MuscleMeat

metal_chris contest log!

Bezoekers in dit topic

misschien nog wat vette vis toevoegen bij de start??
kan je wanneer het langzamer gaat altijd nog makkelijk zakken in kcal
 
misschien nog wat vette vis toevoegen bij de start??
kan je wanneer het langzamer gaat altijd nog makkelijk zakken in kcal

Daar wilde ik sowieso mee afwisselen:

kip/tartaar/rundergehakt/vis, alleen geen varkensvlees. anders wordt het sowieso erg saai
 
voeg verse haring toe in je schema. Het is wel duur, maar oh zo lekker en gezond :d
 
voeg verse haring toe in je schema. Het is wel duur, maar oh zo lekker en gezond :d

is lekker idd maar ik hou t komende tijd even op andere dingen nog. heb nu kipfilet-tartaar en biefstuk als 3 maaltijden. Als shakes heb ik nu myofusion van gaspari nutrition. Als pre workout de jack3d(nog niet uitgeprobeert)
 
is lekker idd maar ik hou t komende tijd even op andere dingen nog. heb nu kipfilet-tartaar en biefstuk als 3 maaltijden. Als shakes heb ik nu myofusion van gaspari nutrition. Als pre workout de jack3d(nog niet uitgeprobeert)

Jack3D zal wel goed bevallen. Heb daar nog geen slechte verhalen over gehoord.
 
Jack3D zal wel goed bevallen. Heb daar nog geen slechte verhalen over gehoord.

Nou k heb t vanmorgen mogen proberen en **** jaa!
mini schepje wat je ervan pakt zowat 1/10 van de noxplode die k nodig heb bij een training. Smaak is fantastisch, niet zo`n giga overheersende smerige rotzooi! en het werkt!!! bedoel k heb qua pre workout alle leuke dinge wel al gehad denk ik zo: no xplode, noxpump, superpump, nano vapor ga zo maar door. maar dit is qua prijs/kwaliteit en hoelang je ermee doet echt onverslaanbaar! bedoel je doet hier 45 scoops mee zeggen ze. en dat voor 28 euro?
traint top! ohja en de myofusion eiwitten van gaspari zijn echt waanzinnig lekker! heb de choco smaak. Normaal altijd whey delicious of de bulk whey van xxl maar dit is met water toch nog velen malen lekkerder! dat even tussendoor.
 
Is goed om te zien dat je wat hebt aan de info buddy!
Veel succes en ik hou je in de gaten!
 
Is goed om te zien dat je wat hebt aan de info buddy!
Veel succes en ik hou je in de gaten!

Thanks kerel;) komt dankzij jou info en motivatie dat ik eraan begonne ben dus! moeten snel weer eens samen trainen!
 
even een update.

sinds zaterdag toch begonne met keto dieet.
merk nu al een goed verschil, stuk leger aan het worden, kan niet meer zo hard trainen en niet zo sterk meer als eerst. Buikvet is wel al een stuk geminderd en alles begint strakker te worden.
Eten valt tot nu toe goed te doen. Vooral het ontbijt met eieren, kaas, mayo en sla is erg lekker!
na een zware training uiteraard wel veel verleiding om wat lekkers te pakken maar tot nu toe nog geen gram toegegeven dus dat zit wel goed. Ook ketostix gehaald en vandaag eens geprobeerd, gaven aan dat ik idd ketonen nu in me urine heb dus op de goeie weg!
 
mwbaj4.jpg


24o7mo1.jpg
 
Waar is de MM? die vond ik persoonlijk het bruutst !
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Astu :kiss:
 
haha thanks mate;)
 
Met betere belichting zou dit zoveel bruter zijn he
 
Nou k heb t vanmorgen mogen proberen en **** jaa!
mini schepje wat je ervan pakt zowat 1/10 van de noxplode die k nodig heb bij een training. Smaak is fantastisch, niet zo`n giga overheersende smerige rotzooi! en het werkt!!! bedoel k heb qua pre workout alle leuke dinge wel al gehad denk ik zo: no xplode, noxpump, superpump, nano vapor ga zo maar door. maar dit is qua prijs/kwaliteit en hoelang je ermee doet echt onverslaanbaar! bedoel je doet hier 45 scoops mee zeggen ze. en dat voor 28 euro?
traint top! ohja en de myofusion eiwitten van gaspari zijn echt waanzinnig lekker! heb de choco smaak. Normaal altijd whey delicious of de bulk whey van xxl maar dit is met water toch nog velen malen lekkerder! dat even tussendoor.

Dan moet je noxipro eens proberen man:P 3 scheppen jack3d staat nog niet gelijk aan 1 schep noxipro !! echt zieke shittt
 
Dan moet je noxipro eens proberen man:P 3 scheppen jack3d staat nog niet gelijk aan 1 schep noxipro !! echt zieke shittt

i`ll keep it in mind voor na jack3d!
 
Zoo groot verschil met je laatste foto's. Je ziet goed dat je een stuk droger staat.

En fijn dat de salade van kaas, mayo en eieren bevalt haha.
 
Zoo groot verschil met je laatste foto's. Je ziet goed dat je een stuk droger staat.

En fijn dat de salade van kaas, mayo en eieren bevalt haha.

thanks ;)
ik heb de cheatdag 1 naar voor geschoven dus vandaag. Komt me over het algemeen beter uit en k ben toch begonnen op zaterdag. Gisteravond niet speciaal veel naar binnen gewerkt alleen flesje aa drink en bordje cruesli met melk. Vandaag ontbeten met cruesli en zit te denken wat ik nog voor lekkers ga eten straks haha
 
Back
Naar boven