AndroidHealthClinic

meteen supplementen nemen of ff wachten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

panter28

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 jul 2008
Berichten
24
Waardering
0
Weet niet of er al een topic over geopend is?
Maar ben net begonnen met trainen 2 weken met voedings schema is het verstandig om meteen met supplementen te beginnen of nog ff te wachten???

Zat zelf te denken aan whey protein en dextro juice beide van xxl nutrition.
 
Eerst goed leren eten

Dan goed leren trainen

Dan supplementen nemen
 
alsje niet aan genoeg eiwitten door voeding komt kan je altijd een goede whey kopen.
 
Met leren eten, bedoeld men ook genoeg lezen OVER eten, zodat ej weet wat wat doet etc. begin met de stickies hier te lezen.
 
Bedankt voor de reactie`s

Doe de hele avond niets anders dan het dbb forum uitspitten voor voedings tips en andere dingen.

Het grootste probleem is dat ik na het trainen zo`n verschrikkelijke honger heb terwijl ik me echt niet kapot train [oefeningen tot spier failure].
Train 3x per week fullbody +-1 uur inc 10 min opwarmen op de fiets.

En smorgen zie ik mezelf geen eieren weg werken brinta en banaan dat gaat wel daarom dacht ik elke ochten een schep whey door de brinta en op trainings dagen na het trainen een why shake met dextro wat xxl ook aanbeveeld.
 
Man, gebruik toch leestekens.
Zie eerst dat je gewoon een vast voeding-schema hebt en een goede trainingsschema. Als je ze beide goed kan volgen, kan je supplementen gaan gebruiken. Excuus als "ik zie mezelf dit of dat niet weg werken" slaagt op niks trouwens.
 
Wacht nog eeen jaartje ofzo
 
Je maakt in begin vanzelf zoveel gains als je beetje deftig eet en traint dus supps zijn zeker niet nodig.
 
Een mass gainer vind ik ook niet slecht. Als je makkelijk wilt gewoon raken aan hoge kcal inname, is het zeker de moeite.

Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij de eerste reply.
 
Bedankt voor de info.

Ga zeker goed eten en hard trainen.
De supplementen hou ik me nog ff niet mee bezig dan.
 
Back
Naar boven