XXL Nutrition

Met zware ballen spelen en de ochtend krant liften

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.734
Waardering
15.483
Hoi,

Weer eens een poging tot loggen.

26 jaar.
1.83.
+/- 110kg.

Momenteel offseason van strongman en doel is meer allround worden. Doe met alles rustig aan momenteel. Eten, supps en over het algemeen ook met de gewichten. Train nu 4x per week fullbody, je ziet vanzelf hoe.

Als je vragen hebt mag je niet stellen behalve als je een lekkere chick bent. Training van vandaag:

Strict log beltless:

5x105kg

5x105kg

5x105kg

5x105kg

5x105kg vpr


Deadlift beltless:

1x230kg

1x270kg

1x300kg pr


Stones geen tacky:

3x85kg 2e hoogte

3x85kg “

3x85kg ‘’


Hammergrip pullups smal:

10xbw

10xbw

10xbw


Calf raise staand: stil onderin

12x150kg

12x150kg


Side plank:

45 sec l en r


Comment: Sicke training. Zaterdag zo slap als stront en nu knettersterk op de log en dl terwijl ik woensdag nog 3x270kg beltless had gedaan hihi.
 
First.

Wat is iedereen ineens 300kg aan het deadliften...
 
300 deadlift:heart:
 
In voor sterke mannen log.
 
Ook in. Ik ben dan wel geen lekker wijf, maar stel toch een vraag. Gebruik je een eigen schema en vanaf welk moment ga je weer trainen voor je volgende wedstrijd?
 
Ook in. Ik ben dan wel geen lekker wijf, maar stel toch een vraag. Gebruik je een eigen schema en vanaf welk moment ga je weer trainen voor je volgende wedstrijd?
Je leeft op de edge.

Inderdaad een eigen schema, ik heb 3-4 weken geleden een kwalificatiewedstrijd gedraaid in de open klasse(deed eerst -105kg) en dat was de laatste voor dit seizoen. Sta ingeschreven voor Giethoorn in Juli ergens, maar dat is een nietszeggende wedstrijd dus ik doe mee als ik zin heb. Anders is de volgende de kwalificatie op de sapcup(als die wordt georganiseerd) en anders volgend jaar.
 
Je leeft op de edge.

Inderdaad een eigen schema, ik heb 3-4 weken geleden een kwalificatiewedstrijd gedraaid in de open klasse(deed eerst -105kg) en dat was de laatste voor dit seizoen. Sta ingeschreven voor Giethoorn in Juli ergens, maar dat is een nietszeggende wedstrijd dus ik doe mee als ik zin heb. Anders is de volgende de kwalificatie op de sapcup(als die wordt georganiseerd) en anders volgend jaar.
Ah, kan je de hele zomer in ieder geval lekker doorpompen. Vier keer per week fullbody is erg productief, doe ik momenteel ook.
 
First.

Wat is iedereen ineens 300kg aan het deadliften...

Idd, de 1 na de ander. Ooit jaren geleden in log van g-men zn weg naar de 300kg deadlift gelezen en was enorm onder de indruk. Nu lijkt het voor steeds meer mensen weggelegd.
 
Ik ben dan ook naturel

:badum::badum::badum:
IN natuurlijk! :)
Ik volg al mijn mede-natty's. :roflol:
Nette lifts, goeie filmpjes! Mijn rug gaat dus zo bij iedere DL. :(
Tof dat je kuiten traint en nog heavy ook. :):thumbs:
Ik had je serieus ouder dan 26 geschat. :)
Ik lees dat ik gelukkig wel vragen mag stellen. :grinny:
 
Goed rustig aangedaan vandaag idd
 
Wanneer krijgen we die foto van je sixpack te zien?
 
Back
Naar boven