Fitness Seller

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Bezoekers in dit topic

Ben nu all-in op vakantie, eet richting naar schatting 4000 kcal per dag en maar 2 kg bovendien wedstrijdgewicht. :D
Keuriggg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ben nu all-in op vakantie, eet richting naar schatting 4000 kcal per dag en maar 2 kg bovendien wedstrijdgewicht. :D

Netjes hoor, zeker aangezien die twee kg hoofdzakelijk vocht en darminhoud zullen zijn!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vraagje: op hoeveel kcals zat je in peak week/laatste weken voor de wedstrijd en naar hoeveel kcals ben je erna gegaan binnen welk tijdsbestek?
 
Vraagje: op hoeveel kcals zat je in peak week/laatste weken voor de wedstrijd en naar hoeveel kcals ben je erna gegaan binnen welk tijdsbestek?
Op lage dagen om en nabij de 2800, maar met cardio en veel activiteit.
Zit nu op 5k met zo min mogelijk activiteit en geen cardio
 
Op lage dagen om en nabij de 2800, maar met cardio en veel activiteit.
Zit nu op 5k met zo min mogelijk activiteit en geen cardio
Meteen de week na de wedstrijd op 5k begonnen?
 
Meteen de week na de wedstrijd op 5k begonnen?
Nee, eerst cardio eruit. Voeding wel flink geuppt aan de hand van berekening en "reverse" diet formule die ik ook voor klanten hanteer. Kwam in mijn geval met mijn activiteit trainregime etc uit op 3700 volgens mij de eerste paar dagen en daarna omhoog gegooid
 
Adviseer jij om ook zsm na een wedstrijd het vetpercentage iets op te krikken, ivm hormoonhuishouding e.d? Ik zit al een tijdje laag als naturel (5%) en twijfel of ik niet beter wat sneller naar 8 a 10% moet gaan. Qua energieniveau en bloedwaarden voelde dat altijd prettiger.
 
Adviseer jij om ook zsm na een wedstrijd het vetpercentage iets op te krikken, ivm hormoonhuishouding e.d? Ik zit al een tijdje laag als naturel (5%) en twijfel of ik niet beter wat sneller naar 8 a 10% moet gaan. Qua energieniveau en bloedwaarden voelde dat altijd prettiger.
Gaat trainen je nog goed af bij dat %?
 
Adviseer jij om ook zsm na een wedstrijd het vetpercentage iets op te krikken, ivm hormoonhuishouding e.d? Ik zit al een tijdje laag als naturel (5%) en twijfel of ik niet beter wat sneller naar 8 a 10% moet gaan. Qua energieniveau en bloedwaarden voelde dat altijd prettiger.
Ligt compleet aan context van oa energie, doelen op langere termijn etc.

Kan ik die formule ergens terugvinden?
Als je mij als coach neemt. :D
 
Laatst bewerkt:
Deficientie?
 
Helder verhaal weer. Nu nog de mentale schop tegen mijn achterste geven om idd bij het krieken van de dag (8:30 of zo) meteen dat daglicht op te snuiven :D
 
Back
Naar boven