Fitness Seller

Gestopt metal_chris heavy duty log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Woops! bijna vergeten een log aan te maken:D wist eerst niet eens meer dat ik meedeed..tot t me verteld werd door een maat van de sportschool(thanks daarvoor btw:D)


Nou mijn stats van te moment zijn:

1.80m/99kg/23 jaar en 13% vet.

Doel is om flink wat vet eraf te krijgen door anders eten/cardio maar niet telicht te worden wil toch een kg of 95 minimaal behouden...we zullen zien of dat gaat lukken ieder geval.

Met trainen, stuk lichter trainen dan ik de laatste periode gedaan heb. Heb afgelopen 2/3maanden zo hard getraind dat mijn pezen en aanhechtingen best gevoelig geworden zijn dus ik ga stuk minder gewicht en meer reps ervan maken...meer pompen dus ook.

Voedingschema post ik nog wel. Net als train schema. Nu te weinig tijd nog voor....dus we gaan ervoor!!!!!!!!
 
Suc6 christus ;)
 
Zet `m op kanjer :D
 
Nou komende week gaan we er flink voor.
Beetje varieren ook elke week met wat te trainen.
Deze week zal t worden: borst/biceps. rug/triceps .benen . schouders/armen en uiteraard op elke dag nog buik erna.

Vooral niet te zwaar, veel reps en veel op gevoel en pomp trainen, dus verwacht geen spectaculaire gewichten.
 
Bruut fysiek voor een natural dude! Succes.
 
Bruut fysiek voor een natural dude! Succes.

dat naturel kun je nu wel skippen;)

dat was tot 3maanden terug zo. net een maand klaar met 1ste kuur...;)
 
avatar is fcking bruut gast!

Benieuwd hoe dit op zo'n 8% zal ogen!

good luck:thumbs:
 
Succes, maar heet je log zomaar heavy duty of hanteer je het trainingsprincipe heavy duty? Dat is toch juist zware gewichten en weinig reps?
 
Succes, maar heet je log zomaar heavy duty of hanteer je het trainingsprincipe heavy duty? Dat is toch juist zware gewichten en weinig reps?

gewoon omdat t leuk klinkt;)
 
ik ga hem volgen ;)
 
Mag je nog wel meedoen ookal ben je te laat gestart? Ik hoop het voor je, succes.
 
je hebt een net fysiek opgebouwd, ben benieuwd naar recente foto's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven