XXL Nutrition

Sticky Metal Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Aangezien het andere grote METAL topic ouder dan 175 dagen is en er hier toch veel metal mofo's rond surfen open ik maar even dit topic. En omdat ik net in een ander topic een cd'tje had gepost, dan knal ik die ook maar even hier neer. Tis de nieuwe CD van Machine Head en hij is zekerssss de moeite waard!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

01. Clenching the Fists of Dissent
02. Beautiful Mourning
03. Aesthetics of Hate
04. Now I Lay Thee Down
05. Slanderous
06. Halo
07. Wolves
08. A Farewell to Arms


MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

:hedbang:
 
is hij beter dan de vorige die met die gare grijsgroene hoes?
 
burn my eyes rules ;)
 
is hij beter dan de vorige die met die gare grijsgroene hoes?


Nou dt zal je zelf moeten bepalen, maar ik vond de voorgaande ook zekers erg strak.

Imperium :hedbang::hedbang::hedbang:
 
burn my eyes rules ;)



Gruwelijk goed album, alleen jammer dat Machine head daarna zo enorm zichzelf uitverkocht heeft met op iedere vervolgplaat tegemoet komen aan de lopende trend van die tijd (Nu metal etc). Als je ze ziet en hoort op de platen na Burn my eyes is het moeilijk te geloven dat het dezelfde band is. Sell outs, is ze niet bepaald goed voor de wind gegaan ook. Laatste plaat lijkt een lichte verbetering maar heeft bij lange niet de magie en kracht van Burn my eyes.


Aanrader voor iedereen. At the Gates - Slaughter of the Soul. Serieus, probeer 'm gewoon, download 'm ofzo en Therion, death metal, moet je wel van houden.
 
Fear Factory - Demanufacture


:hedbang:
 
Gruwelijk goed album, alleen jammer dat Machine head daarna zo enorm zichzelf uitverkocht heeft met op iedere vervolgplaat tegemoet komen aan de lopende trend van die tijd (Nu metal etc). Als je ze ziet en hoort op de platen na Burn my eyes is het moeilijk te geloven dat het dezelfde band is. Sell outs, is ze niet bepaald goed voor de wind gegaan ook. Laatste plaat lijkt een lichte verbetering maar heeft bij lange niet de magie en kracht van Burn my eyes.


Aanrader voor iedereen. At the Gates - Slaughter of the Soul. Serieus, probeer 'm gewoon, download 'm ofzo en Therion, death metal, moet je wel van houden.


hmm ik heb de burning red hier nog liggen, mijn eerste Machine head plaat, diegene na burn my eyes, niet echt trash meer maar nog goed te doen IMO.
 
heb hem opstaan Rob, Paco heeft hem een paar dagen geleden binnen gehaald. Op het eerste gehoor klinkt ie prima! \m/
 
Disturbed-Ten Thousand fists :hedbang:
**** yeah!
 
Black Label Society will support OZZY OSBOURNE on his upcoming European tour. The dates for the trek are as follows: May 27 - Moscow, Russia at Olympissky Stadium 29 - St. Petersburg, Russia at New Arena 31 - Riga at Arena Riga. June 2 – Lithuania at Siemens Arena 4 - Estonia at Saku Arena 6 - Helsinki, Finland at Hartwell Arena 8 - Norway at Lerkendal Stadium 10 - Norway at Spektrum Arena 13 - Copenhagen, Denmark at Forum 15 - Sweden at Hultsfred Festival 17 - Holland at Fields Of Rock Festival 19 - London, UK at Wembley Arena 22 - Spain at Monsters of Rock 24 - Belgium at Graspop Metal Festival 26 - Prague, Czech Republic at Saska Arena 28 - Munich, Germany at Olymialle 30 - Milan, Italy at Idropark Festival.

Ben niet meteen fan van Ozzy, maar ik post het toch maar ff
 
check this out,kijk er zwaar naar uit![Link niet meer beschikbaar]
 
shit,ik heb het dus over de posessed reunietour in talk about bands
 
Hehe, ik zie dat je op dm.be ook geregistreerd bent!
cool

altijd nice om te weten dat er metaldudes ook hier opt forum zitten.

Btw moest je zin hebben in een vette show?
Ostendfest: 17 februari Hangaar Oostende

bands: Invictrius (mijn band), In-Quest, Ancient Rites, Leprasy, Avoid, In-Chains, Mortifer.

Geluid zal top zijn want het is met Luc van den bosche die de PA doet (Pro-Pain, Deicide,enz...)
 
Ja wellicht weer voor- en tegenstanders maar deze mannen doen me nog steeds zin krijgen.
Herinneringen van vroeger...
Obituary - The End Complete
****... John Tardy jij hebt pas een vette strot!

 
Btw moest je zin hebben in een vette show?
Ostendfest: 17 februari Hangaar Oostende

bands: Invictrius (mijn band), In-Quest, Ancient Rites, Leprasy, Avoid, In-Chains, Mortifer.

Geluid zal top zijn want het is met Luc van den bosche die de PA doet (Pro-Pain, Deicide,enz...)
Luc is wel goe, als ie sound fixt voor leng of aborted ofzo ist wel goe.
Bo(Bjorn) is ook wel goe ma nie zo goe als Luc, AK(Born from pain-pa-man) is ook goe.
en die dag is in Biebob cdrelease van Aborted, ik ga daar naar.

overgens ki n avond me je drummer zitten lullen ook :) in de crash
 
haha de max met matthew!
Ja jammergenoeg ist de release van aborted maar wij moeten zelf optreden dus daar kannek nie naartoe.
 
Luc is wel goe, als ie sound fixt voor leng of aborted ofzo ist wel goe.
Bo(Bjorn) is ook wel goe ma nie zo goe als Luc, AK(Born from pain-pa-man) is ook goe.
en die dag is in Biebob cdrelease van Aborted, ik ga daar naar.

overgens ki n avond me je drummer zitten lullen ook :) in de crash

Born from Pain? Volgens mij is onze toetsenist door hen gevraagd om mee te gaan op tour als geluidsman, maar na een jaar non stop te hebben gewerkt vond ie het wel tijd voor iets rustiger vaarwater :D

Mochten er overigens nog mensen zijn die nog nooit van Darkane gehoord hebben, check hun cd's layers of lies en rusted angel eens. Heb deze cd's de laatste tijd eens beluisterd en mjum, wat een fijn werk! Hun laatste 2 cd's ken ik niet.
 
Layers of Lies is hun laatste plaat (2005) en die is zeker vet ja!
 
Born from Pain? Volgens mij is onze toetsenist door hen gevraagd om mee te gaan op tour als geluidsman, maar na een jaar non stop te hebben gewerkt vond ie het wel tijd voor iets rustiger vaarwater :D

Mochten er overigens nog mensen zijn die nog nooit van Darkane gehoord hebben, check hun cd's layers of lies en rusted angel eens. Heb deze cd's de laatste tijd eens beluisterd en mjum, wat een fijn werk! Hun laatste 2 cd's ken ik niet.
ja sure kan heel goed zijn, die mannen hebben natuurlijk meer dan 1 band waar ze t sound voor doen.
soms kunnen ze 4/5 bands doen op verschillende plaatsen(op zelfde avond)
 
Vroeger veel naar shows geweest; Born from pain, Standard(rip), backfire!, madball, deviate, counterpart etc etc etc. Tegenwoordig luister ik meer metal dan core maar het blijft de beste shit!
 
Back
Naar boven