XXL Nutrition

Met zn alle bloopers posten

Bezoekers in dit topic

Pascal

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Zou het misschien leuk zijn als we hier met z'n alle onze bloopers eens posten?
gewoon dingen die jezelf overkomen zijn waarbij je voor lul stond ofzoiets :D

Zal zelf dan maar beginnen he:
ging laats met mn vriendin na de bios (was toen mn vriendin nog niet,pas aan het eind van de avond :D) maar dus wij lopen daar de bios in ga ik op mn bek :headbang: en zei liep 8ter mij...en ik schaamde me gewoon egt dood he egt TE erg

ma ben eens benieuwd naar jullie bloopers :D

Ik ging eerst met een meisje waar ik super verliefd op was basketballen, en toen d8 ik dat ze oplette
gooide ik die bal tegen haar hoofd
:D wel zielig voor haar
sorry (K)(K)(K) nogmaals als je dit leest

nou niet allemaal te gelijk he :p

cool idee dit topic :thumb:

ik weet zo snel even niet iets te verzinnen maar ik beloof dat ik later iets post :D

nou een kleintje dan, gerelateerd aan training.
Ik heb snel de neiging mensen dingen te vertellen,als ze in mijn ogen een oefening verkeerd doen.

Inmiddels leer ik het aardig af, zelfs bij echte dombo's.
Maar alla, ik heb dus eenmaal aardig geblunderd.
Wilde iemand vertellen hoe die correct de triceps extensie moest doen.. bleek dat die met een pull-over bezig was. Vond ik wel even gênant.
Een oefening die ik later aan mijn eigen progje toevoegde :)

Espi

geen blunder van mij, maar zat op vakantie met een meisje op ons balkon wat te kussen en vroeg toen of we ff naar me kamer gingen.want al me vrienden waren ok op t balkon. dus ja is goed zegt ze. ik denk MOOI :D

dus we lopen aan... maar t balkon was dus SPEKglad van al t bier/cola dat op de grond lag icm met water vna t zwembad en nog een hoop shag van me maten. dus GLIP .. valt zo dat meisje knalhard op der kont.

me vrienden (die al aardig bezopen waren)lagen helemaal in een deuk.. ik moest ok n beetje lachen.

t leukste was nog toen ze viel.. zei ze: "OEHH" met zo hoog stemmetje. gelukkig had ze nix en konden we verder gaan hehe :p

blunders van mezelf post ik miss andere keer :)

blunders, ach, ik heb er zoveel in mijn leven gemaakt..ik versierde een keertje voor de gein een meisje via msn, ik dacht leuk ze neemt het toch niet serieus..bleek ze dus wel te doen, toen ze kreeg te horen dat ik het niet echt meende toen moest ze huilen en kreeg ik nog ruzie met een ex vriend van haar ook..liep bijna uit op een vechtpartij als mijn vrienden niet tussenbeiden waren gekomen

Mijn short is eens gescheurd bij het full squatten een paar jaar terug :-)))))

Ook funny: keer nen dikke kameraad (maar echt dik) meegepakt naar fitness. Ik & trainingsparter deden borst en ondertussen toonden we hem een paar oefeningen voor de benen. Dienen dikzak zat daar bezig te leg pressen.

Op bepaald moment wij zitten op bench press bezig en ik hoor hem zich forceren. Laat hem daar een dikke scheet zeg, die serie bench press was direct naar de kloten. Kost mij ni meer inhouden van't lachen (ge hoorde dat er ewa saus bij was bij die scheet :p)

(ge hoorde dat er ewa saus bij was bij die scheet )
:p,

heb m volgesn mij een keer gepos in soortgelijke topic, maar gingen vroeger een keer opstopping houden in de glijbaan (was toen jaar of 16) en tijdens t naar beneden glijden hield zon kereltje mij aan mn zwembox vast.
na de plons stapte ik uit t water en toen ik eenmaal eeruit was had ik t idee dat iedereen mij aan t aankijken was, toen dit gecombineerd ging met veel en hard gelach kreeg ik argwaan en ja hoor:
mn zwembox was achter helemaal gesacheurd. stond dus gewoon in mn blote reet in t zwembad:p

kon er zelf gelukkig ook om lachen en liep (toch iets sneller dan normaal:)) richting de kleedkamer om vervolgens verder te zwemmen in mn boxershort:D

zat een paar jaar geleden een blowtje te roken in de trein, kijk ik opeens op, zie ik 2 bankjes voor me m'n baas zitten en toen moest ik ook nog eens kotsen :s :D

Ook een keer zat ik m'n baas uit te schelden, maar ik wist niet dat ie al die tijd achter mij stond...

Was aan het voetballen met wat vrienden. Toen 1 vriend de bal in express in een modderpoel schoot om te zorgen dat ik smerig zou worden (was niet erg, waren we toch al). Dus ik ben een beetje vies, pak die bal en ik denk ik trap die bal ook in die modderpoel en zorg dat hij smerig word. Dus ik leg die bal voor de poel. Schiet en glij uit over het beetje modder dat er voor lag. Ik vloog prachtig door de lucht... precies in die modderpoel.

Echt gebeurd.

kom op mensen post eens wat blunders of schamen jullie je :p

Mha niet echt een blunder van me, maar soms van die momenten dat je hoi tegen iemand zegt en dat je dan goed kijkt en het blijkt helemaal iemand anders te zijn.
Lachu en door gaan.

jopie

Ps: wel eens een blunder van een meid van dicht bij mee gemaakt, maar dat laat ik achter wegen.

me grootste blunder was geloven in het klote verhaaltje van dandyman :headbang:

of dit was ook pas gebeurd
ik had me paspoort nodig maar ik kon m niet vinden..
ik heb 2 maanden gezocht (offcourse niet de hele tijd maar zolang wassie zoek)
ik d8 hij ligt vast ergens maar niet dus.. moest naar de politie ofzo voor process verbaal en toen pas kon ik een nieuwe aanvrage..die dag dus een nieuwe aangevraagd 70 pleuro neergelegd..
komt me tante die dag langs bij ons..zegt ze hej je paspoort ligt nog bij ons van toen we naar duitsland ginge wanneer kom je m ophale.. ik d8 sjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttt
kom je nu pas mee!!!

mja 2late :)

Laatst bewerkt:
Ik was een keer op de fiets en moest stoppen bij het stoplicht. Ik wou me voet op een ijzeren hekje zetten om te steunen. Dat ging dus verkeerd. Ik weet niet wat er gebeurde maar ik miste gewoon dat hekje en viel dus op de grond met me fiets in de bosjes.
Staat er een gozer naast me raar te kijken en ik wist dus echt niet wat ik moest zeggen. En even later rijdt er ook een auto langs die bij het stoplicht stond te wachten met een paar van die jonge grietjes die me ff uitlachten.

en mn tas met boeken en zooi was een keer kapot gegaan midden op een kruispunt

altijd leuk:)

@bodybuilder0102, je was gelukkig niet alleen:)

ik dan fiets ik naar school toe zie ik zo'n superlekkerding lopen dus ik keek haar zo aan en zeg hoi en op het zelfde moment dat ik hoi zeg rij ik vol bij zown andere dude 8terop zn fiets en dat meisje hendig aant lachen en ik werd helemaal rood :splat:

is sowieso echt iets voor mij om op mij bek te gaan ben ook uns een keer op school van de trap geflikkerd dan voel je je echt voor schut man

Is geen blooper van mij, maar van een vriend van me.
Vorig jaar met oud en nieuw is er altijd een groot feest in een grote tent ergens in the middle of nowhere. We gaan er altijd op de fiets heen (5 minuutjes) en ook zo weer terug. Nu was die vriend van me aardig dronken (wie niet trouwens :) ) en dacht op een gegeven moment dat zijn ketting eraf lag. Toen had hij zoiets van: donder maar op, ik ga wel in de berm slapen. Dat heeft hij ook een 15 minuten gedaan, en toen is hij toch maar naar huis gelopen. Maar hij dacht met zijn zatte kop dat het sneller was als hij door het weiland zou lopen. 's Ochtends werd hij thuis wakker met o.a. een grote scheur in zijn broek door al dat prikkeldraad in het weiland en met zijn fiets op zijn rug kwam hij daar niet zo makkelijk overheen. Laat staan over alle slootjes waar hij overheen moest. Ook was die route absoluut niet sneller, sterker nog het is een omweg van jewelste. En bij nader inzien was zijn ketting er helemaal niet af. ;) Dat krijg je als je teveel zuipt ;)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven