon: als Vinny nog 1 keer dit verhaal ten einde probeerd te schrijven dan word hij zo ongelofelijk hard gepaald door mijn 38 inch cock, dat zijn uitgehoonde sterretje begind te roken. Vinny nam deze opmerking erg serieus en besloot dat dit verhaal nog veeeeele pagina's lang door moest gaan en daarom ging hij maar palen met Dandyman, die ondertussen net een beetje los gekomen was met Fraggo, ze gingen nu maar met z'n 3en door en genoten enorm totdat...
 
Originally posted by Rob G
Er kwam een groot monster te voorschijn en die zei met een wijze ondertoon: als Vinny nog 1 keer dit verhaal ten einde probeerd te schrijven dan word hij zo ongelofelijk hard gepaald door mijn 38 inch cock, dat zijn uitgehoonde sterretje begind te roken. Vinny nam deze opmerking erg serieus en besloot dat dit verhaal nog veeeeele pagina's lang door moest gaan en daarom ging hij maar palen met Dandyman, die ondertussen net een beetje los gekomen was met Fraggo, ze gingen nu maar met z'n 3en door en genoten enorm totdat...

Vinny het verhaal weer tot het einde probeerde te brengen.
De mensen van dit board besloten maar om het "The end" van Vinny te negeren en merkte op dat we allemaal een behoorlijke fantasie hebben. Het verhaal gaat nu weer verder in de dimensie van dementie :D
 
de dimensie van dimentie werd veroorzaakt door slechte HGH die van gekke koeden afkwam en zorgde voor de ziekte van JC, waar Jacob het eigenlijk niet mee eens was, en dus....
 
besloot hij om het te gaan veranderen en wel in een..
 
hij was nog een goochelaar ook, en hij was lekker op dreef en hij goochelde nog maar een lekker wijffie die erg op lopez leek en ze had alleen een erg door schijnent jurkje aan en daar kwam bodyman aangelopen (:D)
 
en zei: "hoi, ik ben bodyman", waarop de jlo look-a-like zei: "hoi bodyman"....
 
Laatst bewerkt:
Verkoopt u ook gevulde koeken ? Waarop Bodyman antwoordde ...
 
nee maar wel een gevulde tolli waarop look alike Jlo zei geef mij die nu ik verlang erna dus uiteraard gaf ik hem en we gingen..
 
niet palen want de neppe jlo vond bodyman veel te obsessed en zei tegen bodyman ...
 
neem mij nu maar wel gauw want anders zien ze ons en dus nam ik haar en uiteindelijk kwamen we hijgens klaar maar jlo wou toch meer en dus...

(Als ik coïtus wil dan heb ik coïtus :D:D:D:D:D:D:D:D)
 
Back
Naar boven